- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct! Zou er alleen wel 2 dagen voor een shoot mee stoppen..of je moet kramp fijn vinden

Zou sws niet snel aan de clen of dnp gaanCorrect! Zou er alleen wel 2 dagen voor een shoot mee stoppen..of je moet kramp fijn vinden
DNP zou ik niet doen..dan trek je helemaal leeg![]()

Sportief om de competie adviezen te geven.Correct! Zou er alleen wel 2 dagen voor een shoot mee stoppen..of je moet kramp fijn vinden
DNP zou ik niet doen..dan trek je helemaal leeg![]()
Eat clen, tren hard!

Diuretica?Even "lekker" snacken
Ook nog even water loss van Tester gehaald. Iemand ervaring hiermee? Daarnaast ABE pwo gescoord
![]()

Wait whut?!?!
Dit is toch geen diuretica?Wou net zeggen, wie hou je nou voor de gek.Even "lekker" snacken
Ook nog even water loss van Tester gehaald. Iemand ervaring hiermee? Daarnaast ABE pwo gescoord
![]()

Een legale...maar wel diuretica...
Rip, dacht dat dit hetzelfde was als water out.Een legale...maar wel diuretica...
Benieuwd naar die pre! Waar komt die vandaan?

Looks delicious man!Rip, dacht dat dit hetzelfde was als water out.
Avond eten: 608kCals en 800gr
![]()
Ja..maar wat denk je dat water out doet. Het zijn gewoon kruidenmengsels die je lekker naar de wc laten gaan...diuretica dus. Alleen zijn de illegale varianten waarschijnlijk veel potenter..Rip, dacht dat dit hetzelfde was als water out.
Avond eten: 608kCals en 800gr
![]()
Alles is lekker als je aan het cutten bent

Je hebt idd gelijkJa..maar wat denk je dat water out doet. Het zijn gewoon kruidenmengsels die je lekker naar de wc laten gaan...diuretica dus. Alleen zijn de illegale varianten waarschijnlijk veel potenter..
Spinazie

Misschien heb ik 't gemist, maar waarom wil je nu al van je water af. Ik heb niet veel verstand van de gehele cutperiode, maar dat is nu toch nog niet nodig?
Thanks man. Ja ik ben best neurotisch en te kritisch op mijzelf. En lijkt alsof ik nu ook geen vet meer verlies.Lekker veel volume man! Zware DL's en leg press, netjes. Je verdient wel een hoger cijfer, baseer je gevoel niet enkel op die abs en cardio, het echte werk had je al verzet!
Lekker eten ook, hoe is die PWO btw?