- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
beste antwoord van gans deze topicdoe mij maar liever sterksteman daarom heb ik voor de miljoen gekozen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beste antwoord van gans deze topicdoe mij maar liever sterksteman daarom heb ik voor de miljoen gekozen![]()

wat heb je aan die 1 miljoen als ons financiele stelsel in elkaar flikkert?

Oke, het bewust zijn van is relevanter dan aan welke kant we lopen.
Akkoord dat je de middenweg neemt.
PS: heb jij je laten inenten tegen de mexicaanse griep?

als je gaat leven als een multimiljonair (wat je niet bent) ben je een ****ing idioot.
Ik zei dat je GEMAKKELIJK een bovengemiddelde levensstandaard (= dus ongeveer hetzelfde als iemand met een universitair diploma) erop na kan houden en dat is ook zo.
en als dit niet voldoende is voor iemand die gewoon ff een miljoen in zn schoot geworpen krijgt, verdient die een nekschot![]()
Krijg jij nog zakgeld? Is het zo moeilijk om wat te verdienen voor je?

Zonder de nodige AAS ben je dat fysiek zo kwijthad je beter kunnen vragen wie "voor het geld gaat" of "voor de fysiek van een of andere pro bijv. Branch warren" , dat zou wel n andere uitslag geven denk ik
had je beter kunnen vragen wie "voor het geld gaat" of "voor de fysiek van een of andere pro bijv. Branch warren" , dat zou wel n andere uitslag geven denk ik
Volgens mij willen er hier zat mensen nooit zo groot worden.
weet ik zo zeker nog niet, poll zou interessant zijn
Wat heb je aan een buffe fysiek als metrocoïtusualiteit een womanizer wordt?![]()
Krijg jij nog zakgeld? Is het zo moeilijk om wat te verdienen voor je?