Fitness Seller

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Vroeger was ik een enorme tegenstander van aas. Ik gebruik zelf niet maar sluit niet uit dat ik dat ooit zou doen. Ik geloof echt dat de meeste problement naar aanleiding van aas-gebruik te wijten zijn aan het feit dat het verboden is en mensen hun gerief moeten zoeken in het illegale milieu waar er veel brol tussen zit. En dan spuit je kwik en zo in je lijf. Zuivere producten, en gevolgd door een arts, kan dit volgens mij niet veel schade berokkenen.
Ik bijvoorbeeld, als ik merk dat ik na 5 jaar trainen er niet in slaag de spieren rond mijn bekken te versterken omdat ik door de rugoperatie toch wel wat mobiliteit ben verloren en dus stimulatie van sommige spieren niet zo evident is, dan zal ik kijken of ik op legale wijze, via de arts en zo dit kan bekomen. Zoniet, doen we het op een andere manier.
Ik geloof dat de farmaceutische lobby er ook wel voor iets tussen zit, alsook die van de schoonheidsproducten. Kijk naar melanotan: zou zoveel huidkankers kunnen voorkomen, maar dan zouden mensen geen zonnebrandcreme moeten kopen en dat is ene miljardenindustrie.
,

.

Dat er druk wordt uitgeoefend vanuit die markten om bepaalde dingen weg te houden ben ik helemaal met je eens.
Maar wanneer je begeleid wordt door een arts, of wanneer een sportbond het toelaat, zal er ALTIJD een max aan gesteld worden. de zgn veilige zone,... wanneer voor een amateursporter die veilige zone niet meer afdoende is zal hij toch weer meer gaan zoeken. En wanneer een max wordt gesteld in de topsport dan zal er de eerste maand al eentje zijn die beter/sneller wilt zijn dan de rest en meer pakt dan toegelaten,.. Mensen blijven (als je het zo kunt noemen) valsspelen.

Zit op de iPad iemand linkje van uitzending gemist? Ook voor de uitzending van vanavond word een linkje in dit topic op prijs gesteld.:thumbs:

Nouja ik vind het redelijk sad dat er over wordt gepraat alsof het ooit legaal gaat of moet worden..

En dan de vergelijking maken met suikerziekte of de algemene bekende, waarom wiet verboden in belgie als acohol wel mag en is 1000keer slechter blabla..

Jullie weten allemaal dat het NIET maatschappelijk aanvaard wordt, net als homo zijn, ben jij homo no problem, maar ga je hand in hand lopen oooooeeew..

Overigens is het niet dat jullie het echt echt nodig hebben die aas, en voor diegene die denken die dat wel willen gebruiken, (mezelf inclusief), deal with it dat het verboden is.. Hou je mond tegen iedereen en doe wat jezelf wil, zo heb jij nergens last van en onze dere maatschappij niets van ons..

Het is niet voor niets dat de meeste overduidelijke anabolen bodybuilders beweren dat ze natural zijn, en gelijk geef ik ze.. Vind het gewoon sad dat er zo gepraat over word, en uiteindelijk dokters zat die je wel willen "helpen" met evt bloedtesten maar vind het belachelijk om ze dan nog te vragen hoe gebruik ik het veiligst meneer?

De enige manier dat hij dan uitlegt bestaat uit middelen die zonder voorschrift verboden zijn, en als hij die voorschrijft is hij zelf illegaal bezig..
Ben je topsporter en hangt je carriere ervan af dat vindt ik dan weer een ander verhaal, maar simpele aas gebruikers..
Just my 2 cents!

Nouja ik vind het redelijk sad dat er over wordt gepraat alsof het ooit legaal gaat of moet worden..

En dan de vergelijking maken met suikerziekte of de algemene bekende, waarom wiet verboden in belgie als acohol wel mag en is 1000keer slechter blabla..

Jullie weten allemaal dat het NIET maatschappelijk aanvaard wordt,
net als homo zijn, ben jij homo no problem, maar ga je hand in hand lopen oooooeeew..

Overigens is het niet dat jullie het echt echt nodig hebben die aas, en voor diegene die denken die dat wel willen gebruiken, (mezelf inclusief), deal with it dat het verboden is.. Hou je mond tegen iedereen en doe wat jezelf wil, zo heb jij nergens last van en onze dere maatschappij niets van ons..

Het is niet voor niets dat de meeste overduidelijke anabolen bodybuilders beweren dat ze natural zijn, en gelijk geef ik ze.. Vind het gewoon sad dat er zo gepraat over word, en uiteindelijk dokters zat die je wel willen "helpen" met evt bloedtesten maar vind het belachelijk om ze dan nog te vragen hoe gebruik ik het veiligst meneer?

De enige manier dat hij dan uitlegt bestaat uit middelen die zonder voorschrift verboden zijn, en als hij die voorschrijft is hij zelf illegaal bezig..
Ben je topsporter en hangt je carriere ervan af dat vindt ik dan weer een ander verhaal, maar simpele aas gebruikers..
Just my 2 cents!

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Dat het niet sociaal aanvaard wordt door de grote meerderheid van hersenloze idioten kan me worst wezen. Ik aanvaard hun retardedness niet.

'' Als ze de testen zien dan komt snappen ze het pas'' ''Geen enkele levende spermacell'' '' Meestal zijn ze voorgoed onvruchtbaar''

wat voor huisarts is dat? Heb nooit gehoord dat iemand voor altijd onvruchtbaar van AAS is geworden

Ik heb zelf (ook voordat ik het filmpje op nos zag) een nogal negatief vooroordeel over het gebruik van anabolen. Ik ben benieuwd naar in hoeverre de mensen die op dit forum zitten - en gebruiken - zich van tevoren verdiept hebben in de mogelijke negatieve consequenties?

De gevolgen voor lever en vruchtbaarheid die de huisarts noemt, is natuurlijk maar een deel van de risico's.
De allerbelangrijkste spier in het lichaam, het hart, kan ook aardig van streek raken door Anabolen gebruik (heb ik begrepen).

Kortom ik vraag me af: in hoeverre vindt er bij gebruikers een afweging plaats tussen toename van de buitenkant (grote spieren) en mogelijke afname van de gezondheid (binnenkant, organen)?

PS Iemand die beweert 'wat is dat voor arts', omdat de arts een feit opsomt, is denk ik redelijk ver heen (tunnelvisie). Check de medische rapporten en je weet toch genoeg? [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb zelf (ook voordat ik het filmpje op nos zag) een nogal negatief vooroordeel over het gebruik van anabolen. Ik ben benieuwd naar in hoeverre de mensen die op dit forum zitten - en gebruiken - zich van tevoren verdiept hebben in de mogelijke negatieve consequenties?

De gevolgen voor lever en vruchtbaarheid die de huisarts noemt, is natuurlijk maar een deel van de risico's.
De allerbelangrijkste spier in het lichaam, het hart, kan ook aardig van streek raken door Anabolen gebruik (heb ik begrepen).

Kortom ik vraag me af: in hoeverre vindt er bij gebruikers een afweging plaats tussen toename van de buitenkant (grote spieren) en mogelijke afname van de gezondheid (binnenkant, organen)?

PS Iemand die beweert 'wat is dat voor arts', omdat de arts een feit opsomt, is denk ik redelijk ver heen (tunnelvisie). Check de medische rapporten en je weet toch genoeg? [Link niet meer beschikbaar]
Noem maar mensen die onvruchtbaar van anabolen zijn geworden, :roflol: jah tuurlijk feit sure

Noem maar mensen die onvruchtbaar van anabolen zijn geworden, :roflol: jah tuurlijk feit sure

Hier een paar voorbeeldjes, ik snap dat jij ongetwijfeld veel meer begrijpt van het menselijk lichaam dan iemand die ervoor heeft gestudeerd en dagelijks patiënten ziet, maar ik laat toch even een paar bronnen zien:

http://www.guardian.co.uk/society/2011/jan/25/anabolic-steroids-men-infertile "in the worst-case scenario, that sperm production will stop altogether" (dit is Engels voor onvruchtbaar worden)

http://www.wernermd.com/male-infertility.php (irreversible, dat is Engels voor onomkeerbaar).

Net alsof er ooit iemand die AAS gebruikt heeft en geen klachten heeft naar een arts toe gaat, zo krijg je een lekker duidelijk beeld :roflol:

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Dat het niet sociaal aanvaard wordt door de grote meerderheid van hersenloze idioten kan me worst wezen. Ik aanvaard hun retardedness niet.

Die quote gaat eerder op voor jou, lees het nog eens en kom dan nog eens met een mooi quotje.

Wat ik bedoelde voor het geval je het nog altijd niet door hebt, met de algemeen bekende wiet uitvlucht hier was puur een voorbeeld, en dat komt idd doordat et gwn niet aanvaard maatschappelijk aanvaard wordt, en dan krijg je mensen die gaan huilen waarom wiet verboden als alcohol blabla..

Jij bent dat typetje f*ck de rest en ik ben de "ecto" man, die alles kan, en laten we alle drugs legaal maken, zodat mijn kinderen later te horen krijgt anabolen zijn goed man, je krijgt et op doktersrecept laten we allemaal 2gr test zetten..

Het feit dat het illegaal is, maakt dat BB veel info gaan opzoeken wat en hoe ze moeten gebruiken, als je later naar een doktertje gaat en die geeft et je zo mee waar gaan we dan naartoe?
Dat ze minder streng moeten optreden ga ik mee akkoord, maar daarvoor direct legaal no way.. Eender welke drugs overigens..

Zoek nu maar een quote op jou "retardness"..

Edit: en als het legaal wordt linken mensen zoiezo dat het niet slecht voor je is, want ja overheid zegt legaal..

Die quote gaat eerder op voor jou, lees het nog eens en kom dan nog eens met een mooi quotje.

Wat ik bedoelde voor het geval je het nog altijd niet door hebt, met de algemeen bekende wiet uitvlucht hier was puur een voorbeeld, en dat komt idd doordat et gwn niet aanvaard maatschappelijk aanvaard wordt, en dan krijg je mensen die gaan huilen waarom wiet verboden als alcohol blabla..

Jij bent dat typetje f*ck de rest en ik ben de "ecto" man, die alles kan, en laten we alle drugs legaal maken, zodat mijn kinderen later te horen krijgt anabolen zijn goed man, je krijgt et op doktersrecept laten we allemaal 2gr test zetten..

Het feit dat het illegaal is, maakt dat BB veel info gaan opzoeken wat en hoe ze moeten gebruiken, als je later naar een doktertje gaat en die geeft et je zo mee waar gaan we dan naartoe?
Dat ze minder streng moeten optreden ga ik mee akkoord, maar daarvoor direct legaal no way.. Eender welke drugs overigens..

Zoek nu maar een quote op jou "retardness"..

AAS kopen/bezit zijn niet illegaal

in Nederland niet tenminste

Tot nu toe wel redelijke reportage.

Die dude van de Dopingautoriteit gefrustreerd dat niemand van politie of justitie met hem samenwerkt. Blijkbaar is er geen behoefte aan zijn advies en heeft doping geen prioriteit. Maar vooral even paniek zaaien, houdt zn eigen baan in stand he.

Terug
Naar boven