Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thx en gl alvast, geniet van je laatste avondmaal
training van vandaag ging raar
borst ging totaal niet goed:
*benchpress: 12*60 10*80 8*90 tot hiertoe goed dan 5*100kg, ging echt moeizaam, bij de 5e rep dacht ik dat men ogen uit men kassen gingen springen... zelfs geen 110kg geprobeerd
*dumbbell flys: 12*14kg dumbbells, dan 3*10*20kg dumbbells
*incline bench: 12*60 10*80 6*90 2*100 nu was k echt pissed off aant geraken, weer 4 reps onder men max met 100kg
*cable cross: 3*12*20kg
biceps was dan weer totaal het tegenovergestelde, ging meer dan super
* ez bar preacher curls 12*20kg 10*30kg 8*40kg 5*50kg 3*50kg
* dumbbell curls: 3*12*12kg dumbbells, heel strict en traag
* high pulley concentration curls: 3*12*30kg
borst zal hopelijk het gevolg zijn van men zware training van zaterdag, dacht eerst door men cut dieet, maar doordat biceps zo schitterend gingen twijfel ik hieraan.. snel bak kwark eten en vroeg gaan slapen
In de cut is het natuurlijk wat zwaarder, maar als je zaterdag al gebencht had kan het zijn dat je borst nog niet helemaal hersteld was.
Op zeker. Borst is een grote spiergroep die heeft wel een paar dagen hersteltijd nodig.
Toch serieuze gewichten Tim.
Ben ook erg benieuwd hoe je er onder je winterjasje uit ziet!

gewoon effe een shakie maken , dan heb je vaak geen zin meer
kan ik om de 15 minuten naar de wc, is ook afleiding
hahaha screw it vandaag, normaal is het mijn junkdag, maar ga vanavond dus bowlen & eten met de collega's bij wijze van nieuwjaarsreceptie. Maar omdat het eten ga tegenslagen vanavond (pasta met zalm wat ik niet graag eet) ben ik met een collega nu al even langs het pizzabuffet bij de pizzahut geweest![]()