AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Die dragon flags wil ik ook wel eens gaan proberen. Kostte het je veel moeite die voor het eerst te doen?

Toen ik ze een jaar of twee geleden voor het eerst deed was het best wel zwaar, maar met opgetrokken benen in plaats van gestrekt zijn ze voor iedereen goed te doen. Na een beetje oefening (paar weken tot maanden) kan je ze wel goed strict doen is mijn ervaring. Ik had ze nu een tijdje niet gedaan dus begon weer even rustig. Ik ben groot fan van deze oefening omdat je tegelijk je abs en je obliques zwaar kan trainen.

Toen ik ze een jaar of twee geleden voor het eerst deed was het best wel zwaar, maar met opgetrokken benen in plaats van gestrekt zijn ze voor iedereen goed te doen. Na een beetje oefening (paar weken tot maanden) kan je ze wel goed strict doen is mijn ervaring. Ik had ze nu een tijdje niet gedaan dus begon weer even rustig. Ik ben groot fan van deze oefening omdat je tegelijk je abs en je obliques zwaar kan trainen.

dragon fly is zo een goede oef :D

lekkere training !!

Bedankt all!

Ik wilde vandaag nog een laatste training doen voor ik morgen op vakantie ga maar geen tijd helaas. Ga ff een weekje weg met vriendin, zal daar wel wat bodyweightwerk proberen te doen.

:roflol: fijne vakantie!!

En weer terug!

Heb tijdens de vakantie om de dag wat oefeningen gedaan (push ups, chin ups, crunches), en wilde vandaag eigenlijk trainen maar is er helaas niet van gekomen en morgen ook niet denk ik ivm koninginnedag. Wordt dus dinsdag.

Vandaag eindelijk weer echt getraind, zag net dat het alweer 2 weken geleden was sinds ik voor het laatst echt heb getraind. Maar een beetje rust kan af en toe ook geen kwaad, was lekkere training:

Decline DB press: 8x27 8x32 2x6x37 4x42 (rep pr)
DB row: 8x42 8x44 8x46 pr?
Upright row: 10x40 3x8x45 (nog steeds aan het opbouwen, 2e keer dat ik deze oefening sinds lange tijd doe)
Flyes: 8x22 2x8x24
DB curl: 3x6x23 (veel last van handpalmen, moet ff wat meer eelt op)

Vanaf vandaag werkt m'n vriendin weer dus heb ik veel meer tijd om te trainen. Schiet namelijk niet echt op als je thuis traint in een studentenkamer als iemand je daar ook nog eens constant iemand op je lip zit. Ben van plan om vanaf nu consequent 3x per week te gaan trainen ipv 2x. Ben er weer fit genoeg voor denk ik. Ik ben bezig een goed 3x per week-schema in elkaar te zetten.

Vandaag eindelijk weer echt getraind, zag net dat het alweer 2 weken geleden was sinds ik voor het laatst echt heb getraind. Maar een beetje rust kan af en toe ook geen kwaad, was lekkere training:

Decline DB press: 8x27 8x32 2x6x37 4x42 (rep pr)
DB row: 8x42 8x44 8x46 pr?
Upright row: 10x40 3x8x45 (nog steeds aan het opbouwen, 2e keer dat ik deze oefening sinds lange tijd doe)
Flyes: 8x22 2x8x24
DB curl: 3x6x23 (veel last van handpalmen, moet ff wat meer eelt op)

Vanaf vandaag werkt m'n vriendin weer dus heb ik veel meer tijd om te trainen. Schiet namelijk niet echt op als je thuis traint in een studentenkamer als iemand je daar ook nog eens constant iemand op je lip zit. Ben van plan om vanaf nu consequent 3x per week te gaan trainen ipv 2x. Ben er weer fit genoeg voor denk ik. Ik ben bezig een goed 3x per week-schema in elkaar te zetten.

Ben nieuwsgierig ernaar! :D

Heb jij sterke biceps of doe jij je rows te licht?

Ik pak +100kg. voor barbellrows, maar slechts 20kg voor mn biceps:o

Heb jij sterke biceps of doe jij je rows te licht?

Ik pak +100kg. voor barbellrows, maar slechts 20kg voor mn biceps:o

Eigenlijk denk ik dat er bij die dumbbell rows nog wel wat extra gewicht kan, zo tegen de 50 kilo moet wel lukken, maar heb idd naar verhouding wel sterke biceps denk ik. :)

Bedankt allemaal iig!

Ik heb toch maar besloten deze maand al te gaan cutten, dus het split schema stel ik nog ff uit. Ik hou het voorlopig bij 2x per week fullbody en daar komt dan nog een keer of 2-3 cardio bij. Het eten heb ik inmiddels al teruggeschroefd en ga eventueel ook nog de stack pro die ik nog had liggen gebruiken.

Vanmiddag ff rustig aan getraind:

Decline DB press: 8x27 8x32 3x6x37
DB row: 10x42 6x52 8x46 (52kg toch net wat te veel van het goeie)
Upright row: 8x45 3x8x48
EZ bar curl: 8x38 2x8x44 (extra strict, zwaaaaar)

cutten roelt :D suc6

En is echt nodig. :D

Even een update:

Zaterdag krachttraining, aangezien nu in de cut zit is het niet echt interessant het allemaal op te schrijven. De trainingen blijven ongeveer zoals ze de afgelopen tijd waren, misschien iets minder zwaar.

Zondag, maandag en vanochtend cardio, rond de 30 minuten hardlopen.

Zaterdag krachttraining, aangezien nu in de cut zit is het niet echt interessant het allemaal op te schrijven. De trainingen blijven ongeveer zoals ze de afgelopen tijd waren, misschien iets minder zwaar.

Zondag, maandag en vanochtend cardio, rond de 30 minuten hardlopen.

Niks ervan, gewoon door blijven knallen!

hoe is iedereen zo sterk in zn db rows:eek:

ik pak met preacher curls ofsow 25kg per arm, en met db rows is 30 me al zwaar:eek:

Nette rows zelda,nog ff en je kan ook de EZ-bar gaan gebruiken zoals KaLe.;) :D

Terug
Naar boven