Fitness Seller

Zion labs t5

Ik heb ze vaker geteld en de inhoud klopt zowat nooit. Ook een keer heb ik ze gewogen en ze uit het zwaarste potje geteld. Hier zaten er minder in dan 60 en in een lichter potje zaten er 60 of meer :rolleyes: neem aan dat de potjes met minder capsules meer poeder bevatten.

Ik heb er precies 60

Raar. Nog eentje pakken dan
Als het dan niet werkt weggooien en zoeken naar betere
Heb van dezelfde website ook clen besteld, deze kon je op echtheid controleren op website fabrikant, de clen is echt.
Ik verwacht dus dat die website dus ook echte T5 verkoopt.

Ik las dat ene capsule en andere capsule wat kan afwijken.. ik probeer morgen wel weer.

Bizar man... mijn T5 is legit

Misschien ben je gewoon low responder? Gebruik je sowieso altijd veel cafeine?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je wel honger? Moet je veel plassen?
Als ik eca neem heb ik hele dag geen honger en blijf ik naar de wc lopen

En heb je precies heel de tijd een droge bek?

Natuurlijk kan dit ook per persoon afhangen, wat ben je gewend qua chitt.

Ik ken iemand die boven 100 kg woog ging er hard van een capsule.

Ik persoonlijk neem er 2 a 3 en ga er lekker van natuurlijk moet je naar een bepaalde tijd ook een break nemen en je lichaam weer tot rust laten komen, wanneer je er dan weer een gaat gebruiken komt hij kei hard aan.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Heb je wel honger? Moet je veel plassen?
Als ik eca neem heb ik hele dag geen honger en blijf ik naar de wc lopen

Hier had ik ook vaak las van.

Midden in de nacht 2 a 3 keer. Op een gegeven moment maar een emmer langs me bed gezet werd er gek van ;p

Bizar man... mijn T5 is legit

Misschien ben je gewoon low responder? Gebruik je sowieso altijd veel cafeine?
Ik pak soms een 250mg cafeïne capsule van XXL.. en heb daar amper last van, soms beetje trillende handen.

Drink verder nooit koffie/thee/cola of iets anders met cafeïne.

Veel naar wc of droge bek ook geen last van, ik drink wel veel water, dus gewoon net zoveel naar wc.

• Topic Starter Topic Starter
Als jr meer last heb van een cafeïne capsule als van eca reken maar dat je rotzooi heb

Als je de echte T5 van Zion Labs hebt. Neem er 1 op nuchtere maag. Nou dan merk je na een half uur/uurtje wel dat hij werkt. Ik werd er altijd helemaal knetterlijp van de eerste paar keer. Alsof ik een flinke lijn pep naar binnen schepte. Als je er niks van merkt heb je gewoon troep.

Waar kun je die T5 bestellen?

Heerlijk spul de t5 als je de goede hebt, neem er 1 op lege maag voor ochtendcardio en idd droge bek en beetje xtc gevoel haha. Soms nog 1 half uurtje voor mijn workout vind het top!

Hoe zit het met spierbehoud?
Ik zit zelf nu in cut sessie, 6 weken achter de rug en ben 6% bf kwijt en kracht is hetzelfde gebleven. Moet nog 1 week refeeden en dan weer 6 weken cutten.
Nu zal het niet meer zo snel gaan dus zit er zelf ook aan te denken om die zion labs te halen. Maar heeft dat veel extra baat?

En hoe zit het met gevaar voor je hart? Als je er maar 1 per dag pakt?

Groeten.

Denk als je er netjes 1 per dag neemt dat het niet zo heel schadelijk is, vind hetzelf topspul en bij clenbuterol had ik echt iets van dit kan nooit goed voor je wezen

Hoe zit het met spierbehoud?
Ik zit zelf nu in cut sessie, 6 weken achter de rug en ben 6% bf kwijt en kracht is hetzelfde gebleven. Moet nog 1 week refeeden en dan weer 6 weken cutten.
Nu zal het niet meer zo snel gaan dus zit er zelf ook aan te denken om die zion labs te halen. Maar heeft dat veel extra baat?

En hoe zit het met gevaar voor je hart? Als je er maar 1 per dag pakt?

Groeten.

Haha niet, Ging t te hard ofzo? :p
Maa dan 2 per dag het beste? En vraag me af als je allergisch bent voor een stof wat erin zit, wat de consequenties dan mogen zijn.
En je komt er alleen achter als je er 1 op snoept natuurlijk.

Is aspirine erin ook echt nodig?

En vraag me af wat de meerwaarde is, verbrand je bijvoorbeeld 2 procent meer vet in 6 weken als je het gebruikt dan als je het niet gebruikt?

En wat je verbrand aan spieren.

Laatst bewerkt:
Ben zelf ook net begonnen met het gebruiken van T5 van zion labs. In het begin ging het heel snel maar nu blijft men gewicht/bf een beetje hangen. Hoe moet je er bij eten? Las hier ergens dat je er normaal bij moest eten anders werkte het niet maar ik heb echt geen honger, krijg geen hap door men keel haha. Enige tips waardoor het gewichtsverlies sneller kan gaan in combinatie met T5?

Terug
Naar boven