Nouja ik vind het redelijk sad dat er over wordt gepraat alsof het ooit legaal gaat of moet worden..
En dan de vergelijking maken met suikerziekte of de algemene bekende, waarom wiet verboden in belgie als acohol wel mag en is 1000keer slechter blabla..
Jullie weten allemaal dat het NIET maatschappelijk aanvaard wordt, net als homo zijn, ben jij homo no problem, maar ga je hand in hand lopen oooooeeew..
Overigens is het niet dat jullie het echt echt nodig hebben die aas, en voor diegene die denken die dat wel willen gebruiken, (mezelf inclusief), deal with it dat het verboden is.. Hou je mond tegen iedereen en doe wat jezelf wil, zo heb jij nergens last van en onze dere maatschappij niets van ons..
Het is niet voor niets dat de meeste overduidelijke anabolen bodybuilders beweren dat ze natural zijn, en gelijk geef ik ze.. Vind het gewoon sad dat er zo gepraat over word, en uiteindelijk dokters zat die je wel willen "helpen" met evt bloedtesten maar vind het belachelijk om ze dan nog te vragen hoe gebruik ik het veiligst meneer?
De enige manier dat hij dan uitlegt bestaat uit middelen die zonder voorschrift verboden zijn, en als hij die voorschrijft is hij zelf illegaal bezig..
Ben je topsporter en hangt je carriere ervan af dat vindt ik dan weer een ander verhaal, maar simpele aas gebruikers..
Just my 2 cents!