AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Leukste aan de documentatie was die powerlifster geval/ding die beweerd dopingvrij te zijn hahahahaha. Hoe erg kun je jezelf voor schut zetten. Wat een koe :D

Leukste aan de documentatie was die powerlifster geval/ding die beweerd dopingvrij te zijn hahahahaha. Hoe erg kun je jezelf voor schut zetten. Wat een koe :D

Dit is toch een BB en ook powerlift site? Beetje respect voor iemand die zover gekomen is. Er zijn niet veel mannen op deze site die 200kg drukken!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 22:10 ----------

@Tremendes
Die Reporter uitzending die komt hier te staan, nu nog niet online. Must see!
Onderwerpen:
-een gebruiker op zijn kamer (niet eens een hele domme gelukkig)
-dr de Ronde met zijn mening en zijn bevindingen op de poli
-Ram van de dopingautoriteit die meer prioriteit voor zijn stokpaardje wil (lees zijn baan behoud)
-de top van de zgn multidiciplinaire dopingcel in Vlaanderen
-de discussie rondom het UG lab met de stier op de verpakking met het oprollen van een Lab in Woudrichem.
-in de sportschool bij een man (naam?)die volgens reporter en wat stukken een leidende positie had bij dat lab
-een intern rapport van ministerie volksgezondheid dat oproept om tegen doping op te treden maar het officiele standpunt blijft dat het niet een prioriteit heeft.
-......wat ben ik vergeten.

http://reporter.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-02-2013

Laatst bewerkt:
Discussie over anabolen zal weer flink gaan oplaaien als gevolg van deze uitzending... Die powerlifster zette zichzelf inderdaad echt voor schut, overduidelijk dat ze zwaar gebruikt. Doet niks af aan haar prestaties, maar jammer genoeg blijft dat het kromme van bb - er zal altijd een (terechte) link/associatie gelegd worden met AAS...

Discussie over anabolen zal weer flink gaan oplaaien als gevolg van deze uitzending... Die powerlifster zette zichzelf inderdaad echt voor schut, overduidelijk dat ze zwaar gebruikt. Doet niks af aan haar prestaties, maar jammer genoeg blijft dat het kromme van bb - er zal altijd een (terechte) link/associatie gelegd worden met AAS...
nah, denk dat er helemaal niks zal gebeuren. Nederland moet eerst verder bezuinigen

Oftewel vol gas door met de handel. Geen kip die er naar kraait :D

Behalve die zotte Belgen :p

Ze ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.

De discussie gaat idd weer oplaaien ben ik bang.

Ochja anders gaan de prijzen gewoon omhoog ;)

Ze ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.

:roflol: dat der faal troll

ik heb ut gemist waar kan ik terug kijken?

De Nieuwsuur reportage snijdt terecht het onderwerp van professionele begeleiding aan. Mensen moeten gewoon zelf kunnen beslissen of ze steroïden gaan gebruiken, mag het niet, dan vinden ze wel een weg en doen ze het toch. Dus waarom niet professioneel begeleiden? Die andere reportage gaat dieper in op het tweede belangrijke punt, het 'underground' produceren van steroïden. Waarom moet het zo zijn dat mensen in het duister tasten als het gaat om de aanschaf en het gebruik van steroïden. Laat het gewoon legaal verstrekt worden bij de apotheek, na een verplicht gesprek met een arts of iets dergelijks waaruit blijkt dat iemand op de hoogte is van de risico's. Dan maar wat duurder.

Wat een k*t interviewer bij papa Mike, heb je die kerel voor je camera en dan blijf je doordrammen over 'n UGL bij hem, wat denk je zelf nou :roflol:

Naam van de powerlifster is Ielja Strik, en ze staat ook wel extreem droog hoor

http://www.facebook.com/photo.php?f....470270531205.266709.582551205&type=1&theater

;)

Storm in een glas water als je het mij vraagt... politici willen nu weer even scoren in de Kamer omdat het 'nieuws' is en gaan Kamervragen stellen. Volgende week is er weer iets nieuws in de media en gaat daar de aandacht naartoe.

Gaat zo toch al jaren... voetbalgeweld bestaat al sinds de jaren '70... pas sinds deze eeuw hebben ze er in de stadions enigszins grip op gekregen. Echter buiten de wedstrijden op niet wedstrijddagen gaan hooligans nog regelmatig met elkaar op de vuist op afgelegen plekken.

Zelfde geld voor drugs... ook al sinds de jaren '70 al een 'zgn' probleem en laten we eerlijk zijn... je hoeft niet eens een uitgebreid netwerk te hebben om binnen een paar dagen alles te krijgen wat je wil hebben.

Zolang mensen iets willen gebruiken en er geld mee te verdienen valt vind het z'n weg toch wel.

Wie kent blimat 100mg niks over op internet te vinden en zou spierversterkend middel zijn wie?

herhaling te zien ergens?

En waarom moet dit keihard aangepakt worden? De prioriteit ontgaat me altijd een beetje. Hoeveel mensen spuiten zich rechtstreeks de gezondheidszorg in? De problemen bij alcohol bijvoorbeeld zijn vele vele malen groter en ik heb nou niet echt het idee dat dat zo adequaat wordt aangepakt. Overal verkrijgbaar en voorbeelden te over van (gezondheids)problemen door alcohol misbruik.

Ik zou akkoord kunnen gaan, met het aanpakken van alle illegale middelen, op een illegale manier geproduceerd, waarvan men in feite niet eens weet of het omschreven produkt op het etiket, wel in de vial zit!

Moesten de middelen nu door een erkend pharmaceutisch bedrijf geproduceerd worden, en iedereen voor zichzelf dan laten beslissen. de spullen bij de apotheek op dokters voorschrift beschikbaar stellen, en dan ook nog eens uw handtekening laten plaatsen op een contract dat u verder afstand neemt van het maatschappelijk vangnet van het ziekenfonds, dan ben ik 100% akkoord.

Terug
Naar boven