Fitness Seller

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zozo, ben jij een flink sportertje geweest :D

• Topic Starter Topic Starter
:D even rusten & eten nu, juggernaut innemen en dan borst & biceps gaan aanpakken

lekker toch zo'n daggie ertussendoor

Lekker bezig man.

Ik begin morgen:(

Lekker bezig man.

Ik begin morgen:(

thx en gl alvast, geniet van je laatste avondmaal :p

training van vandaag ging raar :(

borst ging totaal niet goed:

*benchpress: 12*60 10*80 8*90 tot hiertoe goed dan 5*100kg, ging echt moeizaam, bij de 5e rep dacht ik dat men ogen uit men kassen gingen springen... zelfs geen 110kg geprobeerd
*dumbbell flys: 12*14kg dumbbells, dan 3*10*20kg dumbbells
*incline bench: 12*60 10*80 6*90 2*100 nu was k echt pissed off aant geraken, weer 4 reps onder men max met 100kg
*cable cross: 3*12*20kg

biceps was dan weer totaal het tegenovergestelde, ging meer dan super

* ez bar preacher curls 12*20kg 10*30kg 8*40kg 5*50kg 3*50kg
* dumbbell curls: 3*12*12kg dumbbells, heel strict en traag
* high pulley concentration curls: 3*12*30kg

borst zal hopelijk het gevolg zijn van men zware training van zaterdag, dacht eerst door men cut dieet, maar doordat biceps zo schitterend gingen twijfel ik hieraan.. snel bak kwark eten en vroeg gaan slapen

In de cut is het natuurlijk wat zwaarder, maar als je zaterdag al gebencht had kan het zijn dat je borst nog niet helemaal hersteld was.

thx en gl alvast, geniet van je laatste avondmaal :p

training van vandaag ging raar :(

borst ging totaal niet goed:

*benchpress: 12*60 10*80 8*90 tot hiertoe goed dan 5*100kg, ging echt moeizaam, bij de 5e rep dacht ik dat men ogen uit men kassen gingen springen... zelfs geen 110kg geprobeerd
*dumbbell flys: 12*14kg dumbbells, dan 3*10*20kg dumbbells
*incline bench: 12*60 10*80 6*90 2*100 nu was k echt pissed off aant geraken, weer 4 reps onder men max met 100kg
*cable cross: 3*12*20kg

biceps was dan weer totaal het tegenovergestelde, ging meer dan super

* ez bar preacher curls 12*20kg 10*30kg 8*40kg 5*50kg 3*50kg
* dumbbell curls: 3*12*12kg dumbbells, heel strict en traag
* high pulley concentration curls: 3*12*30kg

borst zal hopelijk het gevolg zijn van men zware training van zaterdag, dacht eerst door men cut dieet, maar doordat biceps zo schitterend gingen twijfel ik hieraan.. snel bak kwark eten en vroeg gaan slapen

Lekkere traning man. Slaap lekker

In de cut is het natuurlijk wat zwaarder, maar als je zaterdag al gebencht had kan het zijn dat je borst nog niet helemaal hersteld was.

Op zeker. Borst is een grote spiergroep die heeft wel een paar dagen hersteltijd nodig.
Toch serieuze gewichten Tim.

Ben ook erg benieuwd hoe je er onder je winterjasje uit ziet!

Op zeker. Borst is een grote spiergroep die heeft wel een paar dagen hersteltijd nodig.
Toch serieuze gewichten Tim.

Ben ook erg benieuwd hoe je er onder je winterjasje uit ziet!

thx, nu een volledige week rust voor de pecks dus volgende week met goede moed beginnen.

En ben zelf ook benieuwd, nog paar maand afwachten :p

vandaag heb ik een lastige dag, werk gaat klote en heb zin om te snoepen... maar ik blijf eraf

gewoon effe een shakie maken , dan heb je vaak geen zin meer

ja zo kan het ook , de rokers gaan altijd om het half uur roken , en jij gaat om de 15 minuten pissen - hehe , mooi man

idd effe goed rusten en het komt weer helemaal goed:thumbs:

zo, net cardio sessie + abs + 2 setjes MP achter de rug, toch +-450kcal verbrand

cardio gaat wel vlotter en vlotter, ik kan stilletjes aan de weerstand wat gaan opvoeren

Ik mis een beentraining.... of ben ik blind?

benen heb ik sinds 2009 enkel nog maar half met full body meegepakt, vanaf februari hoop ik ze terug 100% te kunnen trainen

cutten loopt vlot, ben er nu over aan het nadenken dat als ik eind februari op een 13-14% zit, om in maart & april te gaan clean bulken. En dan in mei en juni de laatste %en af te trainen.

hahaha screw it vandaag, normaal is het mijn junkdag, maar ga vanavond dus bowlen & eten met de collega's bij wijze van nieuwjaarsreceptie. Maar omdat het eten ga tegenslagen vanavond (pasta met zalm wat ik niet graag eet) ben ik met een collega nu al even langs het pizzabuffet bij de pizzahut geweest :p

hahaha screw it vandaag, normaal is het mijn junkdag, maar ga vanavond dus bowlen & eten met de collega's bij wijze van nieuwjaarsreceptie. Maar omdat het eten ga tegenslagen vanavond (pasta met zalm wat ik niet graag eet) ben ik met een collega nu al even langs het pizzabuffet bij de pizzahut geweest :p

Haha lekker junke.
Ik zou er een refeed dag van maken dan, neem er nog lekker veel fruit bij;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven