- Waardering
- 776
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Enja dat de gemiddelde sporter gebruikt zonder prestatie redenen is imo net hetzelfde als tegen een junk zeggen waarom gebruik jij heroine terwijl je het eig niet nodig hebt
Gelukkig heb ik geen prestatie redenen want dan zat ik met een moreel dilemma van valsspelen. Nu zie ik mijn hobby en sport als een wedstrijd tegen/met mezelf. Ja ik gebruik AAS en ik ken de risico's denk ik vrij goed. Ik vind dat ik redelijk verantwoord bezig ben (ben nu weer 5 maanden off bijvoorbeeld) Het is nergens voor nodig die AAS in de strijd met mijzelf en mijn doelen en mijn grenzen van mijn genen en mijn drukke bezigheden naast sport. Maar ik waardeer mijn kuur en de groei in prestaties die ik tijdens een kuur maak. Ik vind zowel theoretisch als in de praktijk AAS boeiende materie. Het begon theoretisch van de dbb wiki tot fora in NL en later ook VS en UK tot onderzoeken naar AAS. Maar ik wil het niet puur theoretisch allemaal weten, ik wil het ook ervaren. Maar stel dat ik aan wedstrijden zou doen waar ik in de top 20 zou eindigen....ik zou het dan ook willen weten en zou nog meer motivatie hebben want willen winnen van anderen....en bij AAS gebruik hoort liegen en bedriegen. Dat laatste zou ik vreselijk vinden om te moeten doen.....lijkt me lastig beslissen naturel of niet als je competitief sport. Vind het heerlijk om nu aan niemand behalve aan mezelf verantwoording schuldig te zijn over wat ik doe en wat ik gebruik.