AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
of je switcht naar tonijn oid

Zijn tal van mensen die zuivel uit hun cut halen. Alsook creatine gaan weglaten etc ...
Ik zie er het nut maar van in als je onder de 10% wil gaan. Tot dan maakt dat beetje
vocht (al dan niet onderhuids) gewoon niets uit imo.

net wat ik denk

verkoudheis nog een tikkeltje erger geworden, neus zit nu echt helemaal dicht en heb geen stem... vanavond & morgen omwisselen denk ik, vanavond rust & morgen cardio + abs. en dan vanavond sauna met veel eucaliptus nemen

net wat ik denk

verkoudheis nog een tikkeltje erger geworden, neus zit nu echt helemaal dicht en heb geen stem... vanavond & morgen omwisselen denk ik, vanavond rust & morgen cardio + abs. en dan vanavond sauna met veel eucaliptus nemen

sucky sucky kerel ... get well soon !
en geniet van je sauna ;)

net wat ik denk

Beterschap Tim

thx kerel, word goed verzorgd hier door de vrouwelijke collega's :p das het voordeel van als enige jonge gast tussen allemaal vrouwen of oude venten te werken :D

saunaaaaaaaatje is altijd lekker

Ja zuivel eruit halen hoeft pas voor de laatste procenten...7-4% ofzo:P

update van vandaag: neus is zo goed als vrij, ik hoest nu enkel veel slijm op. maar aangezien neus vrij is ga ik vanavond toch men cardio doen

Netjes, gewoon die rotzooi uitzweten ;)

Ik zou wel maar slowmo gaan, je lichaam moet ook herstellen van je verkoudheid.

toch nog maar uitgerust gisterenavond, op tijd men bed ingekropen en met resultaat: keelpijn is weg, neus is vrij, enkel nog af & toe wat vieze slijmhoest.

dus vanavond vlieg ik er terug in met Full body

doe je best tijger!

thx beer :p

Yeah suc6 met knalle op de gym vanavond. Go for it!

full body ging super vandaag, next training sommige oefeningen zwaarder gaan.

spieren komen weer wat beter uit, vooral schouders & traps worden goed zichtbaar nu in de spiegel

en grappig, had mouwloos tshirtje geprobeerd dat ik deze zomer nog aan heb gehad, vond dat ik er groter uitzag hoewel ik kilo's verloren ben tegenover toen

full body ging super vandaag, next training sommige oefeningen zwaarder gaan.

spieren komen weer wat beter uit, vooral schouders & traps worden goed zichtbaar nu in de spiegel

en grappig, had mouwloos tshirtje geprobeerd dat ik deze zomer nog aan heb gehad, vond dat ik er groter uitzag hoewel ik kilo's verloren ben tegenover toen

Lekker bezig Tim. Komt je chest ook al beter uit nu je droger staat?

Je weet toch:D

Ok ben benieuwd man

zoals beloofd :)

vandaag vrijaf van werk, dus zometeen rustig cardio doen op een nuchtere maag

29janside.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven