MuscleMeat

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

• Topic Starter Topic Starter
Gister Borst en Biceps gehad
Bench Press 78/78/78(1 extreem lichte hulp)/78 (1 lichte hulp 2 hulp)
Incline Dumbell Press 26/26/26 (7x)/24
Flat Flyes 16/16/16/16
Chest Press 55/55/55/45

Biceps
Machine Preacher Curl 65/65/65/65
Reverse Cable Curls 15/20/15/20
Hammer Curls 14/14/14/14

Vandaag snel schouders, moest overdag werken en om 6u in een restaurant zijn omdat me zus na 4 maand terug kwam uit Afrika en daarna waas de sportschool gesloten dus moest ff snel in een half uurtje:

Bent Over Rear Flyes 6/8/8/8
Arnold Press 20/20/20/20
Side Raises 14/14/14/14
Reverse Peck Deck 15/15/15/15
Shoulder Press Machine (Smith was bezet) 40/40/40/40

Vandaag even de Triceps gehad

Close Grip Bench Press 60/60/64/64
Rope Pushdown 40/40/40/40
Overhead Cable Push Forward 20/20/20/20

(en toen moest ik door naar de voetbal maar scheelt dat ik opzich alleen nog maar de rug en buik hoef morgen dus komt allemaal goed!)

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Vandaag na het eten ff snel gewogen, stond er toch ff 84.3 of 84.7 op de weegschaal, weet niet meer of het ,3 of ,7 was maar goed flinke gains lijkt het dus, zal er nog wel een kilo afrekenen maar dan is het alsnog 2+ kg winst binnen de week. En heb nog steeds niet het idee dat ik veel vocht vast houdt :)

Gister eindelijk weer lekker gedeadlift o.a.

Deadlift 140/140/150/140 (stang was bezweet, ik weiger straps want die haat ik, had misschien nog wel wat meer ingezeten maar alle maal de 8 reps gehaald)
Close Grip Pulldown 65/65/70/70
Dumbell Row 26/26 icm Bent over Row 60/60
Wide Pull Ups 2x8
Dumbell Pullover 26/30/34/34
Lat Pulldown 50/50/50/50

Me zus vondt dat ik extreem veel groter was geworden (ook niet gek na 4 maand in Afrika geweest te zijn) en steeds meer mensen om mij heen roepen dat ik groter wordt. Me teamgenoten merken het ook op terwijl ik die toch regelmatig zie!

Pfff gister weer inject gezet. Had ff iets teveel haast omdat ik door moest na me werk daarna. Had per ongeluk met groene naald 0.8x40mm gezet, had uit vial gehaald niet meer nagedacht om naald te wisselen. Vond al wat minder vlekkeloos gaan als normaal.... maar goed hij zit erin en zo de benen trainen en nog 1 nachtdienstje. Eten moet ik ook nog weer ff aan wennen met deze tijden van slapen, wakker worden etc.
kheb nu een nieuw schema, zal binnenkort even posten. Basisoefening doe ik iig altijd 100 reps dropset en dan nog meestal 15/20x 3 setjes bij de andere oefeningen!

Je zet in quad of in glutes?

Wat zijn je gains tot nu toe?

quads, ga morgen weer wegen, werd vandaag wakker om half 3, toen moest ik dus op een gesprek zijn ergens, wou wegen als ik wakker werdt maar doe ik morgen dus maar even.

Gister met squats teveel last van me rug (wss nog van deadlifts vrijdag) om 100 reps drop set met squats te doen. Ben ook wel ondanks me rug tot de conclusie gekomen dat ik beter gewoon een dropset kan doen vanaf 100 kilo en niet per s'e 100 reps, met deadlifts wss net zo, met incilne bench ofzo bijvoorbeeld zou het wel kunnen denk ik, die ga k zo doen dus ben benieuwd!

Squats dus zon 10 reps 100 kg, 6 reps 90 kg, 18 reps 80 kg toen leg extension 80kg x15x3sets hamstring curls 60kg x15x3 sets (laatste set 12 keer)
leg press was bezet en was stervens druk en hij was ook non stop bezet, was ook kotsmisselijk en had al 3 x overgegeven dus met kuiten doorgegaan, drop set maar ook hier 100 reps was onhaalbaar maar dit ikeer vanwege de misselijkheid, koud en zweten, dus wie weet of ik die de ovlgende keer wel op 100 ga doen, wel zieke pomp in de kuiten maar hheb niet t gevoel dat ze groeien... traps had k overgeslagen, haal ik 1 dezer dagen v/d week nog wel in!

Werdt

U srs?

Gister eindelijk weer lekker gedeadlift o.a.

Deadlift 140/140/150/140 (stang was bezweet, ik weiger straps want die haat ik, had misschien nog wel wat meer ingezeten maar alle maal de 8 reps gehaald)
Close Grip Pulldown 65/65/70/70
Dumbell Row 26/26 icm Bent over Row 60/60
Wide Pull Ups 2x8
Dumbell Pullover 26/30/34/34
Lat Pulldown 50/50/50/50

Me zus vondt dat ik extreem veel groter was geworden (ook niet gek na 4 maand in Afrika geweest te zijn) en steeds meer mensen om mij heen roepen dat ik groter wordt. Me teamgenoten merken het ook op terwijl ik die toch regelmatig zie!

accepteert wel de risico's die geargebruik met zich meebrengt maar traint z'n deadlift niet fatsoenlijk omdat hij 'straps haat'.

Niet fatsoenlijk? Ik haal net zoveel reps met als zonder, behalve als die stang nat is van de zweet, heb ik normaal geen last van. En met straps kan ik gewoon niet goed overweg. Heb het al wel 1000x geprobeerd, vindt het ook fijn en dit is ook het max wat ik er uit kan halen voor me rug. Waarom train ik me deadlift niet fatsoenlijk als ik geen straps gebruik volgens jou? Lijkt me juist beter zonder uiteraard ;)

Niet fatsoenlijk? Ik haal net zoveel reps met als zonder, behalve als die stang nat is van de zweet, heb ik normaal geen last van. En met straps kan ik gewoon niet goed overweg. Heb het al wel 1000x geprobeerd, vindt het ook fijn en dit is ook het max wat ik er uit kan halen voor me rug. Waarom train ik me deadlift niet fatsoenlijk als ik geen straps gebruik volgens jou? Lijkt me juist beter zonder uiteraard ;)

Als jouw grip tijdens een rugoefening faalt voor je rug dit doet is het toch duidelijk dat je niet het optimale uit je rugtraining haalt?

Vreemd trainingsschema ook, die constante dropsets.

waarom zou je geen straps gebruiken als het je deadlift belemmerd

en als het je deadlift niet belemmerd, waarom noem je het dan?

Daar zijn er zat van en dat weet elke kuurder als ie gewoon ff realistisch nadenkt.

Ik zeg ook niet dat die er niet zijn. Wilde graag weten aan wat voor risico's hij zat te denken..

en ik ben true natty dus heb er weinig tot geen verstand van

Noem eens wat van die risico's van geargebruik?

Daar zijn er zat van en dat weet elke kuurder als ie gewoon ff realistisch nadenkt.

Ik zeg niet dat je nooit moet kuren omdat het je leven gaat vernaggelen, maar er zitten wel gewoon risico's aan verbonden. E.g. hypertensie, aantasting van je natuurlijke hormoonhuishouding, verandering van gedrag bij bepaalde compounds. Ik ben er helemaal voor om mensen een realitischer beeld te geven van de risico's, maar dan moeten we wel eerlijk zijn en niet doen alsof het 100% onschadelijk is.

waarom zou je geen straps gebruiken als het je deadlift belemmerd

en als het je deadlift niet belemmerd, waarom noem je het dan?

Dit is inderdaad waarom ik het aankaarte.

Ik haal net zoveel reps met als zonder, behalve als die stang nat is van de zweet, heb ik normaal geen last van.

Die 100 rep dropsets was toch even niet zo'n gesneden koek als gehoopt, ik maak er nu een dropset op 80% van je max to failure van bij alle spiergroepen, wel helse pomp. Of het nou de ideale manier is om spier aan te zetten? Who knows, maar ik heb wel vaker van die rare schema's geprobeerd en soms zit er een bij waar je zieke gains (met name in kracht) door maakt, en ik ben er van overtuigd dat outside the box wel is vaker toegepast mag worden bij mensen die niet verder denken als 6-10 reps 3-4 sets etc.

Die 100 rep dropsets was toch even niet zo'n gesneden koek als gehoopt, ik maak er nu een dropset op 80% van je max to failure van bij alle spiergroepen, wel helse pomp. Of het nou de ideale manier is om spier aan te zetten? Who knows, maar ik heb wel vaker van die rare schema's geprobeerd en soms zit er een bij waar je zieke gains (met name in kracht) door maakt, en ik ben er van overtuigd dat outside the box wel is vaker toegepast mag worden bij mensen die niet verder denken als 6-10 reps 3-4 sets etc.

Zieke gains idd, zeker als je aan het begin van je 2e kuur nog 77 kg bij 1.90 weegt!

Maar wie was zieke gains?

Terug
Naar boven