Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen beter roken verbieden man. ****ing smerige lucht!
bah bahDie Iel-ja gister op NL2, aders over dr harses lopend verkondigen dat ze alles zonder doping doet.
Vervolgens 160kg wegdrukken en je enorm vieze lijf verder op TV verkopen. Wat een verschrikkelijk (leugenachtig) smerig mens is dat zeg.
Die Iel-ja gister op NL2, aders over dr harses lopend verkondigen dat ze alles zonder doping doet.
Vervolgens 160kg wegdrukken en je enorm vieze lijf verder op TV verkopen. Wat een verschrikkelijk (leugenachtig) smerig mens is dat zeg.
Iedereen die beweert dat deze vrouw nog nooit anabolen heeft gebruikt moet zich afvragen of 'ie wel helemaal 100% is.
Niet beschikbaar, zou ze meelezen
---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 09:05 ----------
zie mijn @tremendes link staat vlak boven je reactie. Brilletje nodig![]()

Ielja natural?
http://www.ieljastrik.nl/cms/body-building
Seems legit..
@testoflesje, daar ben ik volledig mee akkoord, maar als ik haar was, dan had ik dit interview niet gemaakt, lijk je daardoor minder verdacht, nee, maar maak je je belachelijk door overduidelijk te liegen?
En wat xyzyx zei, ze deed alsof ze er niets van wist, kom op man, je zit jaren in het vak, krijgt wss wel elke dag dat woord naar haar hoofd geslingerd, alsof je het dan nog nooit hebt opgezocht of met iemand overgepraat..
Snap sowieso niet iemand zich laat lenen voor zo'n uitzending... je weet vooraf dat sensatiebelust, stemmingmakend en zeker niet objectief benaderd zal worden.
Ze ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.
De discussie gaat idd weer oplaaien ben ik bang.
Jij hebt nog veel te leren. 
Vond het ook idd triest voor hem, hij gaat zijn leven toch niet in gevaar brengen en alles vertellen voor de camera. Wordt die gelijk doodgeschoten, gebeurde een bodybuilder toch ook die een eigen gym had? Dat die werd doodgeschoten toen die naar huis ging ben wel de naam ervan kwijt.Ik denk wel dat ze weer een smoesje gaven als, we willen deze sport niet afbreken maar in het daglicht brengen..
Als papa mike dit eerder had geweten had hij niet meegedaan volgens mij, ze stelden eerst neutrale vragen hoe begeleid jij mensen daarin e.d. En dan uit het niets die beschuldigingen.
En je zag aan zijn reactie dat hij toch bang had van 1 of ander persoon, zeker toen ze die gecensureerd naam vermelden zag je zijn gezicht vol met angst lopen, best zielig voor hem..
Vond het ook idd triest voor hem, hij gaat zijn leven toch niet in gevaar brengen en alles vertellen voor de camera. Wordt die gelijk doodgeschoten, gebeurde een bodybuilder toch ook die een eigen gym had? Dat die werd doodgeschoten toen die naar huis ging ben wel de naam ervan kwijt.
Die quote gaat eerder op voor jou, lees het nog eens en kom dan nog eens met een mooi quotje.
Wat ik bedoelde voor het geval je het nog altijd niet door hebt, met de algemeen bekende wiet uitvlucht hier was puur een voorbeeld, en dat komt idd doordat et gwn niet aanvaard maatschappelijk aanvaard wordt, en dan krijg je mensen die gaan huilen waarom wiet verboden als alcohol blabla..
Jij bent dat typetje f*ck de rest en ik ben de "ecto" man, die alles kan, en laten we alle drugs legaal maken, zodat mijn kinderen later te horen krijgt anabolen zijn goed man, je krijgt et op doktersrecept laten we allemaal 2gr test zetten..
Het feit dat het illegaal is, maakt dat BB veel info gaan opzoeken wat en hoe ze moeten gebruiken, als je later naar een doktertje gaat en die geeft et je zo mee waar gaan we dan naartoe?
Dat ze minder streng moeten optreden ga ik mee akkoord, maar daarvoor direct legaal no way.. Eender welke drugs overigens..
Zoek nu maar een quote op jou "retardness"..
Edit: en als het legaal wordt linken mensen zoiezo dat het niet slecht voor je is, want ja overheid zegt legaal..
Bro, alsof ze een keuze heeft. Zodra ze toegeeft dat ze gebruikt heeft vind iedereen haar prestatie niks meer.
Als jij eruit ziet als arnold en je er ondanks de anabolen alles voor hebt gedaan en gelaten wil jij toch ook niet horen "ooh hij heeft grbruik dus tis allemaal nep"