Tim Gieteling
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 132
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik ben te onervaren om dat allemaal te schatten / precies te meten.Goeie progress zo aan de foto te zien. Keep it up!
Geen 20% idd, maar boeiuh. Progressie is wat belangrijk is.
Dikke wheels trouwens, damn.

Thanks, ik ga m'n best doen! Altijd tof om te horen!

Hoppa! Vetpercentage 17,3%, 2% eraf ondanks 1 cheatday en 4 semi-cheatdays. Dik tevreden!
Kwamen vandaag ook nog 3 gasten in de gym naar me toe om te zeggen dat ze respect hadden voor hoe goed ik er nu uitzag. Altijd nice om te horen!![]()
Tof om te horen dat het je gemotiveerd houdt! Ik ga zeker zo door, jij dan ook?Fucking nice gozer! Ik volg je log al een tijdje, ondanks dat jij van een hoger gewicht komt zitten we nu redelijk in hetzelfde schuitje (qua lengte, gewicht, buikomtrek en verpercentage). Juist daarom extra tof om te volgen, want het houdt mij ook gemotiveerd.
Ga zo door!

Whatever it takes to reach it!!! Haha, nee, ik weet dat ik er flink aan moet trekken en ga ook proberen zo min mogelijk te cheaten komende tijd. Moet natuurlijk wel shinen in m'n speedo straks in Sunny Beach.Lekker op schema, 7 kg in 9 weken is zeker te doen, maar dan moet je er wel flink aan trekken.
Verder mooie progressie ook in je trainingen, als ik eind augustus klaar ben met mijn cut (nog 9 kg te gaan) ga ik overstappen van 5x5 naar een splitschema.
En 4 scoops shake, geen wonder dat je dat merkt op de pot :')

Whatever it takes to reach it!!! Haha, nee, ik weet dat ik er flink aan moet trekken en ga ook proberen zo min mogelijk te cheaten komende tijd. Moet natuurlijk wel shinen in m'n speedo straks in Sunny Beach.![]()
Sunny Beach is de beste die ik tot nu toe heb gehad! Vorig jaar ook geweest, dus weet er alles van. Zegt Den Glade Viking je wat? Heerlijke tent, alleen hun slogan al.Haha, Sunny Beach, fucking bazenvakantie heb ik daar een jaar of 9 geleden gehad. Gaat sowieso mooi worden!