AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
het valt idd nog goed mee, ben er op +- 1 uurtje meer klaar

vandaag in totaal 2 uurtjes cardio erop zitten, gewicht zit nu op 83kg, hoop nu op 2 weken nog 3kg kwijt te spelen om dan te clean bulken tijdens men epistane cycle

Vreetzak...wel een lekkere bulk zeg t*ring.
Verdeel het voortaan beter op de dag ipv in een keer dat is niet goed voor je maag kerel en je geniet er ook meer van;)

Vreetzak...wel een lekkere bulk zeg t*ring.
Verdeel het voortaan beter op de dag ipv in een keer dat is niet goed voor je maag kerel en je geniet er ook meer van;)

ach voor die 1e dag op 1 maand, heb geen last gehad van men maag enkel van de darmen :p

ik kwam zonet thuis van men werk, stond me daar toch geen lekker pakketje te wachten

6p3fv5.jpg

+ nog een pot xtend

nice!

Zo daar gaat je vakantie geld.

Is dat gewoon de normale lipo 6 tim?

wtf duure shizzel!

Nice tim. Waneer ga je die lipo nemen?

Laatst bewerkt door een moderator:
men training van vanavond kan ik in 1 woord omschrijven als fantastisch

bij men bestelling heb ik een sample gekregen van PreSurge van Athletic Edge. Had hier nog nooit van gehoord, zijn caps en is een pre workout booster.

kwartiertje voor de training neem ik ze in en fiets naar de gym.

Eerste oefening, leg press. Opwarmen met 100kg, ging vlot. Setje van 120kg, vlotjes. Dan kwam men 1e werkset, 5X130kg. Ging te goed, dus op naar 150kg. Ook 5x. dacht why not, 170kg erop... weer 5x. 180kg ging 3x.

Next up flat bench. Ik liep naar de bench en ik wandelde voorbij de spiegel, en mijn hoofd zag knalrood. Ik had het ook al de hele tijd enorm warm en was aan het zweten als een paard, terwijl het aan de andere mensen te zien, niet echt extreem warm was in de gym.

flat benchen, even opwarmen met 60kg. next 100kg, 8reps. normaal doe ik dan 3 werksets van 5x100kg, maar ik dacht kom ik knal er nog eens 110kg op. 5x110kg en had nog ruimte over. nogmaals 5x110kg. en nog een 3e x 5x110kg, is me nog nooit gelukt.

En zo ging het men hele training door. Heb constant met een rode kop en warm gevoel rondgelopen. Ook voelde ik me enorm opgewekt, vol energie, maar geen opgefokt gevoel zoals je soms bij noxplode of ander pre workout boosters hebt. Aders begonnen ook enorm te pompen.

Laatst bewerkt:
Niceee Tim

:lick::lick::lick:
Ziet er lekker uit al die potjes!

dat wel, maar aangezien ik maar 1x van plan ben zo'n cycle te doen, kan ik het beter meteen goed doen

Kan je wat meer over deze cycle vertellen? Ga jij al deze sups tegelijk gebruiken? Wat verwacht je van welke sups?

Wil tegen de zomer ook wat van deze shizzle aanschaffen namelijk.
Laat vooral even weten hoe die lipo 6 is bevallen.

leuke review & lekker geshopt precies :p

gaat goed kerel

:lick::lick::lick:
Ziet er lekker uit al die potjes!

Kan je wat meer over deze cycle vertellen? Ga jij al deze sups tegelijk gebruiken? Wat verwacht je van welke sups?

Wil tegen de zomer ook wat van deze shizzle aanschaffen namelijk.
Laat vooral even weten hoe die lipo 6 is bevallen.

tis eigenlijk een standaard epistane cycle (epistane is een pro hormoon). Ze staan van links naar rechts in volgorde dat ze genomen worden.

ik begin ermee maandag 2 maart. 1 week op voorhand begin ik met perfect cycle liver support te nemen. Die blijf ik doornemen tot mijn voorlaatste week epistane.

Moet ook nog taurine & glucosamine bij de drogisterij kopen die ik blijf nemen tijdens mijn cycle

Mijn epistane cycle zelf zal er zo uitzien (1 cap = 10mg, aantal gram per dag)

wk 1, 10-20-20-30-30-30-30
wk 2, 30-30-30-30-30-30-30
wk 3, 30-30-30-40-40-40-40
wk 4, 40-40-40-40-40-40-40

dan kijken hoe de bijwerkingen zijn, valt het mee

wk 5, 50-50-50-50-50-50-50

anders

wk 5, 40-40-40-40-40-40-40

laatste week van epistane cycle ga ik dan advanced pct & alri restore hierbij nemen als post cycle therapie, gedurende 4 weken. Na week 5 (dus als ik met epistane gestopt ben) neem ik die ignite voor d training, is een pré workout booster. En dan pas in mei begin ik met lipo6x om laatste %jes vet weg te cutten.

Je hebt een leuk log om te volgen kerel!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven