XXL Nutrition

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
HIT #3

Bench press
10x60
8x85 PR
6x90 PR

Military press
8x40
8x55 PR

Squat
8x55
8x85

Dumbbell curl
8x19
8x25 PR

Chin up
14xbw PR

Bent over raise
8x18

Standing one legged calf raise
14x52 PR

Shrugs
8x90
8x110

Deadlift
6x120

Crunches
50xbw

Gaat lekker al zeg ik het zelf. Op veel oefeningen weer een (klein) PRretje verbeterd. Met shrugs en deadlift is de beperkende factor weer meer de grip dan kracht.

Ziet er goed uit, goeie bench(hoger dan je squat :eek:)

Voelde me vandaag niet echt toppie, zwaar weekend gehad en afgelopen nacht uurtje of 4 geslapen wegens nachtdienst. Maar goed, toch maar gaan trainen.

Bench press
8x60
8x86 (zakken tot 5-10 cm boven borst)
3x95 (zakken tot 5-10 cm boven borst)

Military press
10x52

Squat
8x80

Dumbbell curl
8x26 PR

Chin up
15xbw PR

Bent over raise
8x18

15x52+bw PR

Shrugs
10x100

Dragon flags
15xbw

Deadlift overgeslagen, beetje last van onderrug. Borst ging iets minder soepel dan verwacht, en bij gebrek aan spotter niet helemaal strikt tot de borst laten zakken dus. Bij de meeste oefeningen nu geen voelsetje, deels omdat ik het volume laag wilde houden en deels omdat ik benieuwd was hoe dat ging. Ik begin een klein beetje het idee te krijgen dat niet alle spieren het even fijn vinden om 3 keer per week tot faillure te gaan. Met name de biceps peesjes en schouders beginnen te protesteren onder het PR-geweld, oppassen dus.

Als je geen spotter hebt, zou ik minder gewicht nemen maar wel tot de borst zaken.

go go zelda gaat goed kerel jep wel tot de borst zakken he!!

doe je ook oefeningen voor je RC? (ivm vermelde pijntjes)

RC? Rotator cuff?

gaat lekker, indien er toch geen spotter was en je toch tot failure wou gaan (je doet HIT als ik me niet vergis?) zou ik gewoon eens lekker gaan dumbbell pressen.

rotator cuff inderdaad, kijk er mee uit. Je kunt wat makkelijke shit doen met cabletjes en laffe gewichtjes, oefs zijn wel te vinden op rxrx als ik me niet verigs
Verder ben je een beest, maar aan je gewichten te zien drink je te weinig. Ik denk dat jij klaar bent voor anabolen, trouwens.

Ok, ja schouders vallen wel mee achteraf. Ik moet alleen GEEN upright rows doen, dan weet ik uit ervaring dat m'n schouders minimaal 2 weken verdoet zijn. Ik zit trouwens te twijfelen of ik vandaag of morgen ga trainen. Nog spierpijn in benen en billen, en m'n biceps pezen zijn duidelijk overbelast. Sowiezo geen dumbbell curls dus.

Blackadder zei:
gaat lekker, indien er toch geen spotter was en je toch tot failure wou gaan (je doet HIT als ik me niet vergis?) zou ik gewoon eens lekker gaan dumbbell pressen.

Ik ben als thuistrainer inmiddels wel gewend die stang op m'n fl**ker te krijgen. :) Als het even kan probeer ik dat te voorkomen, maar het is geen ramp hoor, ik rol m naar m'n buik richt me op en fl**ker hem naar een kant op de grond.

Dumbbell presses ga ik doen ter afwisseling als ik met gewoon pressen weinig progressie meer boek.

D. zei:
rotator cuff inderdaad, kijk er mee uit. Je kunt wat makkelijke shit doen met cabletjes en laffe gewichtjes, oefs zijn wel te vinden op rxrx als ik me niet verigs
Verder ben je een beest, maar aan je gewichten te zien drink je te weinig. Ik denk dat jij klaar bent voor anabolen, trouwens.

Ik ben als kind in een pot met anabolen gevallen denk ik, vandaar mijn bovennatuurlijke progressie (sinds ik weer beter ben). :)

Het wordt een beetje een monoloog hier. :D

Ik ga morgen pas trainen, het is niet dat ik niet wil, maar het voelt gewoon niet goed om nu al te gaan. Zowiezo begin ik m'n twijfels te krijgen om 2x in 48 uur tot faillure trainen wel goed is voor mij op dit moment. Ben nog steeds herstellende van die toxoplasmose, en ben een stuk sneller overtraind dan normaal. Misschien dat ik voorlopig dus maar 1 dag op, 2 dagen af ga doen.

Bench press
8x60
8x85

Military press
8x55

Full squat (eerste keer ass to the ground)
10x55

Dumbbell curl
15x18 (deload)

Chin up
15xbw

Bent over raise
8x18

Side raise (nieuw aan schema toegevoegd)
8x16

15x52+bw

Shrugs
10x110 PR

Deadlift
3x110
3x120
2x130

Crunches
50xbw

Terug