Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi dat het zo goed gaat! Erg benieuwd wat je neer zal gaan zetten op t nk.

Heb je een safety squat bar in je gym? Wel lekker om hem daarmee te doen.Goodmorning
1x5 20 kg
1x5 25 kg*
3x5 30 kg
Voelt een beetje kut op m'n rug. Voelde wel goede hamstring stretch en een fijne activatie in de onderrug (fijn is het nooit te noemen met andere oefeningen dus erg positief dit).
Weet niet wat een beetje normaal gewicht is maar vond dit al redelijk zwaar aanvoelen voor een acc oef.
Heb je een safety squat bar in je gym? Wel lekker om hem daarmee te doen.

Had het wel verwacht bij USC.Op de campus sowieso niet en bij USC geloof ik ook niet![]()
Nice VPR.
Goodmornings hoeven niet altijd zwaar uitgevoerd te worden om zwaar aan te voelen.
Ik doe ze absoluut niet graag, maar als ik ze technisch goed uitvoer met wat minder gewicht heb ik de indruk dat ze beter werken.
Je kan ze ook met een SSB doen. Kan wat aangenamer zijn.
Gaat de goeie kant op!
Wat zijn de minpuntjes, als ik vragen mag? Pijntjes?

Goodmornings gewoon laag beginnen, ik ben met alleen de stang begonnen en heb toen ik de vorm door had langzaam er gewicht op gegooid. Hoger dan 5x5x70kg ben ik dan ook nog niet gegaan en heb toch het gevoel dat het veel carryover heeft naar de squat en dl.
Die DLs leken wel heel erg makkelijk. Maar dat bedriegt soms wel redelijk bij zulke YT filmpjes.
Je rijgt de VPRs wel redelijk aan elkaar de laatste tijd, heb ik de indruk.![]()

Je doet wel regelmatig enkele kilootjes bij wat voorgeschreven staat. Dus da's toch een goed teken.Als ze eenmaal 5 cm boven m'n knieën zijn knal ik het eruit. En dit waren relatief, voor zware deadlifts op 90-92.5%, erg harde reps. Zo voelde het ook.
Natuurlijk verbeterd m'n techniek ook met de tijd waardoor ze beter gaan.
En thanks! VPR's zijn natuurlijk wel afhankelijk van wat voorschreven wordt in de template. Daarbij moet je ze wel uitvoeren of course
Nu is dat bij Sheiko niet super moeilijk vind ik zelf, omdat de gewichten niet enorm hoog oplopen over het algemeen gezien.
Je doet wel regelmatig enkele kilootjes bij wat voorgeschreven staat. Dus da's toch een goed teken.
En of het nu voorgeschreven staat of niet. Een VPR is iets dat je nog nooit gedaan hebt. Altijd cool.