AndroidHealthClinic

Zion labs t5

Ja, voel me met de uitwerking ook een beetje down. Merk wel dat het naar paar dagen minder wordt de werking. Althans dat je het echt voelt. Gebruik het ook als pre work out dan hehe
Gebruik het nu een dag of 11 maar als pre workout durf ik niet eens aan..

Alsk de laatste later dan half 2 neem en dan half 7 me normale pre workout dan word ik duizelig.hartslag 140 etc

Mijn libido is ook slechter als ik ephedrine gebruik. Sperma is ook wat dunner. Ik geloof dat dit te maken heeft met de werking op je prostaat?

Misschien dat cools of galen hier meer over kan zeggen

libido en t5 vond k niet zoveel resultaten via google. Maar ik ga eens kijken op ephedrine.
ben benieuwd.

Morgen probeer ik nog 1 keer een t5 en dan stop ik er denk ik mee. Al was mijn plan het potje op te maken (nog een anderhalve week over ofzo). Maar afhankelijk van hoe het morgen gaat misschien wat eerder.
Zal de energie wel missen. Maar de duizeligheid, libido, en dat gevoel alsof ik drugs heb gebruikt kan mij eigenlijk gestolen worden.
Dan maar weer op eigen kracht, en wat langzamer

kreeg een hoge dosis dex op recept word juist altijd veel geiler van amfetamines

libido en t5 vond k niet zoveel resultaten via google. Maar ik ga eens kijken op ephedrine.
ben benieuwd.

Morgen probeer ik nog 1 keer een t5 en dan stop ik er denk ik mee. Al was mijn plan het potje op te maken (nog een anderhalve week over ofzo). Maar afhankelijk van hoe het morgen gaat misschien wat eerder.
Zal de energie wel missen. Maar de duizeligheid, libido, en dat gevoel alsof ik drugs heb gebruikt kan mij eigenlijk gestolen worden.
Dan maar weer op eigen kracht, en wat langzamer
Zal wel persoonlijk zijn. Ikzelf geen last met libido. Ook niks last van duizeligheid, behalve als ik een hele dag niks gegeten heb en dan ga sporten op ephedrine :p

Alsk de laatste later dan half 2 neem en dan half 7 me normale pre workout dan word ik duizelig.hartslag 140 etc
Oke, begin echt aan de echtheid te twijfelen van de mijne... Toch eens ergens anders bestellen. Tnx voor de reply.

Zal wel persoonlijk zijn. Ikzelf geen last met libido. Ook niks last van duizeligheid, behalve als ik een hele dag niks gegeten heb en dan ga sporten op ephedrine :p

Lucky you. Ik had de laatste tijd ook als bijwerking dat als ik te snel opstond dat het helemaal zwart werd voor mijn ogen.
hhahhaah...dafuq doe ik mijzelf toch aan.

Dat word die van mij ook met t5.
Vraag me soms af waar de rest gebleven is

Alsof tie ah afsterven is. t5 vindt ie niet zo leuk volgens mij.

Heftag spul , hahhaa.

• Topic Starter Topic Starter

Als pre workout is heerlijk. 1 uurtje voor de training nemen en je knalt de sportschool door. Betere focus, zwaardere gewichten en bergen energie

• Topic Starter Topic Starter
l

Alsof tie ah afsterven is. t5 vindt ie niet zo leuk volgens mij.

Heftag spul , hahhaa.

Haha idd. Voel me net een mannetje van 10:')

Als je het neemt is het lekker, alhoewel het wel vervelend is als je zakelijke gesprekken heb, maar dag erna is het eigenlijk rotzooi

mag je ephedra t 5 op nuchtere maag nemen ,en dan vb tetug 1 rond 16 u uurtje voor sporten
hoeveel meer kan je ermee af vallen ,ik train 5 dagen de week

mag je ephedra t 5 op nuchtere maag nemen ,en dan vb tetug 1 rond 16 u uurtje voor sporten
Je mag dat, komt bij velen harder binnen.
Hoeveel meer je er mee kan afvallen zal maar miniem zijn, hangt vooral van je voeding af :)

Al train je 7 dagen pw. Dan nog kan je aankomen.
Alles hangt af van je voeding

mag je bij t5 nog supplement groene thee of extra caffeine nemen

byoass is geen maagband en ik wilde verbranden ,ben voor de rest best ok 1,65 en 57,5 kg ,voor bypass 96

byoass is geen maagband en ik wilde verbranden ,ben voor de rest best ok 1,65 en 57,5 kg ,voor bypass 96

Ah, ok, goed gewerkt al dan ! Voor die laatste kilo's zou ik gewoon blijven door sporten, op het eten letten en die middelen laten voor wat het is.

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven