AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Net 40 minuten hardgelopen + 10 minuten heen en terug fietsen. Het ging lekker soepel, had nog een stuk langer gekund, maar bouw het rustig op.

Helaas kon ik het een paar keer niet laten me 's avonds helemaal vol te proppen met vreten, maar over het algemeen gaat het goed met eten. Vooral overdag eet ik erg weinig, en 's avonds dus meestal wel redelijk veel avondeten. Wel allemaal gezond voedsel trouwens, maar chips, frisdrank, friet enz at ik zowiezo toch al bijna nooit. Bier drink ik nog wel redelijk veel trouwens. :D

Gewicht nu: 87,5 kg.

Vandaag KT, die NO-Xplode kickt lekker in, kost moeite om te stoppen met trainen. :D

Benchpress, BOR, Concentration curl, Incline flyes, Dragon flags, Side raises. Allemaal gewoon lekker zwaar.

Afgelopen dinsdag heb ik een minuut of veertig hardgelopen. Vandaag krachttraining, redelijk kort, vier oefeningen:

Decline db press: 8x27 8x32 3x6x37
Db row: 8x42 2x8x46
Upright row: 3x8x50
EZ bar curl: 8x38 2x8x42

Edit: db presses moesten 37 ipv 27 zijn de laatste drie sets, aangepast ;)

Laatst bewerkt:
Afgelopen dinsdag heb ik een minuut of veertig hardgelopen. Vandaag krachttraining, redelijk kort, vier oefeningen:

Decline db press: 8x27 8x32 3x6x27
Db row: 8x42 2x8x46
Upright row: 3x8x50
EZ bar curl: 8x38 2x8x42

kort en goed.............prima toch

kort en krachtig

Jezus wat een vaag spul zeg, dat NO-Xplode. Na de training was ik nog een paar uur licht in m'n hoofd en voelde me niet echt jofel. Ik kijk het nog even aan maar als dat vaker gebeurt kap ik er mee. Had trouwens wel 3 scoops genomen, maar ondanks de voorgeschreven wachttijd merkte ik er tijdens de training niet al te veel van. Had een lege maag ook. :scratch:

Lege maag voor het trainen en dan N.O.Explode pakken!!!!!!

Vind je het gek dat je bijna van je stokje gaat dan:rolleyes: ;)

Lege maag voor het trainen en dan N.O.Explode pakken!!!!!!

Vind je het gek dat je bijna van je stokje gaat dan:rolleyes: ;)

Op het etiket staat: 2 uur na de laatste maaltijd nemen... Ik had welliswaar nog iets langer niets gegeten maar dat zou niet zo heel veel moeten uitmaken zou je zeggen. Bovendien blijft het vreemd dat ik zo lang na het nemen nog steeds last had. Op een lege maag zou je juist verwachten dat je eerder ipv later wat voelt.

Op het etiket staat: 2 uur na de laatste maaltijd nemen... Ik had welliswaar nog iets langer niets gegeten maar dat zou niet zo heel veel moeten uitmaken zou je zeggen. Bovendien blijft het vreemd dat ik zo lang na het nemen nog steeds last had. Op een lege maag zou je juist verwachten dat je eerder ipv later wat voelt.

Normaal moet je dat zeker wel gaan voelen op een lege maag,maar ik zou niet durven om zonder goed gegeten te hebben de gym in te duiken.Zelf pak die NO gewoon vlak voor de training en doe dan mn ding,al heb ik het al een half jaar niet meer gebruikt ofzo.

Mja, de vorige training viel het wel goed. Had er trouwens ook een flinke schep crea en dextrose doorgegooid. Naja, kijk het nog ff aan maar.

Gister 40 minuten hardgelopen, vandaag krachttraining:

BP, BOR, shrugs, deadlift, incline flyes en dragon flags.

Is het juist in de cut niet aan te raden om ook zwaar te trainen? (tezamen met training in het 'lactaat gebied')

T lichaam moet wel een reden hebben om die precious FT vezels te behouden.

Crea en dextrose neem ik tussen de training door.;)

Crea neem ik altijd van te voren, dextrose vaak tijdens, soms voor, soms na. Vandaag ging het trainen wel goed trouwens met NO-Xplode. :)

Is het juist in de cut niet aan te raden om ook zwaar te trainen? (tezamen met training in het 'lactaat gebied')

T lichaam moet wel een reden hebben om die precious FT vezels te behouden.

Ik train ook nog steeds zwaar hoor, hooguit doe ik wat minder setjes tot faillure. Daarvan zullen m'n vezels niet gelijk verdwijnen. Ik moet toch een beetje oppassen dat ik niet weer gelijk overtraind raak.

Vanochtend 35 minuten hardgelopen (+ heen en terug 10 minuten fietsen).

Ah ook weer aan het cutten geslagen?

Ah ook weer aan het cutten geslagen?

Yep, sinds een week of 3-4. Ik doe nu 2 dagen KT en 3 dagen cardio per week.

Net op de weegschaal gestaan: 88 kilo, ik woog tussen de 89 en 90 begin deze maand, dus ik zit op een kleine 500 gram (hopelijk) vetverlies per week. optisch zie ik nog niet echt duidelijk verschil, maar m'n riem gaat wel een gaatje verder dicht. :D

Net weer een half uurtje hardgelopen, plus heen en terug 10 minuten fietsen.

Terug
Naar boven