- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Had persoonlijk alleen de laatste 2 weken van mijn prep strepen op mijn kont geloof ik Dat was echt heel ziek haha
Droom nog over die kont

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had persoonlijk alleen de laatste 2 weken van mijn prep strepen op mijn kont geloof ik Dat was echt heel ziek haha

Haha denk er soms nog wel aan terug ja. Gewoon ziek om te zien dat er maar 1 blok spier zit en verder niks Als je er vervolgens nog strepen in trekt denk je wel: gvd ik ben echt gort droog
Ik moet eerst een kuit krijgen voor die vein erop kan komen![]()
I see what you did thereGoed lezen..

TfwIk moet eerst een kuit krijgen voor die vein erop kan komen![]()

Doel is om iig paar lijnen te zien op legs.Strepen op/in je hams/glutes krijg je alleen als je diep diep cut.
Dat lijkt mij ook sick man!Had persoonlijk alleen de laatste 2 weken van mijn prep strepen op mijn kont geloof ik Dat was echt heel ziek haha
Thanks bro, jij logt ook niet meer of wel?Respect bro, hoe ziet je dieet er uit op 1.600-1.800 kcal?

Thanks man, laatste wekenptobeer ik volume en frequentie hoog te houden. Ik gebruik Alleen whey en 2x pw pwo.Je traint ook vrij veel volume en omvang, lekker bezig. Begrijpelijk dat je het merkt; gebruik je een PWO of supps?

voor de mensen die hem hebben gezien, niks verklappen 

Wil eigenlijk ook update foto posten, maar wil jullie eigenlijk ook verassen met een decent fysiek!
Ik kan nu al vertellen dat dit mijn beste fysiek tot nu toe isvoor de mensen die hem hebben gezien, niks verklappen
![]()
Dat wordt wat met nog een paar weken te gaan!!

Nu echt reveel gecheat
vanaf vrijdagavond tot gisteravond rond 3-4k gezeten.. snickers, zakken chips, cola (geen zero
), patat, turkse pizza's enzdank je wel man! Nu na het weekend zie ik er stuk minder goed uit