XXL Nutrition

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223
ik kan zonder ook gelukkig zijn. Dus de keuze maakt mij totaal niet uit.

heb liever guns van 33cm dan 1 miljoen euro

Ik zou wel is willen weten hoeveel er effectief nog zouden kiezen voor bb moest er echt iemand voor je neus komen staan met een paar koffertjes met daarin 1miljoen euro. Dan zou het hier heel stil worden volgens mij.

Ik kzal is wat geld van mijn rekening gaan halen en de test gaan doen binnenkort. :D

Ik zou wel is willen weten hoeveel er effectief nog zouden kiezen voor bb moest er echt iemand voor je neus komen staan met een paar koffertjes met daarin 1miljoen euro. Dan zou het hier heel stil worden volgens mij.

Ik kzal is wat geld van mijn rekening gaan halen en de test gaan doen binnenkort. :D
Kom maar bij mij proberen dan..:rolleyes: iets meerr als 1 miljoen is ook goed:p:o

1 miljoen euro en dan ga ik 'fitnissen'

Zijn geen slaafjes van geld en doen aan BB omdat ze het graag doen?

Je begrijpt het T deze poll is uiterst geschikt om het DBB ras te zuiveren zodat we echte liefhebbers op deze site hebben. Die voor 1 miljoen hebben gestemd een permban en het moderatorschap van EricR neem ik over.

BB.
Voel me er gewoon beter bij.

1m euro? denk dat ik, als ik naar mijn b.rekening kijk, me er dan op dat moment goed voel, maar die 1 mil is toch zo op.

BB = forever (well, almost)

BB, een mooi gespierd lichaam maakt me gelukkiger of geld.

BB natuurlijk. Een miljoen is bovendien veel te weinig. Trainen is mijn lust en mijn leven, zou nogal stom zijn om dat te verruilen voor geld, en zeker als dat geld bij lange niet genoeg is om voor de rest van je leven niet te hoeven werken.

Stel je kan uit het volgende kiezen:

Direct 1 miljoen euro belastingvrij krijgen bijgeschreven op je rekening maar direct weer een ecto zijn (32 cm guns, 52 cm benen etc) en de rest van je leven zou je niet meer kunnen en mogen trainen om groei te bewerkstelligen.

Of gewoon bodybuilding en die 1 miljoen afslaan.

Wat kies jij?

Ik verkoop mijn weight lifting belt pas voor 5 miljoen euro. Tenminste als ik op de 5 miljoen geen belastingen moet betalen.

Geef mij de centjes maar... Dan hou ik me wel met iets anders bezig :).

1 miljoen en schakel over op powerliften en figuurtraining

1 miljoen, dan zou ik me gaan richten op vechtsport

De 1 miljoen incasseren en stiekem toch weer BB gaan doen :)

Geef mij die miljoen, dan ga ik gewoon een andere sport goen waar je een goed lichaam van krijgt...Waterpolo, kickboxen of turnen ofzo...

Terug
Naar boven