XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Heb een annulering aangevraagd :)
Dat "zekere voor het onzekere" deed het hem. Aangezien ik toch wel echt nieuwe maxes wil gaan neerzetten.
marina1975 die uit dat filmpje heb ik een tijdje in m'n warmingup gedaan, maar kon m'n glutes helaas te weinig voelen stretchen.
Gaat dus een andere keer worden :)
 
16/4/2018 - week 1, dag 3 (prep cycle III)
Squat

1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg

Goodmorning
3x5 40 kg

Lat pulldown
3x6 45 kg

Cable fly
4x5 7.9 kg

Trainingstijd: 65 min

Beetje gecustomised wbt acc. oefeningen.
 
Vind mooie assistance
 
Dank voor de waardering :heart:

Filmpje van tweede set goodmornings van vandaa. Feedback is welkom.
Zie zelf dat, met name bij de laatste rep, ik m'n borst wat meer in de lucht moet houden.
Lijkt alsof je meer je heupen kan open draaien en in kan zetten. Verder niks geks te zien toch.
 
Ik ben totaal geen gm expert.
Maar
Is het niet de bedoeling je benen rechter te houden?

En wat heb je geannuleerd? De wedstrijd?
 
Ik ben totaal geen gm expert.
Maar
Is het niet de bedoeling je benen rechter te houden?

En wat heb je geannuleerd? De wedstrijd?

Dat is dus één van die dingen die erg verschillen in GM-instructies. Ik weet het zelf niet goed, dus ben daarom benieuwd wat mensen van deze uitvoering vinden.

Yoga-les geannuleerd. Krijg net te horen dat ik geen geld terugkrijg, rip €7,50...
 
Dat is dus één van die dingen die erg verschillen in GM-instructies. Ik weet het zelf niet goed, dus ben daarom benieuwd wat mensen van deze uitvoering vinden.

Yoga-les geannuleerd. Krijg net te horen dat ik geen geld terugkrijg, rip €7,50...
Gestrekte benen zijn niet noodzakelijk. Zolang je je kont maar goed naar achteren duwt en je glutes en hammies het werk doen.
 
Dat is 1 halve New York Pizza minder deze week :(

Anderhalve zul je bedoelen, shit zeg :treuren:
Studentenkorting €5,00...

Wel heel raar dat ze dat niet teruggeven, maarja.

Gestrekte benen zijn niet noodzakelijk. Zolang je je kont maar goed naar achteren duwt en je glutes en hammies het werk doen.

Glutes, hammies en wat rug voel ik zeker :)
 
19/4/2018 - 105% dag = meet USC
Lekker de dag voor en dag van de meet vrij, dus voorbereiding was goed. Voelde me ook goed opgeladen.
Van 17:15 - 17:35 voor opwarmen nog lekker in de zon gezeten en wraps gegeten, om 18:05 ongeveer begonnen met de squatopeners.
Was een leuke meet, meteen gezien wie dr zoal bij Kratos zit en welke mensen de PL-cursus bij USC gevolgd hebben.

Squat

1x3 60 kg
1x3 72.5 kg
1x2 85 kg
1x2 95 kg
1x1 107.5 kg
Eerste: 115 kg
Tweede: 120 kg (PR evenaring)
Derde: 125 kg fail
Aan de ene kant beetje raar en jammer dat ik de derde lift niet haalde, zeker gezien ik squats vaak heb verhoogd in training.
Daarentegen toch blij met de derde lift. Normaal gesproken was ik na 0,5 sec naar beneden gedonderd, nu kon ik nog blijven grinden op m'n zwakke punt. Iets wat ik nog nooit eerder heb kunnen doen.
Dat geeft aanzet tot het daadwerkelijk door kunnen grinden van een lift om hem wel te halen.
Tip gekregen dat als ik m'n heupen naar voren had geschoten ik hem waarschijnlijk had kunnen hebben, dat heb ik dan ook weer geleerd.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x2 50 kg
1x1 55 kg
1x1 60 kg
Eerste: 65 kg
Tweede: 70 kg (PR evenaring)
Derde: 72.5 kg fail
De 65 voelde al zwaar en de 70 ging traag genoeg. Maakt me vrij weinig uit want bench vind ik wat maxen betreft erg onvoorspelbaar.
Kont kwam met de lockout, omdat die relatief hard ging, wel twijfelachtig wel/niet van het bankje af. Nog nooit eerder gehad maar even op letten dus.

Deadlift
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x2 105 kg
1x1 120 kg
Eerste: 125 kg
Tweede: 132.5 kg (PR evenaring)
Derde: 140 kg (PR)
Vierde: 145 kg (PR)
What the fuck :emo:
Had me afgelopen week al meerdere keren ingebeeld hoe ik een 140 zou pullen, eveneens een 125 squat.
Werd een beetje opgejut door mensen om een vierde beurt te doen met 145, en zo geschiede!

Voel me helemaal fris vandaag, amper spierpijn. Alleen bij lang bukken (vaatwassen inruimen op werk) wat backpump.
 
Laatst bewerkt:
Da's een vet DL PR zeg!
En dat nadat je, je 1RM op de squat en BP al geëvenaard had. Goed bezig!
 
Heb je je riem al strakker gezet? Of was dat geen probleem zoals op de fox cup?

Wel lekker voor zo'n tussendoormeetje dit resultaat.
 
Waauwww lekker bezig. Die 120 ging echt hard idd vreemd dan die 125. Misschien beter 122.5 kunnen pakken maar kan de keuze ook begrijpen.

Dl ook super. Nog even en je pakt een 150! :cool:
 
Da's een vet DL PR zeg!
En dat nadat je, je 1RM op de squat en BP al geëvenaard had. Goed bezig!

Dankjewel! Had ook nog veel energie en focus over voor de deadlifts wat erg meehielp :)

Heb je je riem al strakker gezet? Of was dat geen probleem zoals op de fox cup?

Wel lekker voor zo'n tussendoormeetje dit resultaat.

Nee helemala geen spanningsproblemen gehad dit keer, op geen enkele lift. Riem kan nu zo op de strakke stand omdat ik nu uit bulk ben :)

Ja heerlijk dit. Ben benieuwd wat m'n concurrentie gaat doen tijdens het NK, en of ik met m'n stats kans maak op prijzen.

Waauwww lekker bezig. Die 120 ging echt hard idd vreemd dan die 125. Misschien beter 122.5 kunnen pakken maar kan de keuze ook begrijpen.

Dl ook super. Nog even en je pakt een 150! :cool:

Ja 122.5 had er zeker ingezeten. Keuze voor 125 was wel logisch op dat moment zoals je zegt.

Zo blij dat m'n deadlift nu zo sterk is, zoals vroeger. Echt heerlijk. Wie weet een 150 op het NK :p
 
Hoe kan je in godsnaam een squat falen als je al bijna boven bent? :p

Congratz met je prs!
 
Hoe kan je in godsnaam een squat falen als je al bijna boven bent?
Inertie valt weg en dan pas komt het gebrek aan kracht kijken. Meestal is dat net voorbij het punt waar je sticking point zit. 2,5kg minder kan voldoende zijn om v > 0 te houden.
 
Netjes zeg, zeker die DL! :thumbup::yes:
 
Back
Naar boven