AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Nog altijd duizenden malen meer respect voor iemand als Ielja - of ze nou wel of niet gebruikt (heeft) - die achtvoudig wereldkampioen bankdrukken, drievoudig wereldkampioen powerlifting, sterkste vrouw van Nederland is, weet-ik-t-hoeveel nationale kampioenschappen op d'r naam heeft staan en daarnaast een enorm sympathiek persoon is en heel veel betekend heeft voor het op de kaart zetten van het Nederlandse powerlifting, en overigens óók nog eens goed begeleid wordt in haar doen en laten, dan voor de gemiddelde anonieme held die op de zaterdagavond even wilt flexen in de club of in juli op t strand moet shinen en dan maar bij één of andere schimmige dealer z'n stack haalt. Want degenen die hier op het forum komen met vragen in de AAS-sectie zijn vaak nog de slimmere gebruikers, en ook bij hen gaan er vaak al genoeg dingen fout. Als je kijkt hoe achterlijk veel mensen er aan de verboden middelen zit, is het maar een zeer miniem percentage dat überhaupt in contact komt met fora als deze.
Gebruikers hier moeten misschien de zaak ook eens van de andere kant bekijken, zich wat objectiever opstellen, en inzien dat er wél heel veel mis gaat bij het gebruik van verboden middelen en dat het veel te makkelijk is voor de gemiddelde dipshit met nog geen yota verstand van fatsoenlijke voeding of training om maar ergens wat rotzooi te halen, en dat het misschien helemaal niet zo verkeerd is dat men paal en perk wilt stellen aan deze volledig uit de hand gelopen praktijken. Niet alle dokters of dopingautoriteiten lullen zo maar wat uit hun nek, je mag er vanuit gaan dat zij over het algemeen meer verstand van zaken hebben dan de average poster hier.
Ik heb überhaupt nooit begrepen wat de amateursporter bezielt om voor honderden dan wel duizenden euro's rommel in het lichaam te spuiten zonder er daadwerkelijk iets mee trachten te bereiken, naast de vanzelfsprekende ego-boost en het hogere aanzien in de sportschool/club.

@insanityyy blankenberge

@tymboo ik denk dat het meer gaat over het feit dat ze overduidelijk liegt, dat doet idd niets weg van haar prestaties!
Maarja zij schept een beetje het beeld van, ja anabolen is slecht en kijk naar mij hoe groot en krachtig ik ben zonder, ik zeg dan altijd, stel dat mijn dochter naar haar opkijkt en zo wilt worden, maar na zoveel jaar trainen zicht afvraagt hoe kan het dat ik niet hoger dan 100kilo bench press kom.. En dan komt ilja net als armstrong aanzetten ja ik heb gebruikt..
(Puur theoretisch bedoelt)

Enja dat de gemiddelde sporter gebruikt zonder prestatie redenen is imo net hetzelfde als tegen een junk zeggen waarom gebruik jij heroine terwijl je het eig niet nodig hebt..
Maar ik versta jou ergens ook wel, voor ik iets over aas wist had ik ook die instelling waarom gevaarlijk bezig zijn als je er niets uit wint.. Maarja nu snap ik de andere kant van de medaille, ik denk dat de meeste gewoon snel willen vooruit gaan, niet zo zeer om op te vallen, zoiezo weet iedereen dat je zonder aas ook een goed fysiek kan hebben, niet droog en vainy maar toch groot in vergelijking met andere mensen, niet iedereen wil er 5-6 jaar over doen..

Just imo

Jij zegt dat ze overduidelijk liegt, ik zeg dat ik het niet weet. Ik ken haar van wedstrijden en ken haar als een zeer oprecht en vooral ook zeer gemotiveerd persoon, wat natuurlijk niets zegt over de vraag of ze liegt of niet.
Wat ik wél weet, is dat ik tien jaar geleden zelf in de sportschool kwam en eens iemand 160 zag drukken op de bench, en ik er absoluut van overtuigd was dat dat nóóit kon zonder hulpmiddelen. Later, toen ik zelf in de buurt kwam, dacht ik dat bij 200, en nog later bij 250. Nu druk ik 240, ben ik één van de betere bankdrukkers van Nederland, en ik weet dat als ík daar met m'n kop in beeld had gestaan mensen hier op t forum ook hadden gezegd dat ik glashard stond te liegen. Ik kan roepen wat ik wil, maar alleen ik (en nog een paar mensen die heel dicht bij me staan) weet honderd procent zeker dat ik clean ben, en ik denk dat Ielja er hetzelfde over denkt. Als ze wel clean is, kan ze blijven roepen wat ze wilt, er zullen niet veel mensen zijn die haar geloven, en zeker niet degenen die buiten de sport staan. Daarom is dat ook zo'n vervelend moment wanneer die vraag weer komt en kijkt ze een beetje weg, want je weet dat mensen je niet zullen geloven, ook als je niet liegt.
Maar goed, dit is wel een beetje off topic misschien.

Jij zegt dat ze overduidelijk liegt, ik zeg dat ik het niet weet. Ik ken haar van wedstrijden en ken haar als een zeer oprecht en vooral ook zeer gemotiveerd persoon, wat natuurlijk niets zegt over de vraag of ze liegt of niet.
Wat ik wél weet, is dat ik tien jaar geleden zelf in de sportschool kwam en eens iemand 160 zag drukken op de bench, en ik er absoluut van overtuigd was dat dat nóóit kon zonder hulpmiddelen. Later, toen ik zelf in de buurt kwam, dacht ik dat bij 200, en nog later bij 250. Nu druk ik 240, ben ik één van de betere bankdrukkers van Nederland, en ik weet dat als ík daar met m'n kop in beeld had gestaan mensen hier op t forum ook hadden gezegd dat ik glashard stond te liegen. Ik kan roepen wat ik wil, maar alleen ik (en nog een paar mensen die heel dicht bij me staan) weet honderd procent zeker dat ik clean ben, en ik denk dat Ielja er hetzelfde over denkt. Als ze wel clean is, kan ze blijven roepen wat ze wilt, er zullen niet veel mensen zijn die haar geloven, en zeker niet degenen die buiten de sport staan. Daarom is dat ook zo'n vervelend moment wanneer die vraag weer komt en kijkt ze een beetje weg, want je weet dat mensen je niet zullen geloven, ook als je niet liegt.
cool-story-bro.jpg

Daar heb je wel een punt.. Of het welles of nietes is kan zij alleen zeggen idd, en als ze echt niets gebruikt vind ik het ook vrij vervelend voor haar..

Mensen inclusief mezelf zullen blijven vingertjes wijzen, en als je dan in hetzelfde schuitje zit verandert iedereen zijn gedachtengang denk ik..

Overigens succes met je training, 240 i'm mirin.

Als mede-natural ben ik het helemaal met je eens bro! :)

+100 tymen

groetjes aron

Heeft niets met prestaties te maken, alle lof voor haar en haar prestaties.

Maar zeggen dat je alles hebt behaald zonder stimulanten of anabolica gaat er bij mij niet in en vind ik derhalve volkomen respectloos (richting de sport vooral).

Daarnaast vind ik haar verschrikkelijk om naar te kijken, ook dat heeft niets met haar prestaties te maken.

Tymen doe je oogkleppen af. Iets met Armstrong, wielrennen en kapot maken..

Heeft niets met prestaties te maken, alle lof voor haar en haar prestaties.

Maar zeggen dat je alles hebt behaald zonder stimulanten of anabolica gaat er bij mij niet in en vind ik derhalve volkomen respectloos (richting de sport vooral).

Daarnaast vind ik haar verschrikkelijk om naar te kijken, ook dat heeft niets met haar prestaties te maken.

Tymen doe je oogkleppen af. Iets met Armstrong, wielrennen en kapot maken..

je weet het pas zeker als je haar clit hebt gezien ..

lol @ Ilja naturel :roflol:

vind dit redelijk disrespectfull tegenover iemand die zoveel bereikt heeft en hier gewoon ook op het forum zit..

ik snap ook dat het voor veel lui hier lastig is als een vrouw 3x sterker is, AAS of niet

haha back to basics apeldoorn, daar traint REUS toch ook :p

waarom zou je in godsnaam respect hebben voor leugenaars :roflol:
indien ze nu zou ontkennen en voor de rest een interview zou weigeren, daar kan ik nog inkomen, ook al blijft het valsspelen indien je lift in een bond waar je natural hoort te zijn.

Maar ff trots kritiek geven op andere gebruikers, maakt je gewoon schijnheilig.

vind dit redelijk disrespectfull tegenover iemand die zoveel bereikt heeft en hier gewoon ook op het forum zit..

ik snap ook dat het voor veel lui hier lastig is als een vrouw 3x sterker is, AAS of niet
Het voelt ****ed up als een vrouw zegt dat ze natty is en 160 benched terwijl er mannen zijn die 5 + jaar trainen en kleinder onderarmen hebben.

Zeg gewoon niks of doe niet mee aan zon programma, no offence btw maar toen ik haar zag d8 ik dat het een man was totdat ze zeiden ''haar''

weer zo'n dooddoener :rolleyes: Of je 120kg droog aan de haak weegt of 60, en of je nu 80kg drukt of 300. Liegen is liegen en gebruiken is gebruiken. Waarom altijd dat taboesfeertje indien het om gevallen gaat waar we respect voor zouden moeten hebben. Dat is toch volkomen naast de kwestie?

als ik haar was, dan had ik dit interview niet gemaakt

En wat xyzyx zei, ze deed alsof ze er niets van wist, kom op man, je zit jaren in het vak, krijgt wss wel elke dag dat woord naar haar hoofd geslingerd, alsof je het dan nog nooit hebt opgezocht of met iemand overgepraat..

Over 1e punt. Dat sws, de media en wij toeschouwers en medesporters (op veel lager niveau, voor mezelf sprekend) roepen op tot openheid van sporters maar of ze nu liegt of de waarheid vertelt open zijn over AAS brengt je niks goeds op. Altijd over zwijgen, je wil AAS niet aan je broek hebben hangen als sporter.

Dat 2e punt gaf mij ook een niet pluis gevoel. Voor mij is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is want geruchten en achterklap daar houd ik niet van. Iemand heeft heel veel gedaan om te komen waar zij staat (zonder of met aas, in beide gevallen) Ik vind het not done om iemand zonder bewijs te beschuldigen, nooit! Maar het kan niet zijn dat je powerlifter bent en een nOOb op AAS gebied, daarvoor moet je genoeg gezien en gehoord hebben. Zelfs ik hoor van alles in de gym als ik nog niet zelf bijgeleerd had door eigen research had zelfs ik meer geweten dan zij nu doet alsof. Maar ja als ze daadwerkelijk uit wat ze weet van AAS dan is de reactie van ze weet er veel van....vast ervaring.....Kortom altijd je mond houden over AAS en wegblijven van de camera als de journalist AAS noemt!!!!

Dat je er uberhaupt al over nadenkt dat zij misschien wel eens naturel zou zijn :D Jij hebt nog veel te leren. :eek:

Zoals ik net ook schreef, heb geen bewijs en dus is ze onschuldig.

Eens, we weten het niet. En ja ze kwam op mij ook oprecht en gemotiveerd over vandaar dat ik me irriteerde aan de beschuldigingen gisteren zonder iets aan bewijs (en vooral dat iemand koe noemen. Alsof looks er toe doen bij powerliften. Je kan met een dergelijk uiterlijk ook binnen blijven zitten van ik ben lelijk en niet de moeite waard maar zij tilt ff de 200kg en staat in de schijnwerpers. Ja dat respecteer en bewonder ik.

Laatst bewerkt:
weer zo'n dooddoener :rolleyes: Of je 120kg droog aan de haak weegt of 60, en of je nu 80kg drukt of 300. Liegen is liegen en gebruiken is gebruiken. Waarom altijd dat taboesfeertje indien het om gevallen gaat waar we respect voor zouden moeten hebben. Dat is toch volkomen naast de kwestie?
doelde in de zin van disrespectfull meer hierop :

je weet het pas zeker als je haar clit hebt gezien ..

Terug
Naar boven