AndroidHealthClinic

90 dagen log (nu met foto)

Bezoekers in dit topic

Ik neem vaak een hap pindakaas als ik zin heb om te snacken. Of een gekookt eitje.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 20:43 ----------

Of je verkleint je deficit natuurlijk structureel wat. Dat is handiger dan steeds snacken of honger hebben.

Heb idd mn deficit wat kleiner gemaakt..
Heb gezorgd dat ik altijd gezonde snacks in huis of bij me heb!

Zelfgemaakte protein bar, banaan-havermout koekje (zelfgemaakt) of een shake ;)
Kom zo al een eind!

Work-outs gaan goed! Merk dat ik ze beter volhoud!

Zaterdag weer een verjaardag.. Hoop dat ik de verleidingen kan weerstaan!
 
Gister nieuwe eiwitten besteld via BodyLab, kon kiezen uit een gratis kado erbij bij een bestelling boven de 79,-..
Heb voor de caliper vetmeter gekozen.

Voorheen ging ik op de weegschaal staan die ook lichaamsvet kon meten, niet erg nauwkeurig, i know.. Maar deze kwam altijd rond de 20-21% uit.

Nu heb ik daarnet met de caliper gemeten (op 3 punten, borst, buik, bovenbeen)
Met deze meting kom ik niet hoger dan 13-14%..
Naar mijn mening een groot verschil!

Waar moet ik op letten bij de vetmeting met de caliper?
 
Gister nieuwe eiwitten besteld via BodyLab, kon kiezen uit een gratis kado erbij bij een bestelling boven de 79,-..
Heb voor de caliper vetmeter gekozen.

Voorheen ging ik op de weegschaal staan die ook lichaamsvet kon meten, niet erg nauwkeurig, i know.. Maar deze kwam altijd rond de 20-21% uit.

Nu heb ik daarnet met de caliper gemeten (op 3 punten, borst, buik, bovenbeen)
Met deze meting kom ik niet hoger dan 13-14%..
Naar mijn mening een groot verschil!

Waar moet ik op letten bij de vetmeting met de caliper?

Weegschalen zijn idd ook erg nauwkeurig. Maar ook met een huidplooimeter moet je goed doen wat je doet. Heb je de juiste plaatsen op het lichaam en gebruik je de caliper goed?

hoe gaat het met het gewicht? Zie je al wat meer vooruitgang?
 
Weegschalen zijn idd ook erg nauwkeurig. Maar ook met een huidplooimeter moet je goed doen wat je doet. Heb je de juiste plaatsen op het lichaam en gebruik je de caliper goed?

hoe gaat het met het gewicht? Zie je al wat meer vooruitgang?

Gewicht gaat gestaag naar beneden ;) Morgen weer een weegdag!
Ben benieuwd naar het resultaat!

Zal zondag door iemand die er verstand van heeft mijn vet % laten meten.
Dan weet ik het zeker ;) Kan ik dat ook beter bijhouden!

Voedingsschema is iets in kcal verhoogd, zit nu tegen de 2000 aan.
Ben me nu aan het verdiepen in het 'refeed' principe.

Iemand hier die daar ook gebruik van maakt/ervaring mee heeft?
 
De weegschaal zei vanmorgen 88,0 kg!
Dus dat gaat prima!
 
ik zag dat je ook p90x doet.
ik ga er over een paar weken ook mee beginnen en ga jouw vooruitgang zeker volgen.
zodat ik goed kan vergelijken en me aan u kan aanpassen als jij betere resultaten boekt.
 
ik zag dat je ook p90x doet.
ik ga er over een paar weken ook mee beginnen en ga jouw vooruitgang zeker volgen.
zodat ik goed kan vergelijken en me aan u kan aanpassen als jij betere resultaten boekt.

Klopt, het is erg zwaar om dit elke dag te doen met mijn werkschema, dus ik heb dit iets verminderd.

Leuk dat je me gaat volgen :)

Update tot zo ver:
Weekend 2 verjaardagen gehad, maandag uit eten geweest. Maar heb me goed kunnen inhouden. Trots op mezelf :D
Vandaag een dagje meegetraind met een goede vriend van me. In de gym!

Ging lekker :D
 
Tijdje geleden weer..

Laatste weegdag was 87,4 kg!

Merk dat ik minder gemotiveerd raak.. Work-outs oversla..
Voel me over het algemeen een beetje down.. Dit ben ik niet gewend van mezelf!

Wat ook steeds vaker gebeurd, is dat ik overdag perfect mijn voedingsschema volg, maar 's avonds gaat het fout..
Rond 22:30 heb ik zo'n trek in bijvoorbeeld boterhammen, nootjes, etc.. Regelmatig besluit ik nu om eraan toe te geven.. Waardoor ik de hele dag vrijwel te niet doe..!

Daar baal ik van! Kan op dat moment niet stoppen met eten.. Erg frustrerend!

Heb zoals jullie aangaven mijn deficit aangepast.. Zit nu ongeveer op 2200kcal ipv 1700kcal..
Heb het idee dat dat niet helpt..

Iemand een tip om weer gemotiveerd te raken? Weer in de flow te komen? Uit deze dip?
 
Hoe graag wil je dit? Dat is heel belangrijk. Als het maar van klein belang voor je is kun je in mijn ogen beter stoppen want soms moet je jezelf gewoon dwingen om te gaan en je aan het schema houden. Het is gewoon keihard werken. Zeg niet dat jij nu moet stoppen omdat je k*t bezig bent ofzo maar je moet het echt willen. Cutten zelf is niet moeilijk maar het is het continu dag in, dag uit hetzelfde doen. Zoek voor jezelf een goede waarom.
 
Ik wil het heel graag! Ben nu al zo ver, dus het zou erg zonde zijn om nu te stoppen!

Maar ik merk dat de 'drive' de motivatie verminderd.. Ik weet van mezelf dat ik zo nu en dan motivatie van buitenaf nodig heb om door te gaan!

Wat je zegt is ook lastig, elke dag je schema aanhouden, elke dag opletten! Maar het resultaat zal het waard zijn! Tenminste dat is wat ik mezelf probeer voor te houden!
Soms begin ik te twijfelen of ik het goed doe, omdat ik niet direct vooruitgang zie.. Dat zijn de lastige momenten, daar moet ik doorpakken..

Dingen zoals dit forum, conplimenten, de spiegel zijn voor mij de motivatoren om door te gaan als het moeilijker wordt!
Maar het eindresultaat is waar ik het voor doe!
 
Ik begrijp hoe je je voelt gozer, heb in dezelfde situatie gezeten en kom er soms nog wel eens in. Het is mentaal vooral zwaar in mijn beleving. Ik denk het enige advies dat ik je kan geven is: Keep your eyes on the prize, hetgene dat je zelf ook al aanhaalt en dat is goed. Want daar gaat het eigenlijk gewoon om. Wat ik ook vaak denk is ik kan dan wel nu stoppen en gaan cleanbulken maar waarschijnlijk wordt het er niet mooier op dus tenzij ik hiermee wil blijven rondlopen de rest van mijn leven moet ik gewoon doorgaan tot een bf waar ik tevreden mee ben. Denk dat je met die mindset heel ver kan komen!
 
"Eye on the prize!" Inderdaad!

Zal gewoon moeten doorzetten! Thnx! ;)
 
Zal proberen mn workouts te loggen ;)
Train momenteel zonder gewichten, alleen bodyweight!

Vanmorgen:

Warming up! Deze reeks 3x met 15 sec rust!

Burpees: 4x
Jump squats: 4x
Jump lunges: 4x per been
High knees: 4x per been


Pullups: 4-3-2-5
Squats: 20-16-14-45
Pushups: 28-22-14-12-14
Situps: 28-16-14-12-30
 
Gisteravond nog ff een kleine oppepper gedaan!

100 bodyweight squats, zo snel mogelijk! 2.15 min ;) Goeie benenbrander! Daarna vol energie!

Vanmorgen:

Warming up: 100 jumping jacks

Pushups: 28-22-14-12-20
Situps: 32-18-16-14-14-60
Pullups: 4-3-3-6 (6 is momenteel mn PR)
Squats: 24-16-16-24 (lekker gevoel, vooral na gister avond)

Weegschaal: 86,9 KG!

Meteen de beginpost ge-update!
Als er interesse is, zal ik binnenkort een nieuwe foto plaatsen, let me know!
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat de goed kant uit zo te zien.
 
Dat gaat de goed kant uit zo te zien.

Gaat de goede kant op idd! Begin 't nu ook een beetje te zien!
Echt een goede motivator!

De korte workouts bevallen me goed! Probeer er zoveel als kan te doen!

Vanavond sushi maken, kleine beloning! ;)
 
Gisteren iets te veel gedronken!

Vandaag herstellen ;)
 
Vanmorgen:

Squats: 28-16-16-28
Pushups: 30-20-20-10-20 (100 reps!)
Pullups: 4-4-3-4
Situps: 32-18-16-14-14-51

Vanavond:

Klein rondje gejogged! Ongeveer 5 km. Eerste keer dit jaar, rustig beginnen!
 
Back
Naar boven