AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Enja dat de gemiddelde sporter gebruikt zonder prestatie redenen is imo net hetzelfde als tegen een junk zeggen waarom gebruik jij heroine terwijl je het eig niet nodig hebt

Gelukkig heb ik geen prestatie redenen want dan zat ik met een moreel dilemma van valsspelen. Nu zie ik mijn hobby en sport als een wedstrijd tegen/met mezelf. Ja ik gebruik AAS en ik ken de risico's denk ik vrij goed. Ik vind dat ik redelijk verantwoord bezig ben (ben nu weer 5 maanden off bijvoorbeeld) Het is nergens voor nodig die AAS in de strijd met mijzelf en mijn doelen en mijn grenzen van mijn genen en mijn drukke bezigheden naast sport. Maar ik waardeer mijn kuur en de groei in prestaties die ik tijdens een kuur maak. Ik vind zowel theoretisch als in de praktijk AAS boeiende materie. Het begon theoretisch van de dbb wiki tot fora in NL en later ook VS en UK tot onderzoeken naar AAS. Maar ik wil het niet puur theoretisch allemaal weten, ik wil het ook ervaren. Maar stel dat ik aan wedstrijden zou doen waar ik in de top 20 zou eindigen....ik zou het dan ook willen weten en zou nog meer motivatie hebben want willen winnen van anderen....en bij AAS gebruik hoort liegen en bedriegen. Dat laatste zou ik vreselijk vinden om te moeten doen.....lijkt me lastig beslissen naturel of niet als je competitief sport. Vind het heerlijk om nu aan niemand behalve aan mezelf verantwoording schuldig te zijn over wat ik doe en wat ik gebruik. :)

@ymir, jup, soms verwijten je ze hier "jij bent anoniem" als het op geflame uitdraait, maar dit is de reden dat ik anoniem blijf, mensen kijken gewoon anders naar je als je zegt iets met anabolen te maken hebben.

Net als toen mijn ouders voor het eerst wisten dat ik af en toe een jointje rookte, ze dachten dat ik een junkie was en geholpen moest worden.. Mensen gaan altijd van het ergste uit, anabolengebruik heb je roidrage, of al je spieren heb je daaraan te danken maar dat je dag in dag uit eet en traint voor je sport daar praten ze dan niet over..

Mooi stukkie Ymir. Als het zo ver komt zijn straks de natty's die pro zijn kleiner dan de hobbyisten. Zo'n
gedachte kreeg ik er even bij.

doelde in de zin van disrespectfull meer hierop :

zat toevallig vandaag op.. hotmusleflix.com en zag allemaal bb-sters en powerlifsters met grootte ..
dit was als geintje bedoeld ik ken de dame in kwestie niet maar heb wel respect voor haar prestaties

als je iedere bb-er - powerlifter- sterkste man v. nederland etc etc op tv ziet en een interview geeft en
doping of aas komt ter sprake ontkennen ze toch ook .. nee ik train al 20jr.-ik eet goed- ik rust goed-ik
leef voor de sport etc etc waarom zou het nu anders zijn???

michael boogerd wringt zich nu ook in alle bochten terwijl zijn gebruik duidelijk is..

Ik heb geen bewijs nodig om te zien dat ze gebruikt hoor, onschuldig totdat het tegendeel is bewezen is typisch nederlands. Je weet uit het wielrennen dat doping vrijwel onopspaarbaar is, als men dat zou willen.

Ik weet 100% zeker dat ze gebruikt, feit is namelijk dat vrouwen GEEN tot WEINIG testosteron aanmaken waardoor spiergroei enorm moeilijk is, vooral in deze extreme vorm. Tenzij het exogeen toegediend is natuurlijk.

Ik heb geen bewijs nodig om te zien dat ze gebruikt hoor, onschuldig totdat het tegendeel is bewezen is typisch nederlands. Je weet uit het wielrennen dat doping vrijwel onopspaarbaar is, als men dat zou willen.

Ik weet 100% zeker dat ze gebruikt, feit is namelijk dat vrouwen GEEN tot WEINIG testosteron aanmaken waardoor spiergroei enorm moeilijk is, vooral in deze extreme vorm. Tenzij het exogeen toegediend is natuurlijk.

+1

ze is echt buff :roflol:

Dit is dan ook wel de absolute top van Nederland. Kan dus best precies die ene genetic freak zijn.

Bovendien traint ze al 20 a 30 jaar alleen maar op kracht. Eten zoveel ze kan en niet drukmaken om vetpercentage, terwijl ze wel 6 keer pw heel zwaar traint. Wil r nog best het voordeel van de twijfel geven.

Zou ze anders al lang niet s tegen de lamp zijn gelopen?

Dit is dan ook wel de absolute top van Nederland. Kan dus best precies die ene genetic freak zijn.

Bovendien traint ze al 20 a 30 jaar alleen maar op kracht. Eten zoveel ze kan en niet drukmaken om vetpercentage, terwijl ze wel 6 keer pw heel zwaar traint. Wil r nog best het voordeel van de twijfel geven.

ze hebben haar zeker testosteronpaardenvlees gegeven ipv rundlvees

Nou, dat is dan een gedane zaak. Ik zou zeggen, stuur je weloverwogen bevindingen door naar de NPB (www.powerliftingbond.nl) of naar de KNKF (www.knkf.nl), dan kan de boel meteen afgehandeld worden en zal de schorsing binnenkort wel ingaan. Je kunt ook direct een mail sturen naar de penningmeester van de NPB (penningmeester@powerliftingbond.nl) dan wordt t nog sneller geregeld denk ik.
Misschien wel zo fair om de aangeklaagde ook persoonlijk op de hoogte te stellen van je bevindingen, dit kan via www.ieljastrik.nl/cms of stuur een privé bericht naar username "strikkiepower".

Is dit serieus? Op de olympia controleren ze btw ook op doping

Vrouwen die GEEN testosteron aanmaken? :eek:

4 tot 5 keer minder dan mannen, maar nog steeds niet niets. En dat zal varieren over een bepaalde range, zullen er ook best zijn waar bij dat hoger ligt. Die aanleg voor krachtsport komt ook niet zomaar uit de lucht vallen en had ze al voordat ze (mogelijk) ging gebruiken.

Nou, dat is dan een gedane zaak. Ik zou zeggen, stuur je weloverwogen bevindingen door naar de NPB (www.powerliftingbond.nl) of naar de KNKF (www.knkf.nl), dan kan de boel meteen afgehandeld worden en zal de schorsing binnenkort wel ingaan. Je kunt ook direct een mail sturen naar de penningmeester van de NPB (penningmeester@powerliftingbond.nl) dan wordt t nog sneller geregeld denk ik.
Misschien wel zo fair om de aangeklaagde ook persoonlijk op de hoogte te stellen van je bevindingen, dit kan via www.ieljastrik.nl/cms of stuur een privé bericht naar username "strikkiepower".

Hij zegt toch niet dat hij het erg vindt en dat ze geschorst moet worden?

Cool man

:roflol:

top van de wereld dus :)

Vrouwen die GEEN testosteron aanmaken? :eek:

4 tot 5 keer minder dan mannen, maar nog steeds niet niets. En dat zal varieren over een bepaalde range, zullen er ook best zijn waar bij dat hoger ligt. Die aanleg voor krachtsport komt ook niet zomaar uit de lucht vallen en had ze al voordat ze (mogelijk) ging gebruiken.

Geen tot weinig, lezen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:30 ----------

Die hele bond is een grote schijnvertoning, kijk hoeveel jongens er hier kuren en wedstrijden draaien. Er is geen lamp om tegen aan te lopen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:31 ----------

Welke lamp?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:33 ----------

Jij als sportschoolhouder weet precies van de hoed en de rand, hou je niet van den domme man. Je bent oud genoeg om conclusies te trekken.

Geen tot weinig, lezen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:30 ----------

Die hele bond is een grote schijnvertoning, kijk hoeveel jongens er hier kuren en wedstrijden draaien. Er is geen lamp om tegen aan te lopen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:31 ----------

Welke lamp?

Qft :roflol:

Was een docu waar een prof powerlifter toegaf te roiden en voor zover ik weet lift die nog steeds

sinds wanneer is tymen sportschoolhouder :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:39 ----------

Jij als sportschoolhouder weet precies van de hoed en de rand, hou je niet van den domme man. Je bent oud genoeg om conclusies te trekken.

jij lijkt me typisch zo iemand die iedereen die sterker is maar van roids beschuldigd om zo je eigen een beetje in de dekken

Laatst bewerkt:
Tymboo heet 'ie, excuus.

Enige conclusie die je kan trekken is dat ze nog nooit positief heeft getest op haar dopingtests (en dat zijn er veel, zowel binnen als buiten wedstrijden) voor de rest kan je natuurlijk speculeren wat je wil.

Qft :roflol:

Was een docu waar een prof powerlifter toegaf te roiden en voor zover ik weet lift die nog steeds

Natuurlijk is het voor een ecto zonder talent die aan de juice moet om boven de 70kg te raken moeilijk te geloven, maar ja, er zijn mensen die iets op eigen kracht kunnen bereiken.

Volgens mij ging mijn opmerking over t feit dat de mensen die aas gebruiken gewoon ongestraft hun gang kunnen gaan en niet over het wel of niet AAS gebruiken van bepaalde mensen laat staan over dat van mij :roflol:

Terug
Naar boven