MuscleMeat

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

Hoe gaat het met je been? En komen er binnenkort nog wat foto's?

• Topic Starter Topic Starter
Prima, voel nu al amper meer wat, zie nog wel wat (vocht?) zitten maar denk dat ik aan het eind v/d week wel weer kan deadliften. Morgen het zekere voor het onzekere en nog even geen benen trainen want je zult net zien dat het dan toch een scheur was zoals de fysio zei en hij weer verder scheurt.

---------- Toegevoegd 17 March 2014 om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 March 2014 om 15:36 ----------

oh en wat betreft de foto's, ja zal binnenkort wat nieuwen maken!

In! Ga je volgen.......

Vanochtend weer gewogen. 79.9 kg. (VP was nu 13.7%, volgens onze weegschaal maar die klopt dus niet dus zal wel 11.5% of lager zijn nu) Helaas, was er al bang voor, door die domme weegschaal van ons die dus niet bleek te kloppen heb ik heel laag in de kcal gezeten de eerste 4 dagen v/d week. Nouja, nu gewoon weer al het eten naar binnen knallen en dan gaan we weer! Week 3, dus volgens sommigen zou je het nu al een klein beetje kunnen beginnen te merken!

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Vandaag best veel hoofdpijn. Ben ik eigenlijk best wel blij mee want ga er van uit dat het van de test komt en dat die nu dus begint aan te slaan! :) morgen 1e training v/d week weer, kan niet wachten!

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH IK WIL KNALLEN MORGEN!!!!
En wat een heerlijk gevoel, 3e inject alleen wat stijfjes, dus heb uiteindelijk 1x sumo deadlifts overgeslagen en 1x benen, valt allemaal wel mee dus gelukkig! :) kan niet wachten tot de winstrol op het eind er ook nog bij komt, nog meer kracht dan ik al heb op dat moment! :D

vp volgens wegschaal

dat feel

dat knowledge

dat dbb

Hey dikke sukkel, ik ben er ondertussen wel achter dat dat niet werkt, maar aan de hand van die van ons zelf en die van de sportschool zou ik toch redelijk goed moeten kunnen zien hoe het er voor staat. Die van de sportschool is gecombineerd met allemaal andere sportscholen in de omgevingen via bodyblog dus daar heb ik al wat meer vertrouwen in.

Vandaag Borst Biceps en nog ff 1 buik oefening gedaan
Test is nu zeker weten aan het werk, wat een ongelovelijke pomp! en wat ontzettend oververhit leek ik wel te wezen zeg, en mijn hoofd knalde bijna uit elkaar!

bench press 74/74/74/74
incline db press 26x7/26x7/26x7/26x6
flatt db flyes 14x8/14x8, halverwege overgestapt naar incline db flyes 14x8/14x8, en vanaf nu blijf ik het ook incline doen. Heb het idee dat mn upperchest nog even wat meer pakken geen kwaad kan!
chest press 50/50/50/50

machine preacher curls 65x8/65x8/65x8/65x7
reverse cable curls 20/15/20/20
hammer curls 14/14/14/18 (was vergeten om gewicht al eerder te verhogen, was zo lekker bezig op dat moment dat ik er helemaal niet meer aan dacht)
barbell curl 30/34/34/34

machine crunches 30/35/37 x 15

Maar echt een heerlijke pomp erin vandaag! :) en ook al iets meer kracht lijkt het wel!

Hey dikke sukkel, ik ben er ondertussen wel achter dat dat niet werkt, maar aan de hand van die van ons zelf en die van de sportschool zou ik toch redelijk goed moeten kunnen zien hoe het er voor staat. Die van de sportschool is gecombineerd met allemaal andere sportscholen in de omgevingen via bodyblog dus daar heb ik al wat meer vertrouwen in.

Test is nu zeker weten aan het werk, wat een ongelovelijke pomp! en wat ontzettend oververhit leek ik wel te wezen zeg, en mijn hoofd knalde bijna uit elkaar!

bench press 74/74/74/74
flatt db flyes 14x8/14x8, halverwege overgestapt naar incline db flyes 14x8/14x8, en vanaf nu blijf ik het ook incline doen. Heb het idee dat mn upperchest nog even wat meer pakken geen kwaad kan!
chest press 50/50/50/50

hammer curls 14/14/14/18 (was vergeten om gewicht al eerder te verhogen, was zo lekker bezig op dat moment dat ik er helemaal niet meer aan dacht)
barbell curl 30/34/34/34

Maar echt een heerlijke pomp erin vandaag! :) en ook al iets meer kracht lijkt het wel!

reported

bench press 74/74/74/74
chest press 50/50/50/50

barbell curl 30/34/34/34

nu ben je als bb'er natuurlijk geen powerlifter, maar met deze krachtstats kuren... mijn god

succes verder

Bench is m'n zwakste (90kg), deadlift 180 en squat 140 parralel, 130 ATG
Waarom moet je per se heel veel kunnen drukken?
Ik train al 5 jaar (wat volgens velen een pre is)
Ik heb ondertussen mijn voeding op pijl (wat ik veel eerder had moeten hebben maar goed, ik at gewoon veel brood en hoopte dat dat wel zou helpen)
En ja ik had natty er meer uit kunnen halen, maar ik wil zo snel mogelijk zo groot mogelijk worden, dat wil iedereen hier die kuurt.
En nee ik hoef niet op een podium voor bodybuilders te komen, ik vindt het gewoon een fijne gedachte dat je groter en sterker wordt!

Vandaag ook nog getraind uiteraard

Arnold Press 22/22/22/22 (laatste set 7x)
Side Lateral Raises 14/14/14/14
Incline Bench Rear Delt Flyes 6/6/6/6
Military Press Smith Machine 34/34/34/34
Reverse Peck Deck Flyes 15/15/15/15

Close Grip Bench Press 50/54/54/54
Rope Pulldown 40/45/45/45
One Arm Cable Overhead Extension 25/25/25/25
Dips BWx8/BWx8/BWx8/BWx8

Training ging echt k*t.
Dat meisje die ik laatst had gedoet riep heletijd dat ze bang was dat ze zwanger was en dat ze nog steeds niet ongesteld was geworden. (Hadden de eerste 10 minuten ff zonder condoom gedaan en toen even later toch maar omgedaan) en ze stuurt opeens, ik heb een test gedaan, ik ben zwanger, precies voor ik naar de sportschool ging. Dus maar genegeerd en eerst gaan sporten, maar kon me gedachten er echt niet bij houden en wou constant naar huis om te vragen of ze het wel zeker wist etc.
Kom ik thuis, was het een grapje.... dus die hoef ik ook nooit weer te spreken.

Na 5 jaar trainen woog je 79 kg? Nja goed, als je als doel hebt echt ****ing huge te worden moet je ooit beginnen.

Waarom doe je zoveel oefeningen, ik zie dat je 16 sets voor triceps doet en die upperback training 7 verschillende oefeningen doet..

Als je niet gefapt hebt voor coïtus en niet klaarkomt in k*t is kans op zwangerschap minimaal, sperma in voorkocht is gewoon bro-science.

bench press 74/74/74/74
chest press 50/50/50/50

barbell curl 30/34/34/34

Hey dikke sukkel, ookal is die weegschaal gecombineerd met de natty weegschaal van Tavi Castro, dan nog is deze niet 'redelijk' accuraat. Goeie stats btw.

Dat zeg ik daar ook, of kun je soms niet lezen? Oh wacht, dat kun je inderdaad niet.

Triceps heb ik altijd energie genoeg om nog een oefening te doen en krijg ik een nog betere pomp van. Bovenrug tja, beetje zelfde verhaal als met triceps!

Vanmiddag even de traps, en onderarmen en buik doen, morgen weer rug (incl./ deadlifts!) :D

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Net ff Traps, Rear Delts (nog een keertje extra omdat dat m'n lastigste spiergroep is om te pakken) en buik gedaan

Dumbell Shrugs 30/34/34/30
Smith Machine Behind Back Shrugs 60/60/60(2secpauze)/60(2secpauze)

Face Pulls 20/20/20/20
Reverse Cable Flyes 10/5/10/5

Decline Russian Twist 10x beide kanten (3 sets)
Knee/leg raises 5xknie5xbeen5xknie (2 sets), 10x been 5x knie

kort maar krachtig!
Morgen Rug en Onderarmen en nog een poging tot Dragon Flags & Ab Rollouts

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Fysio had dus toch gelijk. Eerste schot op training schiet het meteen weer in me quad! Besloten om niet meer hard te gaan schieten maar nog wel door te trainen. Met even later keihard een knie precies op me linker quad waar ik nog een klein beetje last van had van de inject. Nu dus enorm. Gvd morgen geen deadlifts dus tenzij ik me wonderbaarlijk morgen in 1x beter voel maar dan is het nog oppassen met die scheur in me spier aan de rechterkant. In ieder geval baal ik als een stekker. Maar... zou ik mijn benen nog wel licht blijven proberen te trainen ondertussen of helemaal rust geven? Lijkt me zo k*t als de rest van me lichaam keihard groeit en dat me benen achter zouden blijven. Misschien morgen even overleggen met de fysio of ik deadlifts rond de 60 kg dan maar moet proberen of gewoon helemaal ff niet doen.... zwaar kloten dit. Had al een poos geduurd voor ik de stap dan toch had gezet om dit te doen en dan krijg je dit.. en bij de winstrol only, had ik 0,5 kg gepakt omdat in week 5 ik 4 dagen lang alles uitkotste wat er binnen kwam.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Zit er ook aan te denken om de injects per keer in allebei de benen te doen zodat ik even veel per been er in krijg, strak plan lijkt me?

is dis real life

Hee moet jij niet slapen joh? 't is al lang bed tijd voor kleine pisventjes zoals jij

Terug
Naar boven