MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

weer inhouden op de bench! je verdient straf kerel !!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Bench press
8x60
8x85
1x90
1x94
1x98

Incline flyes
8x24

Full squat
8x70

Dumbbell curl
10x24

Chin up
15xbw

Side raise
8x16

Bent over raise
8x16

Standing one legged calf raise
15x52+bw

Shrugs
8x100

Deadlift
5x100
5x100
5x100

Crunches
50xbw

Voelde me niet 100%, nergens tot absolute faillure gegaan, behalve bij BP, ik zit alweer op een plateau lijkt wel, vandaar dat ik nog maar wat 1 rep setjes eraan vat plakte. Deadlift speedstyle.

goeie traing ziet er goed uit lekkere bench:wl: :wl: :wl: bevalt hit prima heb je al goeie voordelen bereikt met HIT

jimi zei:
goeie traing ziet er goed uit lekkere bench:wl: :wl: :wl: bevalt hit prima heb je al goeie voordelen bereikt met HIT

De 8RM op de bench viel tegen, maar de 1RM's gingen wel soepeltjes. Ik zat nog te denken om over de 100kg te gaan, was wel gelukt denk ik, maar toch nog even uitgesteld.

In het begin regende het PR's, maar na een week of 2 stagneerde de progressie helaas een beetje. Misschien overtraining, vandaar dat ik nu 1 dag op 2 af train, en niet altijd tot faillure ga. Maar over het geheel ben ik best tevreden, en blijf ik zeker nog een tijdje doorgaan met dit HIT schematje. Zit er ook over te denken om over een tijdje over te stappen op HST.

Nog altijd vermoeid?
Die bench is goed, die fullsquat ziet er ook al beter uit, dan in het begin!

lekkere training:thumb:

18fitie zei:
Nog altijd vermoeid?
Die bench is goed, die fullsquat ziet er ook al beter uit, dan in het begin!

Ja ik ben nog niet voor 100% hersteld, ik heb af en toe nog een slechte dag. Die fullsquat deed ik toen met 55 kg omdat het de eerste keer was, gaat al een stuk beter nu, volgende keer doe ik er weer een beetje extra bij. :)

Deze week deload...

Bench press
8x50
8x80

Flyes
8x23
8x21

Full squat
10x50
10x50

Dumbbell curl
8x21
8x21

Chin up
8xbw

Side raise
8x12
8x12

Bent over raise
8x12
8x12

Shrugs
10x70
10x70

Deadlift (speed)
15x70
15x70

Training voelde goed, behalve dat m'n BP tot mijn verbazing maar net lukte :(, volgende training nog iets omlaag in gewicht dus maar.

ziet er goed uit lekker rustig aan deze week deloaden zie ik ga zo door kerel gaat goed of niet:lifter: :lifter:

als j bench te zwaar is idd nog wat verlagen, verder nette deload training ;)

netjes! die dragon flags ga ik ook eens proberen, lijkt me eg ontzettend zwaar
succes verder :)

Ok, change of plans...

Ik ga de rest van de week niet meer trainen, en begin vanaf maandag met HST. Ik zit er al zolang aan te denken, het moet er maar es van komen vind ik. Vandaag heb ik maar een stukje hardgelopen, en dat doe ik nog wel een keertje denk ik deze week.

Tot maandag!

succes met je nieuwe schema alvast ;)

succes met het nieuwe plan bro neem het ervan nu je rust:coffeepc:

Santino88 zei:
post anders eens je schema, ben benieuwd hoe het gaat gaan.

Schema blijft denk ik ongeveer hetzelfde, alleen de repranges enzo dus niet.

Maar tips over andere goede HST-schema's zijn van harte welkom.

altijd pittig volume bij stadsgenoot's log:D

punani zei:
altijd pittig volume bij stadsgenoot's log:D

Dat is inherent aan HIT he? Maar helaas blijk ik nog steeds snel overtraind te raken als ik teveel tot faillure train. :( Vandaar dat ik nu overstap, HST is volgens mij wat minder overtrain-gevoelig.

HST training #1

Bench press
15x65
12+3x65

Incline flyes
15x17

Full squat
15x50
15x50

Dumbbell curl
15x17
10+5x17

BOR
15x50
15x50

Bent over raise
15x12

Side raise
15x10

Shrugs
15x70

Deadlift
15x70
15x70

Crunches
40xbw

Nou dit was dus de eerste HST training. Ik had geen zin om een aparte dag in te lassen om m'n 15 RM's te gaan bepalen, dus ik kwam niet overal even mooi uit op 15, maar dat komt de volgende training goed.

Terug
Naar boven