MuscleMeat

21 day fast mass building met leemhardward

Vet wel wat (maar is zo weer weg) ook wel wat vocht, kracht is beter maar niet heel spectaculair ofzo, wel meer vermoeid met al die extra kilo's die je de hele dag mee moet sjouwen, maar dat went ook wel weer.

Laatst bewerkt:
Het is een beetje tegendraads met wat ik de laatste tijd lees: oldschool trainen werkt beter dan al die nieuwe fancy programmaatjes. Dus gewoon 5x5 en veel vreten.
Het vrijmaken van groeihormonen e.d. klinkt wel logisch.

ik ben er sinds vandaag ook mee begonnen. Ben benieuwd naar de resultaten. Sta momenteel op 80kg en wil naar de 90kg. Dare to dream :p

Dat moet haalbaar zijn!! Ik ben begonnen op 71 en sta nu over de 80.

Mooi, ik zie wel waar ik geraak :p
Het klinkt in elk geval allemaal vrij logisch.
hoe lang heb je erover gedaan dan carbonfire? om van 71 naar 80 te gaan?

Vanaf 9 April ben ik begonnen dus krap aan 2 maand.

Goeie vooruitgang zeg. hoop er ook wel op zulke resultaten te halen.

Streng cutten, veel bulken de eerste bulk dagen (veel kh), de begindagen gaat het het snelst in de bulk dus die moet je 200% benutten.

Laatst bewerkt:
Streng cutten is geen probleem. Daar kan ik me gerust aan houden. Bulk ook niet echt al moet ik wel toegeven dat ik af en toe wel eens junk. Maar dat valt op zich nog wel mee. Dat is meestal bv maar 1 dag in de week dat ik dan eens iets "vettig" eet. Ga voorlopig beginnen met 1 week cut, 2 weken bulk. Indien het moeilijker word pas ik alles wel aan qua tijd.

Als je de eerste 3 dagen van de bulk er maar zoveel mogelijk uithaalt, daar zit de meeste winst.

Ok, ik hou me gewoon aan men voedingsschema, maar ik zal er extra op letten :) Wel even aanpassen om weer zoveel te moeten eten.

hier nog een linkje met 2 zeer informatieve pdf-jes van dezelfde gast.

http://vincedelmontespecial.com/thank-you/

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Als je de eerste 3 dagen van de bulk er maar zoveel mogelijk uithaalt, daar zit de meeste winst.

houd jij je trouwens strikt aan de eetschema's die hij voorlegt? k heb nog niet alles gelezen maar als ik het ongeveer begrijp is het een week bulk en een week cut, waarbij je op rustdagen vrij laag in je carbs gaat zitten en je eiwit op alle dagen behoorlijk hoog te nemen.. en in de cut sowieso weinig carbs?!!

Niet veel in vet, mijn vriendin zij al wat ben jij een beer van een vent geworden op de gym hadden ze het er ook over, natuurlijk wel wat vet en vocht maar niet dat dat echt opvalt. Maar goed ik ga weer een week cutten en die stand is dan de echte winst ik ben er helemaal blij van zo goed dat het gaat. Ik was ook van mening dat 100 gram in de week wel aardige vooruitgang was, maar dit slaat alles! Kan er ook niets aan doen ik noteer alleen de stand van de weegschaal.

ik ga dit ook doen.

zou dit ook werken als je begint met bulken zegmaar? ik cut nu op onderhoud namelijk.

houd jij je trouwens strikt aan de eetschema's die hij voorlegt? k heb nog niet alles gelezen maar als ik het ongeveer begrijp is het een week bulk en een week cut, waarbij je op rustdagen vrij laag in je carbs gaat zitten en je eiwit op alle dagen behoorlijk hoog te nemen.. en in de cut sowieso weinig carbs?!!
Ik hou me helemaal niet aan een eetschema, enigste wat ik doe is koolhydraten in de cut eruit en de eerste drie dagen van de bulk er extra in, eiwit (hoog) en die hou ik gelijk tijdens cut en bulk.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

ik ga dit ook doen.

zou dit ook werken als je begint met bulken zegmaar? ik cut nu op onderhoud namelijk.
Eerst een weekje cutten daarna bulken.

Niet veel in vet, mijn vriendin zij al wat ben jij een beer van een vent geworden op de gym hadden ze het er ook over, natuurlijk wel wat vet en vocht maar niet dat dat echt opvalt. Maar goed ik ga weer een week cutten en die stand is dan de echte winst ik ben er helemaal blij van zo goed dat het gaat. Ik was ook van mening dat 100 gram in de week wel aardige vooruitgang was, maar dit slaat alles! Kan er ook niets aan doen ik noteer alleen de stand van de weegschaal.

Mocht er van die 9 kilo 2 kilo spiermassa gegaint zijn is dat al extreeeeem goed, dus die andere 7 kilo moeten behalve vocht en glycogeen toch ook wel voor een groot deel uit vet bestaan. Heb je niet een vergelijkingspic ofzo?

pics zouden wel leuk zijn :)

Nee geen vergelijkingspics helaas!.. maar aan het eind van de cut zie ik er hetzelfde uit qua droogte. Maar er zal wel wat vet en vocht bij zitten, maar ik zie het niet zitten.

wat zegt de vetmeter dan? Ben je hetzelfde gebleven qua percentage?

Terug
Naar boven