AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

ziet er goed uit zelda goeie deadlift

• Topic Starter Topic Starter
Thanx. :)

Vandaag een beetje rustig aan gedaan, biceps heb ik maar even met een lager gewicht genomen en meer reps, omdat de pezen nog niet helemaal kunnen wennen aan het redelijk snel toegenomen gewicht. Deadlift weer langzaam aan het opvoeren, maar echt heel soepel gaat het toch niet. Ik hoop toch binnenkort de 150 kilo eens te halen (huidige PR is 1x140). Bankdrukken maar beperkt tot 1 setje, andere spiergroepen hebben er immers ook maar 1. Omdat ik toch denk dat m'n zijkant schouders nog niet echt aan bod kwamen heb ik nog side raises toegevoegd, hoewel m'n PR daarmee 18 kg is ging de 16 nu zelfs eigenlijk niet echt, maar datt trekt wel recht na een paar weken hoop ik.

goede curls, waar blijven die filmpjes :D

Goede fullsquat :p

Ik heb een beetje griep ofzoiets, wel een poging tot trainen gedaan, maar ben na een paar reps gestopt. Heb toch geen tijd eigenlijk want ik heb ook nog tentamens. :(

Ik begin steeds meer te vermoeden dat ik toch nog steeds onwijs snel overtraind raak van die toxoplasmose-shit. Toen ik tijdens de kerst/oud&nieuw rustig aan deed ging het daarna weer super, maar nu heb ik weer redelijk wat tekenen van overtraining. Ik heb nu al weer sinds donderdag niet meer getraind afgezien van een poging tot, eergister. Ik wil wel maar het voelt gewoon niet goed. Eigenlijk wel irritant, voordat ik dit logje begon miste ik echt vrijwel nooit een training, maar nu gaat het allemaal ff wat minder.

Ben vandaag maar een stuk gaan hardlopen, ging wel lekker, heb het alweer een paar maandjes niet meer gedaan maar een uurtje @ 12km/u hield ik makkelijk vol. Ik had eigenlijk verwacht dat m'n conditie veel minder zou zijn.

Maar nog ff over die overtraining: wat zeggen jullie ervan? Nog ff wachten of snel weer trainen?

Sterkte.
Ik zou blijven trainen maar niet tot failure je kan je mss een beetje inhouden tijdens te training

Bench press
8x60
8x80
3x90

Military press
8x55

Full squat
12x55

Dumbbell curl
8x25

Chin up
15xbw

Bent over raise
8x15

Side raise
8x15

Standing one legged calf raise
15x52+bw

Shrugs
8x110

Crunches
50xbw

Expres niet to faillure gegaan vandaag, ik denk trouwens dat ik de MP uit m'n schema gooi, triceps en voorkant schouders worden denk ik al genoeg aangepakt met BP. Eens?

8x80kg en dan 3x90kg misschien ff wat langer rust nemen. zat meer in stadsgenoot:D

bovenlichaam is aardig sterk zie ik

Meer eten, niet tot failure trainen, oefeningen en repranges wisselen, deload weekjes.

Tegen de tijd dat je dan overtrained bent, zegt de paus dat god niet bestaat.

Met bp train je in mijn opinie inderdaad behoorlijk veel voorkant schouders. maar je bp is niet erg sterk en misschien neemt je schouder veel werk over tijdens de bp. Je kunt eens proberen om eerst fly's te doen en dan te benchen of zelfs eerst front raises en dan bench. Dus voorvermoeien.

@ adema: ik hoef er niet echt veel voor te doen om overtraind te raken, maar ik doe het nog maar wat rustiger aan

@ g-men: ja zou kunnen idd, ik zit nog even na te denken wat ik precies ga doen

Bench press
8x60
8x85
3x90

Full squat
8x70 PR

Dumbbell curl
8x26

Chin up
15xbw

Side raise
8x16

Bent over raise
8x16

Standing one legged calf raise
15x52+bw

Shrugs
8x110

Deadlift
5x120

Dragon flags
17xbw PR

Incline flyes
10x22

goeie training zelda

nice training, maar wat zijn dragon flags eigenlijk, kan me er niet echt iets bij voorstellen:D

AlexT zei:
nice training, maar wat zijn dragon flags eigenlijk, kan me er niet echt iets bij voorstellen:D

dragonflag2.jpg

dragonflag1.jpg

damn zelda daar moet je wel een stalen buik voor hebben

of ben jij dat

nette training kerel!

Terug
Naar boven