- Waardering
- 10.931
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het echt niet weten. Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet putten uit ervaringen uit het recente verleden. Ik heb in de jaren 90 van de vorige eeuw een tijdje fanatiek hardgelopen met wegwedstrijden, maar daar heb ik nu niets meer aan. De raceprognose van Garmin Connect neem ik ook met een flinke korrel zout. Op basis van het gevoel tijdens de intervaltrainingen gaat het sowieso zwaar afzien worden.Hebt u het gevoel dat u het gaat halen? Ikzelf niet denk ik over 2 weken...
Ah, toch een 'echte' wedstrijd dus. Succes!
Was eerst bedoeling maar ik ga meedoen aan een criterium. 4 weken achter elkaar een 10K wedstrijd. Maar het betekent voor mij niet veel... Deed al zoveel wedstrijden. Hoop enkele keren top-3 50+ te halen of mss keertje 1e plaats 50+. Het zijn meer kleinschalige wedstrijden.Ah, toch een 'echte' wedstrijd dus. Succes!
Ik meende dat je eerder hier had gezegd dat je voor jezelf een 10K zo hard mogelijk zou proberen te lopen.
Vier 10 km wedstrijden in vier weken is wel een enorme aanslag op het lijf van een 50-plusser. Misschien is het verstandig om de eerste twee nog niet 100% te geven en deze te zien als een harde trainingsprikkel om dan in de 3e of 4e wedstrijd te kunnen pieken. Heb je ook een link naar dit evenement?Volgens Chat GPT zou piek in 3e wedstrijd kunnen liggen als ik de juiste dingen doe tussen de wedstrijden in...
Twijfel nog altijd in hoeverre je daarop kunt vertrouwen zijn prognose is tussen 48 en 52 minuten 1e wedstrijd. Kan normaal niet kloppen want liep 6 weken geleden 47:20 en ben nu beter.
Volgens mijn Polar horloge zou sub 43 minuten minuten
Denk dat het er ergens tussenin zal liggen, naar mijn gevoel 45:40 ofzo.
Check PMVier 10 km wedstrijden in vier weken is wel een enorme aanslag op het lijf van een 50-plusser. Misschien is het verstandig om de eerste twee nog niet 100% te geven en deze te zien als een harde trainingsprikkel om dan in de 3e of 4e wedstrijd te kunnen pieken. Heb je ook een link naar dit evenement?
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van de inspanning en wil er graag een mooi uitgebreid verslag van maken, dus nog even geduld.

Geen flauw idee. Overigens is de uitslag opgemaakt op basis van brutotijd. Dus je tijd gaat lopen als het startschot klinkt. In die uitslag ben ik 2e in mijn categorie. Maar de man de eerste was, stond in het wedstrijdvak en had daardoor weinig tijdverlies, terwijl dat bij mij meer dan 2 minuten was. Maar mijn nettotijd was 1:26 sneller dan die van hem.Heb je de prijsuitreiking niet gemist? Want bij 1600 deelnemers lijkt er me wel een apart podium 55-59 te zijn?
Had vorig jaar ook een podiumprijsuitreiking gemist omdat ik achteraan een pak friet aan het eten was en wist niet dat er per categorie ook klassementen waren.