XXL Nutrition

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

Succes komende week!

• Topic Starter Topic Starter
Moest even flink inkomen zeg, boh boh. Smerige gezuip van het weekend.

Training:
Bench Press:

10 x 60
10 x 60
10 x 70
10 x 70

Cable Flyes
10 x 20
10 x 20
10 x 25
12 x 25

Cable omhoogtrekkenwantikweetdebenamingverdernietmeer #vooronderkantborst
10 x 15
10 x 15
10 x 20
8 x 20

Pull Ups
5, 4, 4, 3

Cable Rows
10 x 50
10 x 50
10 x 60
10 x 60

Hyperextensions
10 x BW
10 x BW + 10kg
10 x BW + 10kg
15 x BW + 10kg

Cardio
Fietsen - 25 minuten - 230 kcal

Nieuw voedingsschema is ook binnen, heb de zoete aardappel laten vervangen voor normale aardappel.
Ik lust ze gewoonweg niet haha.

VoedingsschemaVersie4.png

Weinig (gezonde) vetten. Eet je wel eens noten, avocado's, vis of iets dergelijks? Je haalt alleen vetten uit mager vlees en je mist de gezonde vetten in je schema.

Weinig (gezonde) vetten. Eet je wel eens noten, avocado's, vis of iets dergelijks? Je haalt alleen vetten uit mager vlees en je mist de gezonde vetten in je schema.
Goeie vraag, ik laat mijn voedingsschema's maken door een extern bedrijf zeg maar.
Ik heb werkelijk waar 0,0 verstand van voeding, dat je 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht nodig hebt weet ik nog wel, maar daar houdt het ook op.

Heb in mijn vorige twee schema's pangafilet en tonijn in olie gehad, dus was nu even klaar met überhaupt vis.
En noten, ik lust geen noten. :roflol:

Voor de duidelijkheid het was niet de bedoeling om je aftekraken, mijn excuses:)
Zag dat ik hier nog niet op gereageerd had.
Zo kwam het wel even bij mij aan, dus ook mijn excuses voor mijn ietwat te snelle en te felle reactie.
Laten we het houden op een communicatiestoring, maar je hebt in ieder geval wel gelijk over dat vetpercentage die geen 14% is. :)

Gaat goed zo te zien Tim, ook veel kracht kwijt door het cutten?

Goeie vraag, ik laat mijn voedingsschema's maken door een extern bedrijf zeg maar.
Ik heb werkelijk waar 0,0 verstand van voeding, dat je 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht nodig hebt weet ik nog wel, maar daar houdt het ook op

Heb in mijn vorige twee schema's pangafilet en tonijn in olie gehad, dus was nu even klaar met überhaupt vis.
En noten, ik lust geen noten. :roflol:

Als je dan ook nog per gram lichaams gewicht minimaal 1 gram vet doet dan heb je de basis al te pakken.

Aangezien je waarschijnlijk geen 47 kg weegt zou ik die vetten toch omhoog gooie. Iets met je hormoonhuishouding

Gaat goed zo te zien Tim, ook veel kracht kwijt door het cutten?
Valt nog mee, deadlift heb ik vorige week weer 185kg met gemak gedaan, 190kg lukte helaas niet, had toen ook 4 weken niet gedeadlift.
Bankdrukken zit ik nu nog op 8 x 80 laatst, maar merk wel dat dit wat moeizamer gaat.
Squaten ben ik even helemaal kwijt door een rugblessure van de afgelopen weken, nu rustig aan weer opbouwen. Zit nu op 10 x 80 kg, maar vermoed dat dit de komende tijd gaat stijgen.
Toen ik 1 jaar geleden begon met afvallen waren m'n PR's nog 1x80kg bankdrukken, 1x120kg squat en 1x140kg deadlift. Dus je hoort mij absoluut niet klagen.

Als je dan ook nog per gram lichaams gewicht minimaal 1 gram vet doet dan heb je de basis al te pakken.

Aangezien je waarschijnlijk geen 47 kg weegt zou ik die vetten toch omhoog gooie. Iets met je hormoonhuishouding
Oke oke, nee klopt 47 kg tik ik nog net niet aan, scheelt niet heel veel (43kg). :p
Wat voor invloed heeft dat op je hormoonhuishouding? Of is er ergens een sticky waar ik daar meer over kan vinden.

Valt nog mee, deadlift heb ik vorige week weer 185kg met gemak gedaan, 190kg lukte helaas niet, had toen ook 4 weken niet gedeadlift.
Bankdrukken zit ik nu nog op 8 x 80 laatst, maar merk wel dat dit wat moeizamer gaat.
Squaten ben ik even helemaal kwijt door een rugblessure van de afgelopen weken, nu rustig aan weer opbouwen. Zit nu op 10 x 80 kg, maar vermoed dat dit de komende tijd gaat stijgen.
Toen ik 1 jaar geleden begon met afvallen waren m'n PR's nog 1x80kg bankdrukken, 1x120kg squat en 1x140kg deadlift. Dus je hoort mij absoluut niet klagen.

Oke oke, nee klopt 47 kg tik ik nog net niet aan, scheelt niet heel veel (43kg). :p
Wat voor invloed heeft dat op je hormoonhuishouding? Of is er ergens een sticky waar ik daar meer over kan vinden.

Bijvoorbeeld:
http://rinekedijkinga.nl/lezingen/lekker-vet-lekker-gezond.html
http://www.dehormoonfactor.nl/gezond-eten-de-juiste-vetten-koolhydraten-en-eiwitten

Gewoon even googlen op gezonde vetten hormonen of iets dergelijks :)

Cool thanks, had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken.
Zal er van het weekend naar kijken, nu eerst zoals al aangegeven, volle focus op de tentamens! :)

Thanks voor de tips allemaal! :)

Edit: kon het toch niet laten om snel even een kijkje te nemen, merk de laatste tijd dat ik wel flink humeurig kan worden en soms snel begin te irriteren aan bepaalde (achterlijke) dingen. Zou dit er ook mee te maken kunnen hebben?
Zelf dacht ik dat dat voornamelijk lag aan het grote verschil tussen wat ik op onderhoud nodig zou hebben en wat ik nu eet.

Zou best kunnen hoor. hormoon huishouding is iets waar je niet te veel mee wilt kloten

Zou best kunnen hoor. hormoon huishouding is iets waar je niet te veel mee wilt kloten
Ik ga me er eens snel in verdiepen!

Edit: Gelijk maar even contact gezocht met het bedrijf dat m'n schema's maakt, de klachten van vermoeidheid en licht ontvlambaar af en toe konden goed te wijten zijn aan te weinig vetten. Ze gingen de vetten uppen en kwamen met een ander schema. :)

Snel geregeld! :)

Squaten begint weer serieus wat te worden, gelukkig. :)
Laatste 2 reps kramp in m'n bovenbenen, voor de rest voelde het weer lekker. Geen last van m'n rug. Donderdag/vrijdag 10 x 100 proberen. :)

Training:

Squats:

10 x 40
10 x 60
10 x 80
10 x 90 (laatste 2 reps kramp in bovenbenen, waarom, geen idee)

Leg Curl:
10 x 55
10 x 60
10 x 65
10 x 67,5

Leg Press:
3 x 8 x 110 (benen gaan dood)

Standing Calf Raise
10 x 140
10 x 140
10 x 145
10 x 150

Calf Push (Leg Press)
10 x 120
10 x 130
10 x 130
10 x 140

Cardio
Arc Trainer - 20 minuten - 377 kcal (HIIT)

10 x 100? Dat zou wel een gave mijlpaal zijn man! Succes :D

10 x 100? Dat zou wel een gave mijlpaal zijn man! Succes :D
Thanks! Ben ook zeer benieuwd, vandaag wel echt gruwelijke spierpijn in m'n quads en glutes. Lang niet meer gehad.
Ben trouwens nu ik wat lichtere gewichten doe ook echt op m'n squatvorm aan het letten, viel nog zeker veel te verbeteren.

Kreeg gister de tip dat ik mijn hakken licht optilde tijdens het squaten, daar toen om gaan letten en ging gelijk een stuk beter. :)

Goede training man! Die 10x100kg komt zeker goed..

Hoe gaat het studeren?

Terug
Naar boven