MuscleMeat

Zion labs t5

Ik weet niet als dat hier mag maar kunnen jullie in PB een goede site geven voor de ECA stack te bestellen aub? Ik lees dat in UK wat goede sites zijn.

ik ben ook begonnen met T5 heb idd een code aan de achterkant van het etiket...maar krijg de site niet aan de praat...
iemand enig idee?

hebben jullie dat ook linker borst pijn boven je hart door eca stack t6? voor diegene die t6 hebben geprobeerd

hey Amigos ben juist met t5 beginne Super product. Had vorige week paar tester mee gekregen van een vriend op de fitnis bij mij werkt dat precies of ik een lijn pep op heb zalig geen honger gevoel meer na allerlij zoetigheden nu er volle bak er tegen aan tot tegen de lente is het land terug is

hey Amigos ben juist met t5 beginne Super product. Had vorige week paar tester mee gekregen van een vriend op de fitnis bij mij werkt dat precies of ik een lijn pep op heb zalig geen honger gevoel meer na allerlij zoetigheden nu er volle bak er tegen aan tot tegen de lente is het land terug is
het zelfde als dex dus:rolleyes:

waar denk je dat ze meth van maken

Slapen jullie erop?
Ik kan er niet op slapen...
En dan lees ik mensen nemen er 2-3 dan heb je volgens mij echt de hele nacht plafondienst.

Naja ik hoef het zoiezo niet meer.

wanneer ze inslaan en tijdens kan ik slapen maar wanneer ze uitwerken weer niet

Train normaal op een pwo met dmaa er in nu heb ik Zion labs t5 inferno afgeschaft iets sterker dan de standaard versie. Maar mis de vandaag in de sportschool toch wel de het dmaa gevoel (het gevoel dat je iemand hoofd eraf gaat trekken tijdens de training). En het in kak moment vind net zo zwaar. Hoopte eigenlijk dat ik me niet zo leeg voelde als het uitgewerkt is. Zo maar kijken of ik er op slaap ben wel gesloopt.

• Topic Starter Topic Starter
Slapen jullie erop?
Ik kan er niet op slapen...
En dan lees ik mensen nemen er 2-3 dan heb je volgens mij echt de hele nacht plafondienst.

Naja ik hoef het zoiezo niet meer.

2-3 snap ik ook niet. Heb er al echt last van als ok er 1 neem. Kan wel gewoon slapen maar ben wel opgejaagd de hele dag, trillen en voel me hart gaan. En als ik het 2-3 dagen achter elkaar neem voel ik me toch wel slecht. Alsof ik vreselijk aan de drugs zit.
En die van mij zijn toch al +- 2 jaar oud

Ik neem ze wel alleen in de ochtend.

Ik val in slaap van ephedrine. Nam eens 32mg voor het kijken van een film en werd om 2:30 wakker in de zetel :).. het onderdrukt men honger wel maar wordt er eerder rustig/depri van.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb altijd de eerste dag dat ik het weer neem zeer veel last ervan. Loop er de hele dag bij als een lampie, helemaal uitgeblust.
Daarna neemt de werking ook elke dag steeds meer af. Vandaag was weer zo een eerste dag, na 9 dagen ziek te zijn geweest en dus ook 9 dagen rust van de t5.
Libido is ook stuk minder sinds ik T5 gebruik.

Ik ging wel echt lekker vandaag met cardio. Hartslag stukken hoger dan 9 dagen geleden bijvoorbeeld.

Maar het blijft een heftig goedje.

slapen wordt wel ff lastig vanavond. Maar das meestal alleen de eerste nacht. Helemaal vergeten dit trouwens...kutzooi.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn libido is ook slechter als ik ephedrine gebruik. Sperma is ook wat dunner. Ik geloof dat dit te maken heeft met de werking op je prostaat?

Misschien dat cools of galen hier meer over kan zeggen

Vind het een beetje zon coming down gevoel van mdma wat je krijgt.

Moet me altijd inhouden niet nog 1 te nemen. Neem ze zelf om 8 en half 1
Knal er wel mooi heel gemakkelijk de werkdag mee door!

Vind het een beetje zon coming down gevoel van mdma wat je krijgt.

Moet me altijd inhouden niet nog 1 te nemen. Neem ze zelf om 8 en half 1
Knal er wel mooi heel gemakkelijk de werkdag mee door!
Ja, voel me met de uitwerking ook een beetje down. Merk wel dat het naar paar dagen minder wordt de werking. Althans dat je het echt voelt. Gebruik het ook als pre work out dan hehe

Nam er in het begin telkens 1 'sochtends. Merkte er wel wat van maar gevoel ging weg na een week, de tweede en derde week nam ik er 2 en de vierde week zelfs 3.
Slapen lukte perfect als ik de laatste voor 2u 's middags innam, anders lag ik wel ff wakker.
Toen ik stopte na de vierde week voelde ik me wel gebrakt, merkte dat dat niet gezond was. Wel wat kilo's kwijtgeraakt op korte termijn :D
en shit was real deal, makekr van me ging echt hard op 1 en ging daar soms op uit ook :)

Terug
Naar boven