WHC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zo een 2.5x het gemiddeld inkomen in Nederland van de werkzame bevolking..... 90% van dit forum kan alleen maar dromen van 5000 euro net in de maand.
(Ook grappig dat er heel wat ecto's stemmen op BB.... losers)
1 miljoen euro is zelfs buiten Nederland (als je al iemand bent die het ziet zitten om in een ander land te gaan wonen, want ook dat is niet vanzelfsprekend voor iedereen) niet zo enorm veel. Je wilt toch een fatsoenlijk huis en een leuke wagen, nou dan ben je al 3/4 van je 1 miljoen kwijt. Met de rest doe je nog 5-10j afhankelijk van hoe je wilt leven.
Die rente houdt geen rekening met je vaste kosten en investeringen, dus vergeet het maar.
Ik wed voor 1 miljoen dat jij totaal anders zou denken als je dat miljoen zou hebben. 5k voor een huis + auto? Waar mag ik die gaan afhalen?750.000 euro voor een huis en een auto? Dat kost mij max 5000 euro. Voor een fatsoenlijke auto wel te verstaan. Waarom moet je een huis kopen? Hoeveel mensen hebben een huis in één keer afbetaald?
Waarom moet je een huis kopen? Hoeveel mensen hebben een huis in één keer afbetaald?
Zijn geen slaafjes van geld en doen aan BB omdat ze het graag doen?
Omdat het een goede investering is?
Niet dat ik een huis van 7 ton zou kopen als ik een miljoen zou winnen, eerder ergens tussen de 3 a 4 ton of zo, als ik al zou verhuizen.
In Nederland in ieder geval niet, ofja 30 jaar terug wel.Om het even om te rekenen, het is 2,2 miljoen gulden oftewel iets meer dan 40 miljoen Frankskes. Omrekenen hoort dan niet meer maar het is verdomd veel geld.
althans in mijn geval 
De populatie blijft toenemen, de ruimte om te bouwen wordt steeds beperkter en er is inflatie van geld maar niet van goud/vastgoed ed. dus wat denk je wat dat alles zal doen met de prijzen van huizen binnen nog eens 20-30 jaar?Een huis een goede investering?In Nederland in ieder geval niet, ofja 30 jaar terug wel.
Ik wed voor 1 miljoen dat jij totaal anders zou denken als je dat miljoen zou hebben. 5k voor een huis + auto? Waar mag ik die gaan afhalen?
Een huis een goede investering?In Nederland in ieder geval niet, ofja 30 jaar terug wel.

De populatie blijft toenemen, de ruimte om te bouwen wordt steeds beperkter en er is inflatie van geld maar niet van goud/vastgoed ed. dus wat denk je wat dat alles zal doen met de prijzen van huizen binnen nog eens 20-30 jaar?