AndroidHealthClinic

21 day fast mass building met leemhardward

bulk.jpg

Dit is nu aan het einde van de bulk, zeer slechte belichting. Vakjes zijn allemaal nog zichtbaar beter dan op foto. Aan het einde van de cut weer een fototje.

Oja gelieve niet te quoten op de foto.

Wel veel spiermassa, maar zei je niet laatst dat je rond de 7,5% vet stond?

Aan het einde van de cut ja nu wat vetter. Is meer vocht denk waar je je op verkijkt, daar heb ik altijd wel wat last van.

Sorry, maar ondanks het vocht is dit minimaal 12%. Ik dacht zelf aan zo'n 16% vet.

kan inderdaad verkijken. bijv in mijn eigen spiegel schat ik mezelf op 20%. liet me paar weken terug opmeten in de sportschool en kwam op 15%. toen ik daar eens goed in de spiegel keek dacht ik van, jah inderdaad.

en, 16% en visible abs?

kan inderdaad verkijken. bijv in mijn eigen spiegel schat ik mezelf op 20%. liet me paar weken terug opmeten in de sportschool en kwam op 15%. toen ik daar eens goed in de spiegel keek dacht ik van, jah inderdaad.

en, 16% en visible abs?

Toen ik op 15% stond waren een deel van m'n abs ook gewoon zichtbaar. Kom op je gaat me toch niet vertellen dat dit 8% is, echt minimaal 12%.

14% denk ik toch ook wel. minimum.

dan kun je je nu afvragen:

stond carbonfibre echt op 8% toen hij begon, of stond hij toen eigenlijk ook al op 12%?

Dat heb ik nou toch niet hoor. Ik ga het gewoon proberen. als je te vet aan het worden bent dan cut je toch gewoon even wat langer. Ik zie het probleem niet zo.

dan kun je je nu afvragen:

stond carbonfibre echt op 8% toen hij begon, of stond hij toen eigenlijk ook al op 12%?
Wedstrijd begeleider heeft het op 7% gemeten is echt vocht. hier een foto op 7% gemeten vlak voor de foto gemaakt is. Foto gemaakt met een slechte belichting.
goed31.jpg

Ziet er al wat droger uit ja. Zou toch oppassen met je bulk, want ik denk toch dat er van die 9 kilo ook flink wat vet is bijgekomen. Jij bent dat trouwens toch ook op je avatar?

Ziet er al wat droger uit ja. Zou toch oppassen met je bulk, want ik denk toch dat er van die 9 kilo ook flink wat vet is bijgekomen. Jij bent dat trouwens toch ook op je avatar?

kan toch ook niet anders, 9 kilo in zo'n korte tijd :eek: maar alsnog impressed.

ik ga het ook doen. mss loggen

Die avatar ben ik ook op 2.8% wedstrijdshape.

Ik denk persoonlijk ook wel dat als je het stelselmatig doet je het best wel onder controle kan houden. bv Je doet een tweetal cycles. Dan ben je ongeveer 6 weken bezig. Dan houd je eens 3 weken een cut en 1 week een bulk. Daarna wissel je terug af.

Denk als je het zo doet, dat je je vet zeker goed onder controle kan houden. Gewoon iets langer cutten als je te vet word.

Mijn doelstelling is 80KG droog, dus zoals ik nu ga hou ik het vol tot 85KG daarna aftrainen en droog komen te staan. Meer wegen dan 85kg word mij te gek, krijg nu al te horen je moet niet nog zwaarder worden met je lengte.

Als ik ooit zo droog zou staan als op jou wedstrijd pic, zou ik echt nooit meer boven de 12 % uit willen komen, heb je dit zelf niet een beetje?

Ja maar heb veel massa verloren door zo droog te staan, ben 45 moet je niet vergeten he. Tuurlijk wil ik wel weer zo droog staan maar dat is maar een paar uurtjes dat je zo droog kan staan, je piekt naar zo'n wedstrijd toe dus dat is niet voor langer termijn haalbaar. 7 a 8% met niet te veel vocht zou erg mooi zijn, maar ja als je weer moet groeien kom je ook weer wat vet aan zo blijf je bezig he.

Ja maar heb veel massa verloren door zo droog te staan, ben 45 moet je niet vergeten he. Tuurlijk wil ik wel weer zo droog staan maar dat is maar een paar uurtjes dat je zo droog kan staan, je piekt naar zo'n wedstrijd toe dus dat is niet voor langer termijn haalbaar. 7 a 8% met niet te veel vocht zou erg mooi zijn, maar ja als je weer moet groeien kom je ook weer wat vet aan zo blijf je bezig he.

Dat is waar, maar heb je nog veel wedstrijd ambities dan? Als ik die foto zie, zou ik er zo heel het jaar bij willen lopen met een paar procentjes vet erbij, zonder echt 'te groot' te zijn if you know what i mean.

Ik zou afgelopen zondag mee gedaan hebben in Beverwijk maar door het vocht probleem (medicatie) is dit niet haalbaar meer.

Terug
Naar boven