- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medium grip voelt voor mij een stuk beter omdat ik aardig was tricep power heb.
Zit er wel aan te denken om de komende tijd met een wat bredere grip te gaan bankdrukken om me borst beter te pakken.
Volgens mij zeg je hier 2 tegengestelde dingen, maar over 2 verschillende oefeningen.Kreeg wel meerdere xe de opmerking dat ik onnodig diep squat en dat ik bij een parallel squat wss wel wat sterker ben.
Volgens mij zeg je hier 2 tegengestelde dingen, maar over 2 verschillende oefeningen.
1. Een BP breder pakken bij hoog gewicht, weinig reps, is, volgens mij, in het algemeen, minder efficient, minder gewicht en meer risico, een BP is sowieso niet de beste oefening om je borst te ontwikkelen.
2. Bij de SQ is de vraag, waarom je de squat doet. Een PL-squat richt zich op een maximaal gewicht om de diepte van 3 witte lampjes te halen, een BB-squat richt zich bij voorbeeld meer op maximale ontwikkeling van de benen.
Als ze je op de workshop anders vertelden, dan zou ik me meer daar aan vasthouden dan aan mijn bespiegelingen.
Gefeliciteerd met de PRs!
Jaa, die ging vlotter als die 195kg laatst!
Gaan we volgende x eens proberen🤝🏻.Denk aan je gripwijdte ook met de lowbar squat. Misschien dat je het gewicht in je polsen neemt deels? Duim los laten hielp bij mij.