XXL Nutrition

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, was iets te enthousiast met flink erboven zitten.
Heb nu al een aangepast schema klaarliggen op 3400 kcal met een 37/50/13 verdeling (eiwit,koolhydraat,vet)
En mocht ik dan nog in VVP stijgen pas ik hem eventueel nog meer aan, maar ben helemaal gewend om ver boven de 4000 kcal te eten aangezien ik eerst op 4700 kcal op een dag zat dus krijg constant gruwelijke honger!

Zn vetmassa daalt dan toch niet bro?

Maar zijn jullie het er wel mee eens dat ik eventueel in kcal omlaag ga? Kan ik gewoon doen tijdens de kuur toch?

Dit kan toch? Als hij veel kilo's spier gaat gainen en zijn vetmassa niet teveel stijgt gaat zijn vet% (vet%=vetmassa/totaal lichaamsgewicht) zeker wel dalen.

Je hebt inderdaad gelijk, ik zat ook te denken aan zijn totale vetmassa

Hoe meet je je vet%?

Hebben zo'n speciale weegschaal die ze in de sportschool ook hebben (toevallig doet mijn pa net atkinson en mijn ma weer een ander dieët) dus vandaar dat ze die hebben aangeschaft, daar vul je je leeftijd etc. in en ga je met je blote voeten op die ijzeren randjes staan en dan meet die van alles, ook je VP!

Hebben zo'n speciale weegschaal die ze in de sportschool ook hebben (toevallig doet mijn pa net atkinson en mijn ma weer een ander dieët) dus vandaar dat ze die hebben aangeschaft, daar vul je je leeftijd etc. in en ga je met je blote voeten op die ijzeren randjes staan en dan meet die van alles, ook je VP!
Die wijkt gemiddeld 6% af dus daar heb je helemaal niets aan. Ook niet om jezelf te vergelijken.

Eig best wel gek dit
Mijn schouders en borst zijn beide 2 CM groter dan jouw stats.
En jouw armen en benen zijn 2 CM groter lol ;p.

Maar als ik eerlijk mag zijn denk ik dat er natty nog veel te timmeren valt.

Ja opzich had ik natty er ook veel meer uit kunnen halen, maar ook veel mensen om mij heen gebruiken het en als je er dan al aan zat te denken en je ziet hun allemaal groeien als kool dan kun je natuurlijk niet achterblijven :P

Vanavond nog ff een mooi neukpartijtje in de auto gehad, eindelijk die ballen weer is leeg! Krijg er nu wel beetje last van maar goed zal morgen wel weg zijn mag ik hopen.

En nog steeds last van me been door injecten. Dus rug wordt uitgesteld naar vrijdag tenzij ik me morgen weer 100% voel met me been, vindt het zonde om minder te deadliften tijdens de kuur

Troll? Je weet zelf toch ook wel dat dit dus helemaal niks zegt, hij meet je vet niet.
Enige manier is een 7 puntsmeting.

Ja opzich had ik natty er ook veel meer uit kunnen halen, maar ook veel mensen om mij heen gebruiken het en als je er dan al aan zat te denken en je ziet hun allemaal groeien als kool dan kun je natuurlijk niet achterblijven :P

Vanavond nog ff een mooi neukpartijtje in de auto gehad, eindelijk die ballen weer is leeg! Krijg er nu wel beetje last van maar goed zal morgen wel weg zijn mag ik hopen.

En nog steeds last van me been door injecten. Dus rug wordt uitgesteld naar vrijdag tenzij ik me morgen weer 100% voel met me been, vindt het zonde om minder te deadliften tijdens de kuur

Goede reden, je kan dan inderdaad niet achter blijven. Al bezig met de kuur hierna? Je moet tenslotte niet achter blijven bij je vrienden.

Dat was een grapje, het staat er ook zo sarcastisch als ik weet niet wat...

Been wordt nu beetje rood op de injectplek maar pas 3 dagen na de inject terwijl de pijn al wegtrekt nu dus kga er niet van uit dat er nu alsnog een ontsteking zit?

Ja zo'n weegschaal is niet accuraat nee maar als ik er elke week op sta kan ik wel zien of ik omhoog of omlaag ga qua VP

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Vandaag onderarmen buik en traps, en dan morgen rug als me been dat toe laat (mbt deadliften)

Troll? Je weet zelf toch ook wel dat dit dus helemaal niks zegt, hij meet je vet niet.
Enige manier is een 7 puntsmeting.

Goede reden, je kan dan inderdaad niet achter blijven. Al bezig met de kuur hierna? Je moet tenslotte niet achter blijven bij je vrienden.

Zelfs die puntmetingen zijn niet geweldig. Maar iig stuk beter dan een weegschaal. Beste is spiegel en vergelijken icm een puntmeting.

Moet zeggen dat het meer lijkt op dat ik een lager VP heb gekregen, mn 7e en 8e blokje worden nu ook wat zichtbaarder!
Nouja in ieder geval zal ik binnenkort ook weer is ff wat metingen doen

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=JKxF1N-YPEY

wou die in het leerzame FAQ topic zetten maar mag daar niet in posten blijkbaar, vond wel grappig filmpje maar had niet verwacht dat Dorian Yates zo Pro steroids zou zijn.

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Denk dat dit het is trouwens:
http://www.hierhebikpijn.nl/aandoening/15/quadriceps-tendinitis

Net langs fysio geweest, blijkt dat me spier beetje te veel gescheurd is waardoor er ook vocht tussen komt. Advies van de fysio 2-3 weken geen beentraining/voetbal. Dus pas over 2 weken weer benen/deadliften :(

En gister bij de sportschool is op die weegschaal van hun gaan staan (die van bodyblog.nl) en toen was mijn VP juist van 11.7% naar 11.6% gegaan... nouja dikke prima, kcal weer iets omhoog schroeven dan maar! :)

Gisteravond (vrijdag) nog even de bovenrug getraind.
Begon met:
Small Triangle Pulldowns 60/70/70/75
Wide Grip Pullbacks 40/40/50/50
Straight Arm Lat Pulldown 30/30/30/30 (pfoe kon me niet herinneren dat deze zo zwaar was!!)
Single Handed Machine Rows 10/15/20 en nog een keer met 2 handen tegelijk ook 20
Dumbell Pullover 20/26/26/30
T-Bar Rows 30/30/40/40 (was niet 100% goede vorm, was toch nog voelbaar in het been en ik wil zo snel mogelijk weer kunnen squatten, deadliften etc. dus niet zwaarder gegaan)
Dumbell Rows (Speed set 4x8x14kg) 14/14/14/14 (Sportschool ging met 5 minuten dicht en dacht laat ik de tijd nog even vullen)

Zondag inject #3!
Schijnt dat sommigen vanaf week 3 het al beginnen te merken dus ik ben benieuwd! :)

Terug
Naar boven