- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig timeeeh. Nog even volhouden bro. En je heb je resultaat.
who's the chickenbreast now bitches 
uurtje cardio zit er weeral op, ik weeg me niet meer tot 14 februari (valentijn <3 )
thx makker
ook jij bedank, borst is over t algemeen sterk ontwikkeld, werd vroeger voor ik begon vaak lachend uitgemaakt voor kippeborstje, en toen ik begon met trainen deed ik altijd eerst 3 setjes bench, of ik nu borst, schouders of rug ofzo traindewho's the chickenbreast now bitches
![]()

Intressant logje!!!
Heb het nog niet helemaal gelezen, maar als ik het goed begrijp dan ben je nu aan het cutten?
Succes in elk geval. Leuk om te volgen.
Had je vroeger een kippe borstje dan tim?
Bij mij wilt alles wel groeie behalve me chest.
Heb altijd 10/8/6 getraind. Fullbody dus 1x benche 1x flyches 1x incline.
Hoe heb jij je borst getraind dan?
zal eens zien of ik nog oude foto's vind.
ja ik was vroeger gewoon een plank, even breed in breedte en diameterzal eens zien of ik nog oude foto's vind.
toen ik begon met trainen deed ik gewone splittraining, 1x borst in de week. maar ik ging gewoon voor elke training die ik deed 3 setjes benchen. En na een half jaar had ik redelijk mooie tetjes en heb ik die bench voor elke training laten vallen.
Toen ik begon had ik problemen met de stang alleen 10x te pushen, nu 2x120kg![]()
Haha je chest zit er nu bruut uit. Maar je heb dus niks anders gedaan dan 3 setjes benche 3x per week.?
Het is vervelend zon dag als het niet lekker gaat. Maar tog goed dat je bent gaan trainen Tim.
traing gisteren is niet doorgegaan wegens omstandigheden, vanavond maar full body knallen dan, hopelijk![]()