- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je meteen uit je garage klimmen en een prullenbak/huis aanschaffen1 miljoen natuurlijk! tis toch allemaal vet wat ik heb![]()

foutals dat zou zijn dan zou ik nooit het miljoen aannemen, want geld+laag zelfbeeld = nog steeds ongelukkig
en als jij je zelfrespect moet halen uit bodybuilding... dan is mijn vorige uitspraak al bewezen![]()

wederom fout
ik heb niet gezegd dat ik mijn zelfrespect moet halen uit bodybuilding, maar wel dat ik het niet wil vergooien door geld aan te nemen waar ik zelf niets voor heb moeten doen wat tot enig nut van een ander gedient heeft.

wederom fout
ik heb niet gezegd dat ik mijn zelfrespect moet halen uit bodybuilding, maar wel dat ik het niet wil vergooien door geld aan te nemen waar ik zelf niets voor heb moeten doen wat tot enig nut van een ander gedient heeft.

Je had zo een typetje uit iets van Kooten en de Bie kunnen zijn![]()

en natuurlijk Klaaswitz haalt weer even zijn kop uit het zand om zijn verfijnde mening mee te delen.
Helaas gooi je weer wat woorden naar mij, maar vergeet je telkens je motivatie erbij te vermelden..
Leg uit zou ik dus zeggen, in België kennen we geen Kooten en de Bie.
Waarom doe ik je hieraan denken?
waarom zou jij je zelfrespect vergooien als je een miljoen euro aanneemt? niemand wordt erdoor gekwetst, enkel jij wordt er beter van.
als jij enkel gelukkig kan zijn als je niet mager bent, heb je een laag zelfbeeld hoe je het ook draait of keert![]()
ik zei dus: je mag je miljoen houden ik behoud mijn zelfrespect wel.
Ik ben van mening dat een groot probleem zich vormt in de (hedendaagse) maatschappij omwille van de mentaliteit waarbij men er steeds voor kiest zoveel mogelijk geld binnen te halen en er zo weinig mogelijk voor te hoeven doen.
Ik denk niet dat ik hier voorbeelden voor hoef te geven??
Omdat dit mijn mening is, respecteer ik mezelf door NIET voor het geld te kiezen. Simpel toch.
als je hierover wilt discussiëren, hoeft niet. Ik respecteer namelijk jouw mening ook.

nog een vraagje: stel dat ik dat miljoen krijg dan is het toch niet zo dat ze later zeggen vanne... we moeten nog wel een blootreportage van je maken, dat ze foto's van mijn piemol willen maken![]()

ik zei dus: je mag je miljoen houden ik behoud mijn zelfrespect wel.
Ik ben van mening dat een groot probleem zich vormt in de (hedendaagse) maatschappij omwille van de mentaliteit waarbij men er steeds voor kiest zoveel mogelijk geld binnen te halen en er zo weinig mogelijk voor te hoeven doen.
Ik denk niet dat ik hier voorbeelden voor hoef te geven??
Omdat dit mijn mening is, respecteer ik mezelf door NIET voor het geld te kiezen. Simpel toch.
als je hierover wilt discussiëren, hoeft niet. Ik respecteer namelijk jouw mening ook.
duidelijk
maar ik heb wel medelijden met jou, dat jij een slaafje bent van de maatschappij (niet dat dat iets ergs is, het overgrote deel van de bevolking is net zoals jij)
waarom zou jij je zelfrespect vergooien als je een miljoen euro aanneemt? niemand wordt erdoor gekwetst, enkel jij wordt er beter van.
als jij enkel gelukkig kan zijn als je niet mager bent, heb je een laag zelfbeeld hoe je het ook draait of keert![]()