el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Zijn geen slaafjes van geld en doen aan BB omdat ze het graag doen?
weten niet de juiste prioriteiten te stellen
1 miljoen euro > BB
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Natuurlijk wel, deze kleine inzinking zegt helemaal geen reet. Huizenprijzen zullen op de middellange en lange lijn altijd blijven stijgen, vooral in Nederland.
Je klinkt nu net als al die gasten in de jaren 80 bij dat dipje, die huizen zijn nu minstens 3x zoveel waard![]()
En nog belangrijker, waarom kost een huis in Nederland zóveel meer dan in pakweg Duitsland? Zijn de stenen hier meer waard?
Dat is jouw mening... Het betekent niets anders dan kiezen tussen enerzijds iets meer luxe en anderzijds een hobby/sport die je levenswijze (in de positieve zin) bepaald. Die luxe kan je met wat extra werk/promotie ook wel bekomen. Maar moeten stoppen met BB is echt rechten bij jezelf wegnemen. Volgens mij kan dat ook alleen maar als je geen ene f* om BB geeft. Je moet eens begrijpen dat niet iedereen zo denkt. Daar hoeft verder ook niemand denigrerend over te doen.weten niet de juiste prioriteiten te stellen
1 miljoen euro > BB
Dat is jouw mening... Het betekent niets anders dan kiezen tussen enerzijds iets meer luxe en anderzijds een hobby/sport die je levenswijze (in de positieve zin) bepaald. Die luxe kan je met wat extra werk/promotie ook wel bekomen. Maar moeten stoppen met BB is echt rechten bij jezelf wegnemen. Volgens mij kan dat ook alleen maar als je geen ene f* om BB geeft. Je moet eens begrijpen dat niet iedereen zo denkt. Daar hoeft verder ook niemand denigrerend over te doen.
zei jij daarstraks niet dat jij van materialistische dingen houdt, dan ben je ook een slaaf van geldZijn geen slaafjes van geld en doen aan BB omdat ze het graag doen?

volledig mee akkoord500k aan huis, 150k aan auto's, 100k op de bank voor noodgevallen, 200k om elk jaar 2 keer dik op vakantie te gaan, 50k voor belastingen, vaste kosten, daar geef ik mijn miljoen aan uit. Dan neem ik een idiote parttime job met veel vakantie, leraar ofzo, idem voor mijn vrouw. Dat maakt pakweg 3000EUR netto per maand samen die ik gewoon volledig kan uitgeven samen met ongeveer 4 maand vakantie op een jaar.
Wie daar niet voor tekent heeft last van een ernstige vorm van bigorexia. Als je ergens naartoe wil leven/trainen, ga dan voor een triatlon oid.
Dat is jouw mening... Het betekent niets anders dan kiezen tussen enerzijds iets meer luxe en anderzijds een hobby/sport die je levenswijze (in de positieve zin) bepaald. Die luxe kan je met wat extra werk/promotie ook wel bekomen. Maar moeten stoppen met BB is echt rechten bij jezelf wegnemen. Volgens mij kan dat ook alleen maar als je geen ene f* om BB geeft. Je moet eens begrijpen dat niet iedereen zo denkt. Daar hoeft verder ook niemand denigrerend over te doen.
betekent helemaal niet dat ik er niets om geef.Er is een groot verschil tussen geld en wat je ermee kan kopen als handig zien en een belangrijk iets in je leven, of dat geld boven zaken gaan plaatsen die je al gelukkig maken. Het zou nu toch wel bij iedereen bekend moeten zijn dat als je dat doet, dat geld je zeker niet gelukkig zal maken.zei jij daarstraks niet dat jij van materialistische dingen houdt, dan ben je ook een slaaf van geld![]()
Oei je bent nog erger dan ik dacht. Je bent zelfs nog erger dan de mensen waar ik het een paar posts eerder over had die steeds meer willen. Jij zou dus werkelijk alles opgeven voor geld. Toppunt van materialisme als je het mij vraagt.totaal niet waar, voor de optie nooit te hoeven werken ben ik bereid wat dan ook op te geven![]()
Nou je had mijn punt niet beter kunnen verdedigen en jezelf niet beter kunnen tegensprekenAls de poll bv zou zijn, als je moet kiezen tussen 1 miljoen euro en de persoon waar je het meest van houdt nooit meer mag zien, zou ik nog steeds voor dat miljoen gaanbetekent helemaal niet dat ik er niets om geef.
(is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen)

werken maakt mij ongelukkiger dan bb me gelukkiger maaktEr is een groot verschil tussen geld en wat je ermee kan kopen als handig zien en een belangrijk iets in je leven, of dat geld boven zaken gaan plaatsen die je al gelukkig maken. Het zou nu toch wel bij iedereen bekend moeten zijn dat als je dat doet, dat geld je zeker niet gelukkig zal maken.
(door niet te moeten werken)het gaat mij niet om het geld, ik heb gewoon een schijthekel aan werkenOei je bent nog erger dan ik dacht. Je bent zelfs nog erger dan de mensen waar ik het een paar posts eerder over had die steeds meer willen. Jij zou dus werkelijk alles opgeven voor geld. Toppunt van materialisme als je het mij vraagt.

wel dusNou je had mijn punt niet beter kunnen verdedigen en jezelf niet beter kunnen tegenspreken![]()

zijn geen slaafjes van geld en doen aan bb omdat ze het graag doen?
zo draait ze tegenwoordig idd, maar ze zegt net het tegenovergestelde te doen, en het merendeel vd mensen gelooft dit ook.
Het zijn deze mensen die gebruikt/uitgebuit worden door de 'happy few' en dat bedoelde ik met slaafjes vd maatschappij.
en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben veel liever de gebruiker dan de gebruiktemaar wat je natuurlijk ook kan doen is geen van beiden zijn, en dat is mijn plan
![]()