MuscleMeat

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223
niet meer werken.. wat ga je dan elke dag doen als al je vrienden wel aant werken zijn? je gaat je als een malle vervelen dan

als je op het moment dat je het geld binnenkrijgt nog een jaar of 3 werkt, en niet te gekke uitgaven doet heb je na die periode van 3 jaar een serieus overschot (met de intrest enzo erbij) en kan je leuke dingen gaan doen ipv je te vervelen

ik blijf liever gewoon lekker trainen!

in mij geval zou ik da moeten kiezen uit het tegenover gestelde van ecto gezien ik aan het cutten ben ;)

dus als ik moet kiezen tussen 1 mil en dik zijn of een goed gezond lichaam en leven zoals ik nu leef, dan is de 2e optie voor mij!

Ik red me prima met het geld wat ik nu heb, ik hoef niet zo nodig rijk te zijn, zolang ik maar gezond ben en normaal kan leven.

1miljoen euro, en ik zou gaan hockeyen en turnen:D

Wat een vraag dit.. en mensen die trainen boven een miljoen verkiezen.....

Er is meer in het leven dan ijzer liften. Gezond lichaam heeft niks met BB te maken.

uit deze poll kunnen we rechtsstreeks afleiden welke mensen een laag zelfbeeld hebben:D

Heb me bedacht ik ga toch voor die 1miljoen ipv bodybuilden.

Als je nooit meer wil werken met een miljoen zul je echt als een halve zwerver moeten leven.

dude, de gemiddelde arbeider verdient max 2000/maand (met overuren)
12maanden = 24k
40jaar = <1miljoen;)
echt als een zwerver leven jah...
edit: deze smiley moet er nog achter ':rolleyes:'

Makkelijke keus want ik ben nog niet zo gespierd en buff, dus kom maar op met dat miljoen. Ik zet het 20 jaar op een spaarrekening en dan heb ik op m'n 40ste meer dan 2,5 miljoen om mee op vervroegd pensioen te gaan, waar ik ook nog gedeeltelijk rente over kan blijven pakken natuurlijk.

ik blijf liever gewoon lekker trainen!

in mij geval zou ik da moeten kiezen uit het tegenover gestelde van ecto gezien ik aan het cutten ben ;)

dus als ik moet kiezen tussen 1 mil en dik zijn of een goed gezond lichaam en leven zoals ik nu leef, dan is de 2e optie voor mij!

Ik red me prima met het geld wat ik nu heb, ik hoef niet zo nodig rijk te zijn, zolang ik maar gezond ben en normaal kan leven.
die vrouwen he,alsmaar op hun lijn willen letten:p

dude, de gemiddelde arbeider verdient max 2000/maand (met overuren)
12maanden = 24k
40jaar = <1miljoen;)
echt als een zwerver leven jah...
edit: deze smiley moet er nog achter ':rolleyes:'

Dat is wel heel simpel.
Je zult rekening moeten houden met de inflatie. Hoe verder in de toekomst, hoe minder geld waard is. Dat moet je nu al doorberekenen.

€2000 stelt geen k*t voor over 20 jaar

Dat is wel heel simpel.
Je zult rekening moeten houden met de inflatie. Hoe verder in de toekomst, hoe minder geld waard is. Dat moet je nu al doorberekenen.

€2000 stelt geen k*t voor over 20 jaar

over 20 jaar is m.b.v de intrest+goed investeren je miljoen ook meer geworden;)

Als je het op safe wil spelen moet je puur rentenieren waarbij je de inflatie voor een deel compenseert (Edit: en de belasting) en een ander deel laat uitbetalen. Dan ontkom je niet eraan dat je toch nog voor een deel moet werken.

Risicovol investeren kan je flinke winsten opleveren maar ook flinke verliezen.

doe mij maar liever sterksteman daarom heb ik voor de miljoen gekozen :)

uit deze poll kunnen we rechtsstreeks afleiden welke mensen een laag zelfbeeld hebben:D

ik kan er andere dingen rechtstreeks uit afleiden.
Jij doet dus aan BB om je zelfbeeld omhoog te krikken?

OT:
ik gooi mijn passie en harde inspanningen niet weg om een geldsom in de handjes te krijgen waar ik geen klop voor heb moeten doen. Je mag je miljoen houden van me, ik behoud mijn zelfrespect wel. ;)

ik kan er andere dingen rechtstreeks uit afleiden.
Jij doet dus aan BB om je zelfbeeld omhoog te krikken?

OT:
ik gooi mijn passie en harde inspanningen niet weg om een geldsom in de handjes te krijgen waar ik geen klop voor heb moeten doen. Je mag je miljoen houden van me, ik behoud mijn zelfrespect wel. ;)

fout:) als dat zou zijn dan zou ik nooit het miljoen aannemen, want geld+laag zelfbeeld = nog steeds ongelukkig;)

en als jij je zelfrespect moet halen uit bodybuilding... dan is mijn vorige uitspraak al bewezen:)

Terug
Naar boven