MuscleMeat

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Zouden ze bij de Mac ook moeten doen dan, eten op eigen risico :roflol:. Denk dat aas maar een fractie van de kosten teweeg brengt van dat van overgewicht, roken, drank en drugs

Ze kunnen beter roken verbieden man. ****ing smerige lucht!

Die Iel-ja gister op NL2, aders over dr harses lopend verkondigen dat ze alles zonder doping doet.

Vervolgens 160kg wegdrukken en je enorm vieze lijf verder op TV verkopen. Wat een verschrikkelijk (leugenachtig) smerig mens is dat zeg.

Iedereen die beweert dat deze vrouw nog nooit anabolen heeft gebruikt moet zich afvragen of 'ie wel helemaal 100% is.

Laatst bewerkt:
Die Iel-ja gister op NL2, aders over dr harses lopend verkondigen dat ze alles zonder doping doet.

Vervolgens 160kg wegdrukken en je enorm vieze lijf verder op TV verkopen. Wat een verschrikkelijk (leugenachtig) smerig mens is dat zeg.

Je vergeet t deel waarbij ze net doet alsof ze niets weet van AAS. Alsof iemand die zo lang in die wereld zit nauwelijks er wat van af weet.

Ik heb gister met opengevallen bek zitten kijken. Behoorlijk eenzijdig in beeld gebracht imo. Persoonlijk vind ik het onvruchtbaarheidsargument een beetje vreemd. Zeker als je ziet dat er mannelijke anti-conceptiemiddelen op de markt komen die jaar-in-jaar-uit gebruikt moeten worden en bestaan uit dezelfde stoffen als AAS (en opeens wordt onvruchtbaarheid uitgelegd als een positieve werking). Maar goed; dan kan de farmaceutische industrie een flinke klapper maken; dan mag het weer wel en zullen "de instituten" netjes zwijgen.

De echte gevaren schuilen volgens mij in een gebrek aan discipline (roekeloos gebruiik), domheid (niet weten waar je mee bezig bent) en vervuilde middelen. Bij mijn weten was GS het eerste lab van bodybuilders voor bodybuilders, omdat ze het zat waren dat er zoveel fake en troep in omloop was. Maar goed; door allerlei smerige spelletjes moeten zij nu de klappen vangen. Jammer....

Laatst bewerkt:

Iedereen die beweert dat deze vrouw nog nooit anabolen heeft gebruikt moet zich afvragen of 'ie wel helemaal 100% is.

Bro, alsof ze een keuze heeft. Zodra ze toegeeft dat ze gebruikt heeft vind iedereen haar prestatie niks meer.
Als jij eruit ziet als arnold en je er ondanks de anabolen alles voor hebt gedaan en gelaten wil jij toch ook niet horen "ooh hij heeft grbruik dus tis allemaal nep"

Ielja natural?
http://www.ieljastrik.nl/cms/body-building

Seems legit..

@testoflesje, daar ben ik volledig mee akkoord, maar als ik haar was, dan had ik dit interview niet gemaakt, lijk je daardoor minder verdacht, nee, maar maak je je belachelijk door overduidelijk te liegen?

En wat xyzyx zei, ze deed alsof ze er niets van wist, kom op man, je zit jaren in het vak, krijgt wss wel elke dag dat woord naar haar hoofd geslingerd, alsof je het dan nog nooit hebt opgezocht of met iemand overgepraat..

Ielja natural?
http://www.ieljastrik.nl/cms/body-building

Seems legit..

@testoflesje, daar ben ik volledig mee akkoord, maar als ik haar was, dan had ik dit interview niet gemaakt, lijk je daardoor minder verdacht, nee, maar maak je je belachelijk door overduidelijk te liegen?

En wat xyzyx zei, ze deed alsof ze er niets van wist, kom op man, je zit jaren in het vak, krijgt wss wel elke dag dat woord naar haar hoofd geslingerd, alsof je het dan nog nooit hebt opgezocht of met iemand overgepraat..

Ik had idd niet aan zo'n onderzoek meegedaan, maar wie weet heeft ze haar redenen

Snap sowieso niet iemand zich laat lenen voor zo'n uitzending... je weet vooraf dat sensatiebelust, stemmingmakend en zeker niet objectief benaderd zal worden.

Snap sowieso niet iemand zich laat lenen voor zo'n uitzending... je weet vooraf dat sensatiebelust, stemmingmakend en zeker niet objectief benaderd zal worden.

Ik denk wel dat ze weer een smoesje gaven als, we willen deze sport niet afbreken maar in het daglicht brengen..

Als papa mike dit eerder had geweten had hij niet meegedaan volgens mij, ze stelden eerst neutrale vragen hoe begeleid jij mensen daarin e.d. En dan uit het niets die beschuldigingen.

En je zag aan zijn reactie dat hij toch bang had van 1 of ander persoon, zeker toen ze die gecensureerd naam vermelden zag je zijn gezicht vol met angst lopen, best zielig voor hem..

Ze ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.

De discussie gaat idd weer oplaaien ben ik bang.

Dat je er uberhaupt al over nadenkt dat zij misschien wel eens naturel zou zijn :D Jij hebt nog veel te leren. :eek:

Ik vraag mij af hoe ze dit willen gaan testen bij de mensen die niet in potjes hoeven te plassen?

Ik denk wel dat ze weer een smoesje gaven als, we willen deze sport niet afbreken maar in het daglicht brengen..

Als papa mike dit eerder had geweten had hij niet meegedaan volgens mij, ze stelden eerst neutrale vragen hoe begeleid jij mensen daarin e.d. En dan uit het niets die beschuldigingen.

En je zag aan zijn reactie dat hij toch bang had van 1 of ander persoon, zeker toen ze die gecensureerd naam vermelden zag je zijn gezicht vol met angst lopen, best zielig voor hem..
Vond het ook idd triest voor hem, hij gaat zijn leven toch niet in gevaar brengen en alles vertellen voor de camera. Wordt die gelijk doodgeschoten, gebeurde een bodybuilder toch ook die een eigen gym had? Dat die werd doodgeschoten toen die naar huis ging ben wel de naam ervan kwijt.

Vond het ook idd triest voor hem, hij gaat zijn leven toch niet in gevaar brengen en alles vertellen voor de camera. Wordt die gelijk doodgeschoten, gebeurde een bodybuilder toch ook die een eigen gym had? Dat die werd doodgeschoten toen die naar huis ging ben wel de naam ervan kwijt.

Precies, maar dat reportertje boeit dat natuurlijk geen fl**ker, als ze maar een goeie reportage hebben..

Achja zo gaat het altijd zijn, waar een voorstanders zijn zijn er tegenstanders..

Die quote gaat eerder op voor jou, lees het nog eens en kom dan nog eens met een mooi quotje.

Wat ik bedoelde voor het geval je het nog altijd niet door hebt, met de algemeen bekende wiet uitvlucht hier was puur een voorbeeld, en dat komt idd doordat et gwn niet aanvaard maatschappelijk aanvaard wordt, en dan krijg je mensen die gaan huilen waarom wiet verboden als alcohol blabla..

Jij bent dat typetje f*ck de rest en ik ben de "ecto" man, die alles kan, en laten we alle drugs legaal maken, zodat mijn kinderen later te horen krijgt anabolen zijn goed man, je krijgt et op doktersrecept laten we allemaal 2gr test zetten..

Het feit dat het illegaal is, maakt dat BB veel info gaan opzoeken wat en hoe ze moeten gebruiken, als je later naar een doktertje gaat en die geeft et je zo mee waar gaan we dan naartoe?
Dat ze minder streng moeten optreden ga ik mee akkoord, maar daarvoor direct legaal no way.. Eender welke drugs overigens..

Zoek nu maar een quote op jou "retardness"..

Edit: en als het legaal wordt linken mensen zoiezo dat het niet slecht voor je is, want ja overheid zegt legaal..

Hahaha , man wat ben je butthurt.

Natuurlijk als AAS verboden is zou alcohol ook verboden moeten zijn. Gezien AAS verboden is omdat het 'schadelijke effecten' heeft , wel dat is minder dan van alcohol.

Ik gebruik geen AAS en ben geen ecto (van nature). Het zou moeten legaal zijn (net zoals alle andere dingen) omdat je zou mogen doen wat JIJ wil met je lichaam , ook al is dat schadelijk. Is gewoon natuurlijke selectie at work.

Dokters zouden moeten betrokken worden , extensieve research en begeleiding. Research zodat de vooroordelen over 'hoe slecht het wel niet is' kunnen debunked worden en begeleiding zodat er veilig(er) mee om kan gegaan worden.

Dat je mad overkomt en ad hominem aanvallen doet komt niet ten goede van je argumenten. Het komt over alsof je zo punten wil scoren omdat je je argumenten te weinig vindt 'om te winnen'. Vanwaar ben je trouwens in West-Vlaanderen?

Bro, alsof ze een keuze heeft. Zodra ze toegeeft dat ze gebruikt heeft vind iedereen haar prestatie niks meer.
Als jij eruit ziet als arnold en je er ondanks de anabolen alles voor hebt gedaan en gelaten wil jij toch ook niet horen "ooh hij heeft grbruik dus tis allemaal nep"

Dan moet je niet meewerken aan zoiets, dan is het voor iedereen duidelijk. Nu zijn het gewoon leugens.

Klopt, als je aan zo iets mee werkt moet je eerlijk zijn, kun je dat niet dan kun je beter niets zeggen.
AAS is sowieso al verboden dus snap al dit gedoe eingelijk ook niet zo.
De gebruikers gebruiken het toch wel door verder want eingelijk kunnen ze er verder niets aan doen
en het is altijd al zo geweest. Ik heb veel liever dat er meer onderzoek naar gedaan word (medisch) dan iets wat al gebeurd.

Ach, hebben ze in de kamer WEER iets nutteloos om zich druk om te maken. Ipv druk maken om zaken die er echt toe doen.

Terug
Naar boven