MuscleMeat

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223
Tja, ik kies toch voor BB.

Een miljoen is zo op als je het hebt en zal mij niet heel gelukkig maken.
Sinds ik aan bodybuilding doe zit ik lekker in mijn vel en voel ik me een stuk gelukkiger als voorheen. :o

Dat is zo een 2.5x het gemiddeld inkomen in Nederland van de werkzame bevolking..... 90% van dit forum kan alleen maar dromen van 5000 euro net in de maand.

(Ook grappig dat er heel wat ecto's stemmen op BB.... losers)

Eerder bijna 3 x het gemiddeld inkomen per persoon, behoorlijk veel dus. Ook al is het gemiddelde inkomen dan wel weer karig natuurlijk. Maar 3 keer een karig inkomen bij elkaar gooien en je kan toch aardig leven. Zelfs als je in Nederland blijft, maar dan wordt inkomen per maand wel iets lager.

1 miljoen euro is zelfs buiten Nederland (als je al iemand bent die het ziet zitten om in een ander land te gaan wonen, want ook dat is niet vanzelfsprekend voor iedereen) niet zo enorm veel. Je wilt toch een fatsoenlijk huis en een leuke wagen, nou dan ben je al 3/4 van je 1 miljoen kwijt. Met de rest doe je nog 5-10j afhankelijk van hoe je wilt leven.

Die rente houdt geen rekening met je vaste kosten en investeringen, dus vergeet het maar.

750.000 euro voor een huis en een auto? Dat kost mij max 5000 euro. Voor een fatsoenlijke auto wel te verstaan. Waarom moet je een huis kopen? Hoeveel mensen hebben een huis in één keer afbetaald?

750.000 euro voor een huis en een auto? Dat kost mij max 5000 euro. Voor een fatsoenlijke auto wel te verstaan. Waarom moet je een huis kopen? Hoeveel mensen hebben een huis in één keer afbetaald?
Ik wed voor 1 miljoen dat jij totaal anders zou denken als je dat miljoen zou hebben. 5k voor een huis + auto? Waar mag ik die gaan afhalen?

• Topic Starter Topic Starter
Je weet natuurlijk nooit wie er in deze poll heeft zitten te trollen maar dat we een kleine verhelderende update hebben van wie wie is moet ons allen hier goed dunken.

Heb blijkbaar de verkeerde optie aangevinkt, ff aanpassen.

ag, ik train sowieso al niet, doe mij die miljoen maar:)

degenen die voor BB kiezen = :')

Om het even om te rekenen, het is 2,2 miljoen gulden oftewel iets meer dan 40 miljoen Frankskes. Omrekenen hoort dan niet meer maar het is verdomd veel geld.

BB, Ik ben zo dom dat ik het miljoen waarschijnlijk binnen 6 maanden of zo kwijt ben aan 1 of andere oplichter

Omdat het een goede investering is?

Niet dat ik een huis van 7 ton zou kopen als ik een miljoen zou winnen, eerder ergens tussen de 3 a 4 ton of zo, als ik al zou verhuizen.

Een huis een goede investering? :roflol: In Nederland in ieder geval niet, ofja 30 jaar terug wel.

Om het even om te rekenen, het is 2,2 miljoen gulden oftewel iets meer dan 40 miljoen Frankskes. Omrekenen hoort dan niet meer maar het is verdomd veel geld.

omrekenen? je lijkt wel een 60+-er
Alles lijkt dan veel. Reken je salaris maar eens terug. Dan lijkt het tenminste nog wat :D althans in mijn geval :o

Een huis een goede investering? :roflol: In Nederland in ieder geval niet, ofja 30 jaar terug wel.
De populatie blijft toenemen, de ruimte om te bouwen wordt steeds beperkter en er is inflatie van geld maar niet van goud/vastgoed ed. dus wat denk je wat dat alles zal doen met de prijzen van huizen binnen nog eens 20-30 jaar?

Ik wed voor 1 miljoen dat jij totaal anders zou denken als je dat miljoen zou hebben. 5k voor een huis + auto? Waar mag ik die gaan afhalen?

Ik wed van wel. 5k voor de auto en voor het huis moet je maandelijks aflossen, maar dat doe je van je rente.

Natuurlijk wel, deze kleine inzinking zegt helemaal geen reet. Huizenprijzen zullen op de middellange en lange lijn altijd blijven stijgen, vooral in Nederland.

Je klinkt nu net als al die gasten in de jaren 80 bij dat dipje, die huizen zijn nu minstens 3x zoveel waard :D

Dat mensen hierover na moeten denken.....

De populatie blijft toenemen, de ruimte om te bouwen wordt steeds beperkter en er is inflatie van geld maar niet van goud/vastgoed ed. dus wat denk je wat dat alles zal doen met de prijzen van huizen binnen nog eens 20-30 jaar?

Geen idee, maar volgens mij neemt de populatie van Nederland de komende tientallen jaren af. Kun je mij trouwens uitleggen waarom goud wel een goede investering zou zijn? Die prijs is echt belachelijk hoog op het moment. 3x zo hoog dan een aantal jaar terug. En waarom? Speculatie.

500k aan huis, 150k aan auto's, 100k op de bank voor noodgevallen, 200k om elk jaar 2 keer dik op vakantie te gaan, 50k voor belastingen, vaste kosten, daar geef ik mijn miljoen aan uit. Dan neem ik een idiote parttime job met veel vakantie, leraar ofzo, idem voor mijn vrouw. Dat maakt pakweg 3000EUR netto per maand samen die ik gewoon volledig kan uitgeven samen met ongeveer 4 maand vakantie op een jaar.

Wie daar niet voor tekent heeft last van een ernstige vorm van bigorexia. Als je ergens naartoe wil leven/trainen, ga dan voor een triatlon oid.

Terug
Naar boven