dan ben je heel snel door je geld heen en zul je toch weer moeten gaan werken en is epic fail want dan kun je dus ook niet meer bb-en

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niet meer werken.. wat ga je dan elke dag doen als al je vrienden wel aant werken zijn? je gaat je als een malle vervelen dan
niet meer werken.. wat ga je dan elke dag doen als al je vrienden wel aant werken zijn? je gaat je als een malle vervelen dan
even een vraagje: als ik voor dat miljoen kies wil toch niet zeggen dat ik dan mijn piemol kwijt ben?![]()

Als je nooit meer wil werken met een miljoen zul je echt als een halve zwerver moeten leven.

'idemZat te doen man, als je zo veel geld hebt. Ik zou me niet vervelen.
die vrouwen he,alsmaar op hun lijn willen lettenik blijf liever gewoon lekker trainen!
in mij geval zou ik da moeten kiezen uit het tegenover gestelde van ecto gezien ik aan het cutten ben
dus als ik moet kiezen tussen 1 mil en dik zijn of een goed gezond lichaam en leven zoals ik nu leef, dan is de 2e optie voor mij!
Ik red me prima met het geld wat ik nu heb, ik hoef niet zo nodig rijk te zijn, zolang ik maar gezond ben en normaal kan leven.

dude, de gemiddelde arbeider verdient max 2000/maand (met overuren)
12maanden = 24k
40jaar = <1miljoen
echt als een zwerver leven jah...
edit: deze smiley moet er nog achter ''
Dat is wel heel simpel.
Je zult rekening moeten houden met de inflatie. Hoe verder in de toekomst, hoe minder geld waard is. Dat moet je nu al doorberekenen.
€2000 stelt geen k*t voor over 20 jaar

uit deze poll kunnen we rechtsstreeks afleiden welke mensen een laag zelfbeeld hebben![]()

ik kan er andere dingen rechtstreeks uit afleiden.
Jij doet dus aan BB om je zelfbeeld omhoog te krikken?
OT:
ik gooi mijn passie en harde inspanningen niet weg om een geldsom in de handjes te krijgen waar ik geen klop voor heb moeten doen. Je mag je miljoen houden van me, ik behoud mijn zelfrespect wel.![]()
als dat zou zijn dan zou ik nooit het miljoen aannemen, want geld+laag zelfbeeld = nog steeds ongelukkig