carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het einde van de cut ja nu wat vetter. Is meer vocht denk waar je je op verkijkt, daar heb ik altijd wel wat last van.
Sorry, maar ondanks het vocht is dit minimaal 12%. Ik dacht zelf aan zo'n 16% vet.
kan inderdaad verkijken. bijv in mijn eigen spiegel schat ik mezelf op 20%. liet me paar weken terug opmeten in de sportschool en kwam op 15%. toen ik daar eens goed in de spiegel keek dacht ik van, jah inderdaad.
en, 16% en visible abs?
Wedstrijd begeleider heeft het op 7% gemeten is echt vocht. hier een foto op 7% gemeten vlak voor de foto gemaakt is. Foto gemaakt met een slechte belichting.dan kun je je nu afvragen:
stond carbonfibre echt op 8% toen hij begon, of stond hij toen eigenlijk ook al op 12%?
Ziet er al wat droger uit ja. Zou toch oppassen met je bulk, want ik denk toch dat er van die 9 kilo ook flink wat vet is bijgekomen. Jij bent dat trouwens toch ook op je avatar?
maar alsnog impressed.Ja maar heb veel massa verloren door zo droog te staan, ben 45 moet je niet vergeten he. Tuurlijk wil ik wel weer zo droog staan maar dat is maar een paar uurtjes dat je zo droog kan staan, je piekt naar zo'n wedstrijd toe dus dat is niet voor langer termijn haalbaar. 7 a 8% met niet te veel vocht zou erg mooi zijn, maar ja als je weer moet groeien kom je ook weer wat vet aan zo blijf je bezig he.