AndroidHealthClinic

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

• Topic Starter Topic Starter
a

Laatst bewerkt:
Goeie progress zo aan de foto te zien. Keep it up!
Geen 20% idd, maar boeiuh. Progressie is wat belangrijk is.

Dikke wheels trouwens, damn.

Goeie progress zo aan de foto te zien. Keep it up!
Geen 20% idd, maar boeiuh. Progressie is wat belangrijk is.

Dikke wheels trouwens, damn.
Haha ik ben te onervaren om dat allemaal te schatten / precies te meten.
Ik laat het steeds doen bij dezelfde gast in de sportschool en bereken kcal behoefte op basis van dat VVM uit en ik val af, dus dan vind ik het goed, ongeacht m'n VP.
Zolang het met metingen bijhem naar beneden gaat zal het mij ook een worst wezen wat het nou precies is haha

Over die metingen gesproken, voor dinsdag eindelijk een afspraak gemaakt met m'n p*ssy hoofd, bang dat het niet <16% ligt, maar toe maar, moet toch weten waar ik sta.

Flinke beentjes, deadlift 190 kg.. pff netjes!

Nieuwe trainingsschema gemaakt, met inspiratie van uiteraard: het internet. Voornamelijk gebaseerd op de Arnold Schwarzenegger Cut Routine.

S1 staat voor superset 1,
S2 staat voor superset 2,
enzovoort.

Ben benieuwd naar jullie meningen!

Bijlagen

adf

IMG-20160515-WA0023.jpeg

IMG-20160515-WA0051.jpg

Laatst bewerkt:
Net even op de weegschaal gestaan thuis.

Gewicht: 93,6
Buikomtrek: 97

We zijn dus back on track! :D

Goed bezig gozer :) Gewoon lekker volhouden!

Hoppa! Vetpercentage 17,3%, 2% eraf ondanks 1 cheatday en 4 semi-cheatdays. Dik tevreden!
Kwamen vandaag ook nog 3 gasten in de gym naar me toe om te zeggen dat ze respect hadden voor hoe goed ik er nu uitzag. Altijd nice om te horen! :D

Goed bezig gozer :) Gewoon lekker volhouden!
Thanks, ik ga m'n best doen! Altijd tof om te horen! :)

Hoppa! Vetpercentage 17,3%, 2% eraf ondanks 1 cheatday en 4 semi-cheatdays. Dik tevreden!
Kwamen vandaag ook nog 3 gasten in de gym naar me toe om te zeggen dat ze respect hadden voor hoe goed ik er nu uitzag. Altijd nice om te horen! :D

Fucking nice gozer! Ik volg je log al een tijdje, ondanks dat jij van een hoger gewicht komt zitten we nu redelijk in hetzelfde schuitje (qua lengte, gewicht, buikomtrek en verpercentage). Juist daarom extra tof om te volgen, want het houdt mij ook gemotiveerd.
Ga zo door!

Fucking nice gozer! Ik volg je log al een tijdje, ondanks dat jij van een hoger gewicht komt zitten we nu redelijk in hetzelfde schuitje (qua lengte, gewicht, buikomtrek en verpercentage). Juist daarom extra tof om te volgen, want het houdt mij ook gemotiveerd.
Ga zo door!
Tof om te horen dat het je gemotiveerd houdt! Ik ga zeker zo door, jij dan ook? :)

Nieuw vetpercentage, dus nieuw voedingsschema. Staat in de bijlage, vanaf vandaag mee begonnen. :)
Wordt nog steeds gemaakt door een extern bedrijf en ik ben er tevreden mee.

Gister ook even naar de stad geweest, kledingkast moest aangevuld worden (lees: ik had nog 3 passende shirts). Dus even wat shirts gekocht.
Kan me niet herinneren dat ik dit voor mijn groei van knulletje naar tiener heb gezegd, maar ik pas weer maat L! Het zit wel strak om m'n armen, maar dat vind ik niet zo erg. Het past echt perfect. :)

Deze week getraind volgens m'n nieuwe schema, lekker alles opbranden. Morgen nog ff schouders en zondag rust. Zal morgenvroeg even wegen en meten, want dit is er door m'n werk vandaag bij ingeschoten.

Voedingsschema Rustdagen.png

Voedingsschema Trainingsdagen.png

Beloofd nog even een gewichtsupdate te geven:

Gewicht: 93,2kg
Omtrek: 96 cm

Zojuist schouders en cardio getraind:

MP:
30kg - 6 rep
35kg - 6 rep
40kg - 6 rep
45kg - 6 rep

Superset 1:
Arnold Press:
10kg - 8 rep
12kg - 8 rep
12kg - 8 rep
14kg - 8 rep
14kg - 8 rep

Upright Rowing:
15kg - 10 rep
15kg - 10 rep
20kg - 10 rep
20kg - 10 rep
25kg - 10 rep

Superset 2:
Side Lateral Raise:
8kg - 10 rep
8kg - 10 rep
6kg - 10 rep

Seated Bent Over Raise:
8kg - 10 rep
6kg - 10 rep
4kg - 12 rep

Cardio:
Arc Trainer - 32 minuten - 408kcal verbrand

Braaapp legday killed me, moest op andere apparaten leg extension / leg curl doen. Dus moest even zoeken naar de juiste gewichten. Dit waren single leg apparaten, normaal doe ik beide benen tegelijk.

Squats:
40kg - 12 rep
50kg - 12 rep
55kg - 12 rep
60kg - 12 rep
70kg - 12 rep
75kg - 12 rep
80kg - 12 rep
85kg - 12 rep
85kg - 12 rep
90kg - 12 rep

Superset 1:
Leg Extension:
10kg - 10 rep
10kg - 10 rep
10kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
15kg - 10 rep

Leg Curl:
10kg - 10 rep
10kg - 10 rep
10kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
12,5kg - 10 rep
15kg - 10 rep

Standing Calf Raise:
130kg - 10 rep
130kg - 10 rep
135kg - 10 rep
140kg - 10 rep
140kg - 10 rep
140kg - 10 rep
145kg - 10 rep
150kg - 10 rep
150kg - 10 rep
150kg - 9 rep

Cardio:
Arc Trainer - 20 minuten - 220kcal verbrand

Morgen weer een gewichts- en omtrek update. :)

Donderdag, updatedag, ofzo, nja zal ook wel, toch maar een update, here we go:

Gewicht: 92,1
Omtrek: 95

We zijn dus weer flink aan de weg naar beneden aan het timmeren, nog 7,1kg te gaan voor m'n goal op 1 augustus, qua omtrek nog zo'n 8cm te gaan.
Gister, na advies van leden hier, besloten om over te gaan stappen op shakes van XXL. Ik voel me toch niet prettig bij de shakes van Body&Fit, voornamelijk de vele negatieve berichten erover en ik merk dat mijn uitscheiding op de wc sinds mijn shake gebruik vaker vloeibaarder is, dan normaal. Geen idee of dit aan de shakes van B&F ligt, maar daar komen we wel achter. Ik maak wel eerst m'n B&F pot op, nog zo'n 1,5kg - 2kg te gaan. Maar met 100gr per dag schiet dat wel aardig op.

Trainingen:
Gaan zeer lekker, het schema bevalt me erg goed en mede door de supersets bespaar ik mezelf een hoop tijd die ik extra voor cardio kan gebruiken. Probeer nu ook weer 30 minuten cardio per training te gaan pakken in plaats van 20. Even kijken hoe vaak dit lukt gezien de afronding van school eraan komt. 20 minuten cardio blijft overigens wel het minimum.

Lichte blessure:
De linkerkant van m'n bovenrug besloot om zaterdagavond vast te gaan zitten. Zondag min of meer gekraakt door moeders, maar de naweeën zijn nog wel aanwezig. Lig nu 1 tot 2 keer per dag op zo'n stripje waardoor je bovenrug volledig ontspant. Merk hier wel vooruitgang in, maar het heeft wel een negatief effect op mijn rug trainingen. Merk vooral aan chin-ups dat ze moeizamer gaan. Vandaag staat borst & rug op het programma, even kijken of ik rug daadwerkelijk ga pakken. Anders sla ik rug over en ga ik voor 40 minuten cardio, even zien hoe het zich vandaag verder ontwikkeld.

Conclusie:
Na een klein mentaal dipje weer op de goede weg, tijd om die laatste 7kg eraf te rammen voordat het de eerste van augustus is. :D

Lekker op schema, 7 kg in 9 weken is zeker te doen, maar dan moet je er wel flink aan trekken.
Verder mooie progressie ook in je trainingen, als ik eind augustus klaar ben met mijn cut (nog 9 kg te gaan) ga ik overstappen van 5x5 naar een splitschema.
En 4 scoops shake, geen wonder dat je dat merkt op de pot :')

Lekker op schema, 7 kg in 9 weken is zeker te doen, maar dan moet je er wel flink aan trekken.
Verder mooie progressie ook in je trainingen, als ik eind augustus klaar ben met mijn cut (nog 9 kg te gaan) ga ik overstappen van 5x5 naar een splitschema.
En 4 scoops shake, geen wonder dat je dat merkt op de pot :')
Whatever it takes to reach it!!! Haha, nee, ik weet dat ik er flink aan moet trekken en ga ook proberen zo min mogelijk te cheaten komende tijd. Moet natuurlijk wel shinen in m'n speedo straks in Sunny Beach. :)

Enige cheat obstakel tussendoor nog in het dorpsfeest 17 & 18 juni, ben er nog niet uit wat ik doe (1 dag zuipen en 1 dag volledige cheat of 1 dagen zuipen that's it). Ligt denk ik voornamelijk aan m'n voorbereiding voor tentamens die ik de 20e heb. Oja, de Zwarte Cross. Maar daar verzin ik qua kcal inname nog wel wat op :)

Respect, lekker bezig!

Whatever it takes to reach it!!! Haha, nee, ik weet dat ik er flink aan moet trekken en ga ook proberen zo min mogelijk te cheaten komende tijd. Moet natuurlijk wel shinen in m'n speedo straks in Sunny Beach. :)

Haha, Sunny Beach, fucking bazenvakantie heb ik daar een jaar of 9 geleden gehad. Gaat sowieso mooi worden!

Haha, Sunny Beach, fucking bazenvakantie heb ik daar een jaar of 9 geleden gehad. Gaat sowieso mooi worden!
Sunny Beach is de beste die ik tot nu toe heb gehad! Vorig jaar ook geweest, dus weet er alles van. Zegt Den Glade Viking je wat? Heerlijke tent, alleen hun slogan al. :)
Albufeira en Lloret waren niks vergeleken met Sunny vorig jaar! :D

On topic:
Net borst en rug getraind, tot en met superset 4 gekomen, bij de laatste set van chest dips knakte er wat achter op de plek waar m'n rug vast zat. Het voelt nu in ieder geval een stuk relaxter, maar uit voorzorg wel gestopt met krachttraining. Was ook aardig zuur overigens, moest chin ups al vervangen voor chin pulldowns (bestaat dit? lees: pulldowns maar dan m'n handen zoals bij de chin-up).

Cardio:
Arc Trainer - 20 minuten - 246kcal (verkeersdrempel)
Arc Trainer - 22 minuten - 264kcal (heuvel beklimmen)

Topic titel:
Om mezelf iets meer met de neus op de feiten te drukken, 20 jaar lang fatboy geweest, nu is het afgelopen, nja, bijna dan. Ik moet en zal die buik weg hebben, ik wil het niet meer, 10 weken knallen nog! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven