Rephlex
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t6 is een kut product, door de dmaa val ik na 2uur in slaap en ben ik de rest van de dag afgetrapt.hebben jullie dat ook linker borst pijn boven je hart door eca stack t6? voor diegene die t6 hebben geprobeerd
t6 is een kut product, door de dmaa val ik na 2uur in slaap en ben ik de rest van de dag afgetrapt.
het zelfde als dex dushey Amigos ben juist met t5 beginne Super product. Had vorige week paar tester mee gekregen van een vriend op de fitnis bij mij werkt dat precies of ik een lijn pep op heb zalig geen honger gevoel meer na allerlij zoetigheden nu er volle bak er tegen aan tot tegen de lente is het land terug is

Dexamphetamine
waar denk je dat ze meth van makenhey Amigos ben juist met t5 beginne Super product. Had vorige week paar tester mee gekregen van een vriend op de fitnis bij mij werkt dat precies of ik een lijn pep op heb zalig geen honger gevoel meer na allerlij zoetigheden nu er volle bak er tegen aan tot tegen de lente is het land terug is
Slapen jullie erop?
Ik kan er niet op slapen...
En dan lees ik mensen nemen er 2-3 dan heb je volgens mij echt de hele nacht plafondienst.
Naja ik hoef het zoiezo niet meer.
Ja, voel me met de uitwerking ook een beetje down. Merk wel dat het naar paar dagen minder wordt de werking. Althans dat je het echt voelt. Gebruik het ook als pre work out dan heheVind het een beetje zon coming down gevoel van mdma wat je krijgt.
Moet me altijd inhouden niet nog 1 te nemen. Neem ze zelf om 8 en half 1
Knal er wel mooi heel gemakkelijk de werkdag mee door!