Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je inbreng. Ben heel erg benieuwd naar je tips hoe ik het schema zou kunnen verbeteren.

Thanks! Ziet er zeker strak uit, ga er vanaf maandag mee beginnen. Voeg alleen zelf nog wat extra cardio toe bij het schema.Ik zou die van dynobet doen: http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/52281-lb-ub-massa-trainingsschema.html
Simpel, maar goed schema.
Omdat je nu aan het cutten bent, zou ik het volume wel wat verlagen door 2 ipv 3 sets te doen. Bij de compounds zou ik me richten op intensiteit en dus op 6 reps richten.

Thanks voor je advies! Zal het doorgeven aan het bedrijf dat m'n voedingsschema's maakt.56 gram vetten is veel te weinig... 0,8-1 gr vet per kg lichaamsgewicht heb je nodig voor je hormonen en vetstofwisseling.
80 gram zou ik toch echt wel aanhouden als minimum.

Yes! Buiten dit missertje om hou ik me constant aan m'n trainingsschema en voedingsschema! Thanks!Je bent in ieder geval nog onder die 100cm gebleven na afgelopen weekend!
Zie toch dat je goed bezig bent, netjes je trainingen en over het algemeen houd je je goed aan je voeding volgens mij?
Keep it up!

Thanks voor de positieve tip! Die 20,7% is gemeten met huidplooimeting, al het vet zit rond m'n buik, waardoor het lijkt dat ik meer dan 20% heb / had.Pfoh sterk man in je begin foto's ben je wel meer als 20% imo hoe heb je dit gemeten? Not hating just saying. Kom op even herpakken en ervoor gaan. Kijk hoe ver je al bent gekomen dus dan kun je dit ook nog wel aan!