markfitness
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leukste aan de documentatie was die powerlifster geval/ding die beweerd dopingvrij te zijn hahahahaha. Hoe erg kun je jezelf voor schut zetten. Wat een koe![]()
Leukste aan de documentatie was die powerlifster geval/ding die beweerd dopingvrij te zijn hahahahaha. Hoe erg kun je jezelf voor schut zetten. Wat een koe![]()
nah, denk dat er helemaal niks zal gebeuren. Nederland moet eerst verder bezuinigenDiscussie over anabolen zal weer flink gaan oplaaien als gevolg van deze uitzending... Die powerlifster zette zichzelf inderdaad echt voor schut, overduidelijk dat ze zwaar gebruikt. Doet niks af aan haar prestaties, maar jammer genoeg blijft dat het kromme van bb - er zal altijd een (terechte) link/associatie gelegd worden met AAS...
Discussie over anabolen zal weer flink gaan oplaaien als gevolg van deze uitzending... Die powerlifster zette zichzelf inderdaad echt voor schut, overduidelijk dat ze zwaar gebruikt. Doet niks af aan haar prestaties, maar jammer genoeg blijft dat het kromme van bb - er zal altijd een (terechte) link/associatie gelegd worden met AAS...
Ze ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.
De discussie gaat idd weer oplaaien ben ik bang.
dat der faal trollZe ziet er mannelijk uit voor een vrouw, ze is nogal groot en extreem sterk voor een vrouw. Maar ik heb geen bewijs van anabolen bij haar. Extreem droog staande BB vrouwen vind ik meer verdacht dan die vrouw. Een erg mannelijke vrouw die gaat liften en hier aanleg voor heeft. Ik zie niet in waarom zij perse doping gebruikt zou hebben. Wat voor belang heeft zij al ze niet naturel zou zijn om zich tot zo naturel te profileren zoals ze deed.
De discussie gaat idd weer oplaaien ben ik bang.

Naam van de powerlifster is Ielja Strik, en ze staat ook wel extreem droog hoor
http://www.facebook.com/photo.php?f....470270531205.266709.582551205&type=1&theater
![]()
Naam van de powerlifster is Ielja Strik, en ze staat ook wel extreem droog hoor
http://www.facebook.com/photo.php?f....470270531205.266709.582551205&type=1&theater
![]()

En waarom moet dit keihard aangepakt worden? De prioriteit ontgaat me altijd een beetje. Hoeveel mensen spuiten zich rechtstreeks de gezondheidszorg in? De problemen bij alcohol bijvoorbeeld zijn vele vele malen groter en ik heb nou niet echt het idee dat dat zo adequaat wordt aangepakt. Overal verkrijgbaar en voorbeelden te over van (gezondheids)problemen door alcohol misbruik.