XXL Nutrition

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed te horen! Wat is je doel in juli?

als het goed is dan is vet % rond de 10-12% en zo gespierd mogelijk :p en als alles goed verloopt, werk ik vanaf juli 3 maanden in turkije als sportanimator dus kan er niet aankomen met een buikje hé :)

goed heb 2 dagen niet kunnen gaan trainen en morgen wss ook niet, begin maandag dus opnieuw met volle moed, en ga nieuw schema opstellen voor februari

foto hierbij is verschil in biceps, vind zelf toch iets droger al

P1020618.jpg

Ok maat doe je best!

goed ik heb besloten om het even over een andere boeg te gooien, ik start vanaf vandaag gedurende 5 weken met een full body schema 5x5 principe. Ook ga ik hoger in eiwitten en lager in carbs vanaf nu

weekschema is dan als volgt

MA: FB
DI: cardio + abs
WO: rust
DO: FB
VR: cardio + abs
ZA: FB + cardio
ZO: rust

FB schema ziet er als volgt uit, doe eerst 1 setje per oefening metlicht gewicht & 10 reps als opwarming

BORST: benchpress 5x5x100kg (afwisselend per training incline, flat of decline)
RUG: BOR 5x5x60kg
BENEN: squatt 5x5x100kg
SCHOUDERS: MP 5x5x60kg
BICEPS: Ez barbell curls 5x5x40kg
TRICEPS: 5x5x BODYWEIGHT DIPS + 20KG
KUITEN: calf raises 5x5x60kg
TRAPS: 5x5x38kg dubmell shrugs

voedingsschema:

maaltijd 1: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 2: 150gram kippenwit
maaltijd 3: 250gram kippenblokjes tandori met ananas
maaltijd 4: 150gram kippenwit
maaltijd 5 pre wo: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 6: 500gram magere kwark

totaal: 2047kcal, 318 gram eiwit, 27 gram koolhydraten, 72 gram vet

verder gun ik mij 1 junk dag gedurende deze 5 weken, nl op vrijdag 13 februari :p

daarna in maart ga ik 5 weken clean bulken icm met een 3AD cycle van anabolic extreme

damn dat is wel heel laag in carbs Tim...

Het cutten ging toch goed? Hoezo zo laag in carbs gaan dan?

Klopt geen reet van je voeding, in 500 mg magere kwark zitten al 20 gr carbs. Dus het lijkt me sterk dat je maar aan 27gr carbs komt.

damn dat is wel heel laag in carbs Tim...

Het cutten ging toch goed? Hoezo zo laag in carbs gaan dan?

ja het ging goed maar heb precies het idee dat ik nu al op een vast punt zit, weegschaal bijft ook hangen op 85.5kg nu. Komt ook nog bij dat ik eerst had gedacht een maand meer tijd te hebben om te cutten, terwijl ik nu al in juni in shape moet zijn.

Maar het zijn maar 5weken, moet me wel lukken :)

Klopt geen reet van je voeding, in 500 mg magere kwark zitten al 20 gr carbs. Dus het lijkt me sterk dat je maar aan 27gr carbs komt.

heb die exell file gebruikt die nogal vaakt word gebruikt hier op dbb, die geeft 17gram carbs aan. zal straks eens op de pot zelf kijken

edit:

mhh je hebt precies gelijk, klopt iets niet met de formules, niet alles word meegeteld

edit;
Oke, er zal vast verschil zitten qua hoeveelheden carbs.

en waarom 5x5? Persoonlijk zou ik juist wat meer reps doen. En daarbij meer carbs toevoegen.

edit;
Oke, er zal vast verschil zitten qua hoeveelheden carbs.

en waarom 5x5? Persoonlijk zou ik juist wat meer reps doen. En daarbij meer carbs toevoegen.

train al sinds k begon op splitschema met veel reps en heb nu op dit moment de indruk dat ik op een limiet zit hiermee. Daarom ga ik nu 5 weken eens overschakelen naar dit schema, om daarna in maart terug over te schakelen op splitschema en clean bulk en hopelijk zo over men plafond te gaan. het is een test & zal zien hoe dit uitpakt

Laag in carbs tim, dit ga je wel merken in je kracht.

Als ik jouw was zou ik je kwark droppe en NightProtein nemen van XXL.
http://www.xxlnutrition.nl/product/347/XXL%20Nutrition/NightProtein?SESPHP5=3638c74010eb7eb44af9b3c7a3af42dc

ja op termijn ga ik die vervangen, alleen nu nog niet :) begin nu juist kwark lekker te vinden :p

en wat kracht betreft, op dit moment maakt me dat niet zo veel uit. ben laatste jaar enorm veel in kracht bijgekomen, zit alleen al een goeie 3 maanden nu op een plafond, een kleine terugval is geen ramp maar een extra stimulans om terug & over men grens te gaan

Laatst bewerkt:
ja op termijn ga ik die vervangen, alleen nu nog niet :) begin nu juist kwark lekker te vinden :p

en wat kracht betreft, op dit moment maakt me dat niet zo veel uit. ben laatste jaar enorm veel in kracht bijgekomen, zit alleen al een goeie 3 maanden nu op een plafond, een kleine terugval is geen ramp maar een extra stimulans om terug & over men grens te gaan

Ok ik ben benieuwd tim, ik wil zelf ook gaan droppe in kh's.
Ga je vet iname nog verhogen?

Ok ik ben benieuwd tim, ik wil zelf ook gaan droppe in kh's.
Ga je vet iname nog verhogen?

voorlopig niet, zal zien hoe ik de eerste week doorkom en hoe ik mij voel, daarna moest het nodig zijn, eventueel wat lijnzaadolie bij men shakes toevoegen & heb nog een potje visoliecaps staan

Waarom ga je niet gewoon carbcyclen? Ga je op je trainingsdagen wat hoger zitten zodat je een goede training kunt neerzeten en op andere dagen (cardio) lekker laag.
Nu zit je zo op een plateau of je verbrand teveel spiermassa...

Waarom ga je niet gewoon carbcyclen? Ga je op je trainingsdagen wat hoger zitten zodat je een goede training kunt neerzeten en op andere dagen (cardio) lekker laag.
Nu zit je zo op een plateau of je verbrand teveel spiermassa...

misschien dat ik dit nog ga doen, ga de eerste week uittesten, en dan bekijken of k zoals je zegt meer carbs ga nemen op trainingsdagen. Thx voor je advies, karma komt nog

net men 1e fb training achter de rug. Zit met een snotvalling & was buiten adem na elke set, maar al bij al ben ik zeer tevreden over de training vandaag. Zware spiergroepen quads, rug & borst als eerste gedaan, daarna schouders, biceps en traps en dan afgesloten met de minst zware muscles, triceps en kuiten... Ben nu wel afgepeigerd & draaierig, maar heeft dus met de verkoudheid te maken (hoop ik :) ) Snel een pot kwark naar binnen werken en bedje in

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij svp uitleggen waarom die nightproteine van XXL beter is dan 500 gram magere kwark?

Of is dit onzin?

Kan iemand mij svp uitleggen waarom die nightproteine van XXL beter is dan 500 gram magere kwark?

Of is dit onzin?

bevat meer casseine eiwitten per 100 gram dan kwark geloof ik & kwark = melk dus houd vocht op... maar vind dit zelf nog geen probleem nu, das pas bij de laatste percenten dat dit een rol gaat spelen imo

Ah ok>?

Dus in de cut kan ik beter deze eiwitten nemen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven