AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ziet er goed uit tim , sterke bench heb je man

• Topic Starter Topic Starter
uurtje cardio zit er weeral op, ik weeg me niet meer tot 14 februari (valentijn <3 )

Lekker bezig timeeeh. Nog even volhouden bro. En je heb je resultaat.

thx makker

ziet er goed uit tim , sterke bench heb je
man

ook jij bedank, borst is over t algemeen sterk ontwikkeld, werd vroeger voor ik begon vaak lachend uitgemaakt voor kippeborstje, en toen ik begon met trainen deed ik altijd eerst 3 setjes bench, of ik nu borst, schouders of rug ofzo trainde :cool: who's the chickenbreast now bitches :p

uurtje cardio zit er weeral op, ik weeg me niet meer tot 14 februari (valentijn <3 )

thx makker

ook jij bedank, borst is over t algemeen sterk ontwikkeld, werd vroeger voor ik begon vaak lachend uitgemaakt voor kippeborstje, en toen ik begon met trainen deed ik altijd eerst 3 setjes bench, of ik nu borst, schouders of rug ofzo trainde :cool: who's the chickenbreast now bitches :p

:sd:

sinds gisteren begint het hongergevoel te knagen, maar energie is nog top :) vanavond weer full body, 3e keer deze dus ben benieuwd of die vlot gaat gaan

Intressant logje!!!
Heb het nog niet helemaal gelezen, maar als ik het goed begrijp dan ben je nu aan het cutten? ;)

Succes in elk geval. Leuk om te volgen.

Intressant logje!!!
Heb het nog niet helemaal gelezen, maar als ik het goed begrijp dan ben je nu aan het cutten? ;)

Succes in elk geval. Leuk om te volgen.

thx ja ben nu nog aan het cutten tot eind februari, en dan maart + april een clean bulk met een epistane cycle als alles goed is

Had je vroeger een kippe borstje dan tim?
Bij mij wilt alles wel groeie behalve me chest:mad:.

Heb altijd 10/8/6 getraind. Fullbody dus 1x benche 1x flyches 1x incline.

Hoe heb jij je borst getraind dan?

Had je vroeger een kippe borstje dan tim?
Bij mij wilt alles wel groeie behalve me chest:mad:.

Heb altijd 10/8/6 getraind. Fullbody dus 1x benche 1x flyches 1x incline.

Hoe heb jij je borst getraind dan?

ja ik was vroeger gewoon een plank, even breed in breedte en diameter :D zal eens zien of ik nog oude foto's vind.

toen ik begon met trainen deed ik gewone splittraining, 1x borst in de week. maar ik ging gewoon voor elke training die ik deed 3 setjes benchen. En na een half jaar had ik redelijk mooie tetjes en heb ik die bench voor elke training laten vallen.

Toen ik begon had ik problemen met de stang alleen 10x te pushen, nu 2x120kg :o

ja ik was vroeger gewoon een plank, even breed in breedte en diameter :D zal eens zien of ik nog oude foto's vind.

toen ik begon met trainen deed ik gewone splittraining, 1x borst in de week. maar ik ging gewoon voor elke training die ik deed 3 setjes benchen. En na een half jaar had ik redelijk mooie tetjes en heb ik die bench voor elke training laten vallen.

Toen ik begon had ik problemen met de stang alleen 10x te pushen, nu 2x120kg :o

Haha je chest zit er nu bruut uit. Maar je heb dus niks anders gedaan dan 3 setjes benche 3x per week.?

Haha je chest zit er nu bruut uit. Maar je heb dus niks anders gedaan dan 3 setjes benche 3x per week.?

nee niks anders, ja misschien maar ik weet totaal niet of dit er iets mee te maken heeft.
die standing cable flys, die deed ik altijd verder door, dus ik kruiste mijn armen vanonder. En ik deed wel vaak decline bench, in de vorige gym waar ik trainde was ik de enigste die dat deed, want daar moest je de buikspierbank helemaal van de andere kant verslepen naar de smith machine

voila net men epistane cycle + pct + ondersteunende producten besteld bij cheapuksupplements, hopelijk leveren ze voor de laatste week van februari zodat k dan al met men liver support kan beginnen :D

en nu FB gaan knallen

training van gisteren

ging niet super want had nogal veel aan men hoofd, liep pissed rond en ben ook niet 100% voluit gegaan

*leg press: 5*5*130kg
*decline bench beetje licht opgewarmd, dan een dropset gedaan: 7*100kg dan meteen 5*80kg dan meteen 12*60kg
*lat pulley behind neck: 5*5*70kg
*side raises pink omhoog: 5*5*8kg
*dumbbell biceps curls: 5*5*14kg
*triceps pushdown: 3*10*45kg denk ik, wou naar huis hier
*barbell shrugs: mee begonnen maar ging klote dus overgeschakeld naar
dumbbell shrugs: 5*5*33kg

kuiten niet meer aan begonnen

gewicht zit nu op 82.6kg

Het is vervelend zon dag als het niet lekker gaat. Maar tog goed dat je bent gaan trainen Tim.

Het is vervelend zon dag als het niet lekker gaat. Maar tog goed dat je bent gaan trainen Tim.

thx, net een wandeling van 2 uur eropzitten in de stille natuur... in combinatie met keiharde metal door de oortjes van men ipod. toch weer wat cals kwijt

week 2 op almost no carbs is zaterdag ingegaan, voel me nog fit, aflijningen komen beter & beter door, i love it. Normaal vrijdag junkdag, maar ga denk laten vallen als het zo goed blijft gaan :)

zozo, je gaat hard kerel ... ben benieuwd de zaterdag ;)

thx bro, over uurtje full body gaan trainen, voel me active & heb het gevoel dat het een goeie training gaat worden

traing gisteren is niet doorgegaan wegens omstandigheden, vanavond maar full body knallen dan, hopelijk :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven