carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de eerste 3 dagen van de bulk er maar zoveel mogelijk uithaalt, daar zit de meeste winst.
Vanaf 9 April ben ik begonnen dus krap aan 2 maand.
Ik hou me helemaal niet aan een eetschema, enigste wat ik doe is koolhydraten in de cut eruit en de eerste drie dagen van de bulk er extra in, eiwit (hoog) en die hou ik gelijk tijdens cut en bulk.
houd jij je trouwens strikt aan de eetschema's die hij voorlegt? k heb nog niet alles gelezen maar als ik het ongeveer begrijp is het een week bulk en een week cut, waarbij je op rustdagen vrij laag in je carbs gaat zitten en je eiwit op alle dagen behoorlijk hoog te nemen.. en in de cut sowieso weinig carbs?!!
Eerst een weekje cutten daarna bulken.ik ga dit ook doen.
zou dit ook werken als je begint met bulken zegmaar? ik cut nu op onderhoud namelijk.
Niet veel in vet, mijn vriendin zij al wat ben jij een beer van een vent geworden op de gym hadden ze het er ook over, natuurlijk wel wat vet en vocht maar niet dat dat echt opvalt. Maar goed ik ga weer een week cutten en die stand is dan de echte winst ik ben er helemaal blij van zo goed dat het gaat. Ik was ook van mening dat 100 gram in de week wel aardige vooruitgang was, maar dit slaat alles! Kan er ook niets aan doen ik noteer alleen de stand van de weegschaal.