Nyn
Cool Novice
- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 33%
Vandaag 15,5 kilo kwijt!!!
Ik ben 1,4 kilo lichter dan vorige week woensdag. Dat is fantastisch, maar wel iets te snel in mijn mening. Ik vind het, het best als het om een kilo per week gaat!
De afgelopen week heb ik het volgende aantal kcal gegeten
Woensdag 3008
Donderdag 1794
Vrijdag 2312
Zaterdag 1980
Zondag 2112
Maandag 1832
Dinsdag 1407
Mijn doel is 1600 kcal per dag; maar 1 dag zat hier onder en 1 dag was in de buurt. Niet echt een goede week op grond daarvan geweest.
Het sporten daarentegen is deze week fantastisch gegaan! Subliem!

Woensdag veel tussendoortjes gehad tijdens het fietsen van de 100 km.
Vrijdag veel gedronken kcal in de club
Zondag ontbeten en geluncht bij schoonmoeder die achterlijk veel kcal opdient: na deze visite zat ik al op mijn doel van 1600)
Ik heb de afgelopen week gesport:
Woensdag 100 kilometer gefietst
Vrijdag Fitness, dansen in de club
Maandag Garage geïsoleerd
Al met al dus blij verrast met het resultaat!
Ik wilde graag minstens 900 gram afvallen, zodat ik op exact 15 kilo verloren zou terechtkomen.
MyFitnessPal voorspelde dat ik zo'n 1,8 kilo zou kwijt raken op basis van de kcal die ik verbrand zou hebben met mijn activiteiten. Ik denk dat MFP het aantal kcal dat je verbrand wat teveel aandikt, maar ik had niet 1,4 kilo kwijt verwacht!
Op dit moment weeg ik 112,5 kilo i.p.v. 128!
Ik ben 1,4 kilo lichter dan vorige week woensdag. Dat is fantastisch, maar wel iets te snel in mijn mening. Ik vind het, het best als het om een kilo per week gaat!
De afgelopen week heb ik het volgende aantal kcal gegeten
Woensdag 3008
Donderdag 1794
Vrijdag 2312
Zaterdag 1980
Zondag 2112
Maandag 1832
Dinsdag 1407
Mijn doel is 1600 kcal per dag; maar 1 dag zat hier onder en 1 dag was in de buurt. Niet echt een goede week op grond daarvan geweest.
Het sporten daarentegen is deze week fantastisch gegaan! Subliem!

Woensdag veel tussendoortjes gehad tijdens het fietsen van de 100 km.
Vrijdag veel gedronken kcal in de club
Zondag ontbeten en geluncht bij schoonmoeder die achterlijk veel kcal opdient: na deze visite zat ik al op mijn doel van 1600)
Ik heb de afgelopen week gesport:
Woensdag 100 kilometer gefietst
Vrijdag Fitness, dansen in de club
Maandag Garage geïsoleerd
Al met al dus blij verrast met het resultaat!
Ik wilde graag minstens 900 gram afvallen, zodat ik op exact 15 kilo verloren zou terechtkomen.
MyFitnessPal voorspelde dat ik zo'n 1,8 kilo zou kwijt raken op basis van de kcal die ik verbrand zou hebben met mijn activiteiten. Ik denk dat MFP het aantal kcal dat je verbrand wat teveel aandikt, maar ik had niet 1,4 kilo kwijt verwacht!
Op dit moment weeg ik 112,5 kilo i.p.v. 128!

. Maar ik wil toch nog 20 kg gains