Fitness Seller

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

Yo man
Ik vind ook dat je eigenlijk langer moest wachten.
Maar het is je eigen keuze en als je er maar volledig achter staat en in de toekomst door blijf knallen.

Btw dit is dutchbodybuilding.com he
Hier lopen allemaal debielen met geestelijke achterstand en de meeste zien eruit alsof ze bij macdonalds werken en alleen bankdrukken thuis op de bank.
Dus je moet je vooral niet aan jezelf twijfelen door wat ze hier zeggen
Succes

Dat ik 5 jaar al train zegt genoeg, maar nu wil ik toch wel is een keer duidelijk resultaat zien. Aangezien ik nog maar een halfjaar goed aan de voeding ben heb ik toen pas de grootste slagen geslagen maar aangezien ik nu ook weer vrijgezel ben geworden onlangs, en de zomer eraan komt, leek dit mij een goed moment om te beginnen. En ga nou niet beginnen over je moet het niet doen om er in de zomer er goed bij te lopen, ik blijf daarna heus ook wel trainen maar wat extra massa voor in de zomer is dan niet verkeerd. Bovendien als je 32 bent en je hebt zulke onderschriften dan zegt dat ook wel wat over je massa daar boven in je hasses.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Ik train al 5 jaar, dat ik te laat begonnen ben met goede voeding is jammer, maar ik wil nu sterker en groter worden dus hou aub is op met onzin praten, ik wil op me 25e al 250 kg kunnen deadliften, niet op me 30e zodat ik ook meteen weer kan gaan afbouwen...

Dat het je in 5 jaar niet gelukt is om massa op te bouwen dat zegt idd genoeg over je train en voedingsschema. En dat je met een anabolenkuur begint omdat je vriendinnetje je gedumpt heeft zegt idd ook genoeg. En dat je er in de zomer goed bij wil lopen dat zegt er idd ook genoeg over dat je een weloverwogen besluit hebt genomen.
Op je 25e 250kg kunnen deadliften is niet zo ingewikkeld hoor, en al helemaal niet als je al vanaf je 17e traint. En op je 30e hoef je echt nog niet af te bouwen hoor, je verhaaltje komt op me over alsof je nog niet zoveel begrijpt van fitnessen en dat je dat probeert te compenseren met anabolenkuurtjes.

Yo man
Maar het is je eigen keuze en als je er maar volledig achter staat en in de toekomst door blijf knallen.

Hier lopen allemaal debielen met geestelijke achterstand en de meeste zien eruit alsof ze bij macdonalds werken en alleen bankdrukken thuis op de bank.
Succes

Hahaha jij bent dat kereltje dat hier vlogs ging plaatsen en het niet kon hebben dat we je tips gaven over je vrij beroerde uitvoering op fitnessoefeningen. Daarna ging je mensen uitschelden in hun logjes.
Je bent gewoon jaloers op mijn mac Donalds fysiek :roflol:

Dat het je in 5 jaar niet gelukt is om massa op te bouwen dat zegt idd genoeg over je train en voedingsschema. En dat je met een anabolenkuur begint omdat je vriendinnetje je gedumpt heeft zegt idd ook genoeg. En dat je er in de zomer goed bij wil lopen dat zegt er idd ook genoeg over dat je een weloverwogen besluit hebt genomen.
Op je 25e 250kg kunnen deadliften is niet zo ingewikkeld hoor, en al helemaal niet als je al vanaf je 17e traint. En op je 30e hoef je echt nog niet af te bouwen hoor, je verhaaltje komt op me over alsof je nog niet zoveel begrijpt van fitnessen en dat je dat probeert te compenseren met anabolenkuurtjes.

Hahaha jij bent dat kereltje dat hier vlogs ging plaatsen en het niet kon hebben dat we je tips gaven over je vrij beroerde uitvoering op fitnessoefeningen. Daarna ging je mensen uitschelden in hun logjes.
Je bent gewoon jaloers op mijn mac Donalds fysiek :roflol:

Huh
Hoezo denk je dat ik het over jou heb dan?
Jij traint 17jaar ofzo toch
Ik heb nooit een vlog gemaakt

Laatst bewerkt:
Jesse 2

Goed verantwoord bezig enzo.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug, traps en buik getraind:

Pull Ups 8xBW/8xBW/8xBW/8xBW ging echt beroerd vandaag zeg, had al redelijk moeite met 8!
Sumo Deadlift 100x8/120x8/130x8/140x8 (Beltless en Strapless)
Reverse Grip Lat Pulldown 40x8/50x8/50x8/60x8
Wide Lat Rows 40x8/40x8/40x8/40x8
Dumbell Rows 20x8/20x8/28x8/28x8

Dumbell Shrugs 20x8/20x8/26x8/26x8 2 seconden vasthouden bovenin
Smith Machine Behind Back Shrugs 40x8/50x8/60x8/60x8 (moest met losse stang omdat smith bezet was)

Dragon Flags 10x/8x/6x (pfff kon hem nog niet uitvoeren zoals het hoort maar met de kont nog op het (decline) bankje was die ook wel zwaar!
Ab Rollout 10x/10x/5x (kats kapot!)

11qizpu.jpg

Ontevreden over m'n borstkas, zo plat als het maar kan als ik zo doe. Nog tips wat ik misschien beter zou kunnen trainen voor borst ipv hoe ik nu borst train?

zkfkg8.jpg

Maat van mij zegt dat ik me traps beter moet pakken, mee eens?

2vvquiq.jpg

33m3pyd.jpg

10q9jpu.jpg

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Zal binnenkort wat foto's van me benen maken! (En hoofd is doorgekrast omdat ik anoniem wil blijven)

Laatst bewerkt:
Vandaag lelijk door mn enkel geklapt met voetbal (wou bal afblokken en enkel klapte dubbel), hopelijk morgen geen last meer van maar zoals het vandaag voelt weet ik niet of de squats wel wat gaan worden. Nouja tape me enkel gewoon goed in en dan zien we wel! 2e inject ging prima, iets meer bloed toen de spuit eruit ging maar verder prima :)

succes man

Die maat van je heeft gelijk, alleen moet je alles beter pakken. Zonde man dat je nu al kuurt, je lichaam is nog lang niet op zijn max! Het enige wat aardig is, is je vet%.

Damn zie nu pas dat je vraagt hoe je je borst beter kunt trainen :o Kuren doe je op het moment dat je alles weet, dat je weet welke voeding werkt, welk schema, hoeveel reps, hoeveel rust etc.

Maargoed dat is mijn mening...

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad niet heel slim om op zo een gewicht te beginnen. Je had veel meer zelf kunnen maken, maar ik ga je volgen en ben benieuwd wat het je gaat brengen. Hoe ziet je dagelijkse voeding eruit?

Pff moest eerst 25 posts hebben om nota bene op mijn eigen log te kunnen reageren....
Vandaag weer gewogen, nieuw gewicht: 78,4 kg, en VP omhoog naar 13.1%, daar was ik uiteraard niet zo enthousiast over (met name het VP) maar goed we zijn pas net in week 2 dus er kan nog genoeg gebeuren!
Mijn voeding ziet er zo uit:

11.00
2x brood met ei
1x whey shake
yoghurt met muesli

13.00
200 gram kipfilet
150 gram wokgroenten
100 gram rijst
banaan
glas chocolademelk

Training

16.30
150 gram noedels
100 gram kipfilet
banaan
essential amino stack

19.00 avondeten (wat de pot schaft)

21.00
2 broodjes tonijn met mayo
2 kiwi's

23.30
cashewnoten ongezouten 50 gram

01.30
aardbei kwark 500 gram

Wou net al posten maar toen kon ik dus niet ivm 25 posts en daar stonden alle kcal ook bij, geen zin omdat er overal weer achter te zetten maar ik zit in totaal op een kleine 4100 kcal en het is ongeveer 30/50/20 verdeeld

Misschien binnenkort maar iets omlaag in kcal? aangezien vp 0,5% in een week omhoog is gegaan?

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Vandaag benen getraind, had al iets sneller en meer last van de inject, (gister in me rechter gezet) dus allebei de benen ontmaagd nu.
Had alleen helaas nog wel last van me enkel waardoor ik met squatten en leg press heel laag in kg's ben gebleven :(

Squat 60/60/60/80
SDL 60/60/70/70
Leg Extension 75/85/90/100
Leg Press 120/120/140/140
In & Abductor Machine 80/80/80/80 & 80/80/80/80 (Speed sets/reps)

Single Leg Sitting Calf Raises 35/35/35/20 (wou even kijken of ik met 20 dan een betere pomp kreeg want wou vandaag niet echt lukken maar dat hielp niet :P)
Standing Smith Calf Raises 40/40/50/60 (nu kwam de pomp er mooi in!)
Single Leg Standing BW Raises 8x/8x/8x/8x

En onderarmen ook gedaan
Superset
Finger Curls stang/stang/10kg/10kg & dat draaien aan zoo'n stokkie met een touw en gewicht eraan

Al met al niet zo'n goeie dag dus maar we gaan gewoon door!

0.5 vet% zou ik niet druk om maken, kan ook vocht zijn.

Yo man

Succes

Amen.

Nuttige toevoeging: zoveel suikers en een enanthaat. Je gaat vocht vasthouden maat ;D

In for foto's b4 en after en ovosnovo laat hem gewoon ze ding doen zijn eigen keus

Veel suikers? Ik moet zeggen dat k niet echt op de suikers heb gelet, meer op de zout inname. Dacht dat het wel meeviel! Maar als ik in VP blijf stijgen de komende 3 weken ga ik me voeding wel aanpassen! Mijn doelstelling is 8-10% VP aan het eind en ca. 90+/- kg, en dan die 3 maand erna hopelijk 85 kg wat ik kan vasthouden :)

Denk dat 8% wel een beetje te veel van het goede is maar met een startpercentage van 12.6 zou 10 mogelijk moeten zijn toch? Achja, we zullen zien! Ik probeer binnenkort nog even een fatsoenlijke camera te fixen voor foto's van me benen en sowieso betere foto's want m'n iphone heeft z'n beste tijd wel gehad!

---------- Toegevoegd 11 March 2014 om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 March 2014 om 22:53 ----------

CT: https://www.youtube.com/watch?v=BDYWxvUOlSw

Heerlijk als hij dat zo zegt!

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Begin nu toch wel behoorlijk pijn in me rechter quad te krijgen, gelukkig de benen gister al gehad maar ontzettend stijf en behoorlijk pijnlijk, terwijl mijn pijngrens heel hoog is. Maar goed zo lang ik niet teveel hoef te bukken etcetera voelt het gewoon stijfjes aan dus kan er mee leven!

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Vandaag Borst en Biceps gedaan en nog 1 buik oefening (teveel last van me been om op een bankje me benen te klemmen etc. etc.)

Bench 70/70/70/70
Dumbell Incline 26/26/26/26
Flat Flyes 14/14/14/18
Cable Flyes (Press Machine is kapot) 20/20/20/20

Preacher Curl Machine 60/60/60/60
Reverse Cable Curls 15/15/20/20
Hammer Curls 14/14/14/14
Barbell Curl 30/30/34/34

Machine Crunches 27/27/27 (15x)

Merk gelukkig wel dat de irritatie/pijn in me been nu weer wat daalt! Was met Incline Dumbell Press nog behoorlijk lastig aangezien ik die dumbells normaal zo op me quad neerzet maar dat deed gruwelijk veel pijn vandaag dus moest echt op puntje van de knie!

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Mijn been is zo ontzettend stijf, ik kan me linkerbeen gewoon aanspannen maar mijn rechterbeen totaal niet, geen rode plekken dus lijkt ook weer niet op onsteking, gewoon even afwachten dus of...? Had de naald er gewoon helemaal in, geen bloed bij aspireren en rustig erin gedrukt, misschien wel iets sneller als de vorige keer maar verder ging het prima. Maar omdat een maat van mij alweer buiten stond te wachten om me op te pikken ben ik in alle haast vergeten om het nog even erin te masseren, zou het hier dan misschien door komen? Lijkt me niet toch? Kga er van uit dat het morgen weer een stuk minder is iig :)

Hoe zijn de side effects? Succes

Tot nu toe nog geen last van, misschien dat ik iets minder snel in slaap val en dat ik wat sneller moe ben maar voor de rest nog niks gelukkig!

Vanochtend even gewogen, 80.3 kg alweer maar met een VP van 14%!? Zit nu na te denken wat ik uit mn voedingsschema zou halen want ik wou mn vp 8-10% hebben aan 't eind van de kuur.

Tot nu toe nog geen last van, misschien dat ik iets minder snel in slaap val en dat ik wat sneller moe ben maar voor de rest nog niks gelukkig!

Vanochtend even gewogen, 80.3 kg alweer maar met een VP van 14%!? Zit nu na te denken wat ik uit mn voedingsschema zou halen want ik wou mn vp 8-10% hebben aan 't eind van de kuur.

Je gaat niet dalen in vetpercentage zolang je boven onderhoud eet

Terug
Naar boven