Fitness Seller

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mijn planning voor vanavond wordt ook in de war gestuurd ... geen probleem,
geen paniek, pas je wel een mouw aan :p

• Topic Starter Topic Starter
thx bro's

training vanavond ging goed, begin wel wat kracht verlies te merken bij borst, maar biceps gaat dan weer beter. Doe wel veel liever splitt training, vind het gevoel veel fijner om 1 spier echt tot het uiterste te vermoeien en dat gevoel krijg ik niet met FB. Maarja nog 3 weekjes volhouden :)

thx bro's

training vanavond ging goed, begin wel wat kracht verlies te merken bij borst, maar biceps gaat dan weer beter. Doe wel veel liever splitt training, vind het gevoel veel fijner om 1 spier echt tot het uiterste te vermoeien en dat gevoel krijg ik niet met FB. Maarja nog 3 weekjes volhouden :)

Welk fullbody schema heb je dan Tim?

Als je kijkt na mijn schema zie je een opbouw in de week.
Maandag is dood zwaar bij mij. Ik drink dan ook iets van 2 liter water bij me traning.

Welk fullbody schema heb je dan Tim?

Als je kijkt na mijn schema zie je een opbouw in de week.
Maandag is dood zwaar bij mij. Ik drink dan ook iets van 2 liter water bij me traning.

fb 1

*squatt
*flat bench
*BOR
*preacher ez barbell curls
*side raises
*triceps pushdown
*dumbbell shrugs
*calf raises

FB2

*machine leg press
*incline bench
*front lat pulley
*dumbbell curls
*military press
*weighted dips
*barbell shrugs
*calf raises

FB3

*leg extensions
*decline bench
*chinups
*barbell curls
*machine shoulder press
*skull crushers
*upright rows
*calf raises

fb 1

*squatt
*flat bench
*BOR
*preacher ez barbell curls
*side raises
*triceps pushdown
*dumbbell shrugs
*calf raises

FB2

*machine leg press
*incline bench
*front lat pulley
*dumbbell curls
*military press
*weighted dips
*barbell shrugs
*calf raises

FB3

*leg extensions
*decline bench
*chinups
*barbell curls
*machine shoulder press
*skull crushers
*upright rows
*calf raises

Je pakt vrij veel oefeningen man. Kijk eens na dat schema van mij. Ik heb dat van Sava. Massief( me traningsparter) zit hier ook op het forum. Die groeit er achtelijk hart mee.

Maar veder wel een erg leuk schema:D. Kan alleen denk ik korter en harder.

Je pakt vrij veel oefeningen man. Kijk eens na dat schema van mij. Ik heb dat van Sava. Massief( me traningsparter) zit hier ook op het forum. Die groeit er achtelijk hart mee.

zijn veel oefeningen ja maar als ik er minder doe ga ik te veel mass verliezen denk ik, zeker met dit cut schema. Tis zwaar & hard, maar de mass blijft voorlopig en dat is t belangrijkste op de moment :)

maar volgende week ga ik de kwark uit men schema nog halen en de ananas, dus zo goed als 0gram carbs nog, dan kan ik misschien wel jou schema eens gaan overwegen want gaat men energie helemaal diep zakken :p

zijn veel oefeningen ja maar als ik er minder doe ga ik te veel mass verliezen denk ik, zeker met dit cut schema. Tis zwaar & hard, maar de mass blijft voorlopig en dat is t belangrijkste op de moment :)

maar volgende week ga ik de kwark uit men schema nog halen en de ananas, dus zo goed als 0gram carbs nog, dan kan ik misschien wel jou schema eens gaan overwegen want gaat men energie helemaal diep zakken :p

Ok ik ben benieuwd Tim. Je gaat in ieder geval erg lekker:D.

Ok ik ben benieuwd Tim. Je gaat in ieder geval erg lekker:D.

thx :D

FB #2 ging enorm vlot vandaag, zou dat zijn omdat ik morgen mijn junkdag heb :o

enigste wat nog hardnekkig blijft zijn de zwembandjes :( buik word platter, mar de zijkanten heb ik de indruk dat die even breed blijven

thx :D

FB #2 ging enorm vlot vandaag, zou dat zijn omdat ik morgen mijn junkdag heb :o

enigste wat nog hardnekkig blijft zijn de zwembandjes :( buik word platter, mar de zijkanten heb ik de indruk dat die even breed blijven

Zwembandjes zijn idd k*t. Het is vaak 1 van de laatste vet opslag plaatsen die verbrand wordt.

verslag van de junk

2 mc bacons, 1 mc chicken & 2 normale cheeseburgers, grote friet en grote cola en als dessert een donut :D rond de 17€ kwijt :p

en nu ga ik een uurtje op de wc zitten denk ik

:hahaha: Is je maag niet meer gewend heh;)

nee inderdaad :o en ik zat vol na de hamburgers en friet, maar ik moest en zou er nog een donut bij stompen, met eventueel risico op een maagontploffing ofzo :D collega's keken wel allemaal raar op, normaal eet ik altijd mijn eigen potje op, nu ga ik is 1x mee nar de mc do en heb een tafeltje voor mij alleen nodig :p

Hahaha lekker gejunked man. Mac bacon is ook duidelijk mijn favoriet.

Ik denk dat zon dag nog geen eens zo beroerd is. Je maag krijgt een zware opdonder. Je schijt alles leeg. Stofwisseling wordt weer even wakker.

gisteren toch nog maar cardio gedaan op men junkdag, voelde me te schuldig :p

en nu ga ik FB#3 gaan knallen

net getraind en op de weegschaal gaan staan. Die gaf 84.2kg aan, is 600gram meer dan een week geleden. Maar ik sta droger, en heb de indruk dat ik wat spiermassa zelfs gegained heb (vooral biceps & traps)

zo meteen inkopen gaan doen voor de volgende week, moet niet veel kopen :) dieet zal enkel bestaan uit kipfilet, kippewit, paardenrookvlees, varkensgebraad en veel wortelen :D en natuurlijk nog protein80 shakes

ik vind het wel meevallen qua oef - 8 stuks , kan je ook mee knallen en intensief mee trainen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven