AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Mooi Star die DL ...sterk werk ...op naar de 200 ...gefeliciteerd!! ;)
Thanks Bos! 200 is eigenlijk het enige PR dat straks telt, maar kleine stapjes werken prima zoals je zelf weet!

Ik denk dat je 1rm wel richting de 200 gaat nu :)
Zo langzaam aan ga ik dat wel geloven. Denk nog een paar maanden. Staks even lekker stoom afblazen op het 909 festival! :cool:
 
Zo zo.. Het medicijn slaat aardig aan zie ik. Netjes man! :thumb:
 
Dikke :thumbup:

Eerste gedachte: die pik heeft 170+2,5 gepakt omdat de Dude 170 deed recent ;)
 
Je bent lekker opweg. Sterke deadlift :)
Thanks Pizza! :cool:

Zo zo.. Het medicijn slaat aardig aan zie ik. Netjes man! :thumb:
Ja, ik heb mijn stijl van trainen wel gevonden voorlopig.

Beste deadlift !
Thanks!

:D

die 200 ligt op de loer
je hebt hem eerder te pakken als ik als je zo doorgaat
We doen ons best!

:D

Dikke :thumbup:

Eerste gedachte: die pik heeft 170+2,5 gepakt omdat de Dude 170 deed recent ;)
Haha, nee man, dat komt niet eens in me op. Ik wilde gewoon een single op RPE 8 doen en aangezien 160 supermakkelijk ging was een PR poging wel op z'n plaats. :)
 
Haha, nee man, dat komt niet eens in me op. Ik wilde gewoon een single op RPE 8 doen en aangezien 160 supermakkelijk ging was een PR poging wel op z'n plaats. :)

Snapte ik al, maar ik had het niet erg gevonden hoor. Beetje opnaaien hoort bij sport. En we zijn hier ook eerlijk als het even niet wil.
 
Snapte ik al, maar ik had het niet erg gevonden hoor. Beetje opnaaien hoort bij sport. En we zijn hier ook eerlijk als het even niet wil.
Inderdaad! Maar nu je het zo zegt is de race naar 200 natuurlijk van start! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------

GPP training van vandaag

Dumbell Rows
40x10
40x10
32x10
32x10
32x10

Hanging Leg Raises
BWx10
BWx10
BWx10

Nice! Na een deadlift PR en een leuk festival gisteren voel ik me vandaag weer prima. Dumbell rows voor zowel rug als grip gekozen en weer hanging leg raises.

Verder eten geprept voor de komende dagen.
 
Laatst bewerkt:
Nice, ik ken je bb medicinale schema niet maar ik zou opwerken naar aantal dubbels met 180 , die zou je dan moeten raten op RPE 9 denk ik. En dan ter indicatie ook op gegeven moment repouts en opwerken naar 150 all out. Dit is t/m wat ik van mijn 200 pull nog herinner. Als je dubbels kan doen met 180 kan en 10x150 als repout dan smoke je die 200 binnekort like a big cuban cigarr....
 
Nice, ik ken je bb medicinale schema niet maar ik zou opwerken naar aantal dubbels met 180 , die zou je dan moeten raten op RPE 9 denk ik. En dan ter indicatie ook op gegeven moment repouts en opwerken naar 150 all out. Dit is t/m wat ik van mijn 200 pull nog herinner. Als je dubbels kan doen met 180 kan en 10x150 als repout dan smoke je die 200 binnekort like a big cuban cigarr....
Ik zit nu nog 2 weken in een hypertrofieblok. Hierna komt een krachtblok van 12 weken en daar zitten ook weer singles en triples in op RPE 8 en RPE 9. Denk dat ik daarmee ook die 200 kan gaan trekken. Liefst bij RPB natuurlijk, dus ik moet even gaan plannen.
 
Goed plan, zie je pm wel tegemoet als je nog wilt meerijden t.z.t. Plan maar vast op een woensdagavond..RPB LB train :)
 
Pff, late train en super warm allemaal. Alleen squat en bench gedaan vandaag.

High Bar Squat
130x1 @6
142,5x1 @8 PR!
122,5x6 @8
122,5x6 @8
122,5x6 @9

Bench
80x1 @6
92,5x1 @9 PR!
77,5x6 @8
77,5x6 @8
77,5x6 @8

Zware train vandaag. Wel weer 2 PR's binnengeharkt.:D Benchen blijft wel mijn zwakke punt, denk dat er op techniek ook nog veel te winnen valt.
 
Back
Naar boven