- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker netjes, maar 50 kg op de OHP is ook niet verkeerd. Ik merk wel reteveel verschil tussen side raises met gebogen armen of armen recht (v.w.b. gewicht dat ik aankan).
Beetje zijkant schouders ruilen voor upper chest?side raises zien er clean uit, maar je hebt ook wel goeie zijkant schouders, die mogen bij mij nog wel wat dikker![]()

Thanks man!

Is wel een klap hooor als je easy 60-70kg deed en nU zo laag zitZeker netjes, maar 50 kg op de OHP is ook niet verkeerd. Ik merk wel reteveel verschil tussen side raises met gebogen armen of armen recht (v.w.b. gewicht dat ik aankan).

Yep klopt helemaal. Zittend voelt 10kg als 14kg bij mij(als je het strict doet dan heEr zit ook veel verwchil in zittend of staand de oef doen.
)Wow dude! Je cut gaat echt goed manFoto van vandaag: zonder pomp en abs zijn niet helemaal flexed. Ook geen filtergok dat ik nu 10-11% max sta!
[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Thanks man! Jij staat denk ik zelfs iets droger op je ubJe staat al goed droog! Denk dat we ongeveer gelijk zitten qua % bovenlichaam, enkel zijn jouw benen droger, voorbeeld voor mij![]()

Ik heb. Iet stil gestaandIk ben even niet in deze contest forum geweest en je hebt me echt verbaasd hoe snel jij zo droog bent geworden.
Echt een zieke physique Aeresan!
wel wat tegenslagen gehad maar we gaan door!
Ik had deze pic al prive op snap voordat jullie hem zagen :$:$:$

Thanks man! Ik ben 1 dag minder actief en heel dbb staat op zn kop!

)Precies!Dat noem ik niet cheaten, 14 oreos, stuk taart, kfc, brownie en kaasbol dat is cheaten

Thanks man! Een of ander manier heb ik meer (zelf)vertrouwen in oude gym en squat rek dan die van basic fit. Daarom ook hogere gewichten.
Oei! Dat is pas cheaten! Na de contest ga ik sws dagje 10k kcals eten!Dat noem ik niet cheaten, 14 oreos, stuk taart, kfc, brownie en kaasbol dat is cheaten

Thanks man! Gaat wel lekker alleen vanaf vrijdag avond tot vanavond alleen gecheat en minimaal elke dag 3k kcals gegeten (voornamelijk vettig eten).Precies!
Wel lekker hoor, wraps met van die crispy chicken
@Aeresan : Stevige workout nog trouwens! Gaat lekker hier nog steeds!
Noem jij mij nou dik? You shredded bastard

Thanks Marr!
Thanks man. Vrijdag zou ik wekelijkse meting doen maar totaal vergeten. Doe dit woensdag en laat het je weten. Gok dat ik nu onder de 70kg zit.