- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk zo'n geschiedenisles. Maar je zei: Ajax blijft de best presterende club. Het woord 'blijft' is in deze dus verkeerd gebruikt.
Je bedoelde te zeggen: Ajax is de best presterende club geweest.
Sorry dan zal ik het anders formuleren.. AJAX is de grootste club van Nederland met de meeste prijzen in de afgelopen 100 jaar.
Niet dat ik een diehard supporter ben, af en toe in de kroeg kijken met een biertje is wel genoeg. Maar het is leuk om met zelfkennis over Amsterdam en AJAX te praten
ik moet je props geven voor je poging...zal je niet vragen voor nog een poging want dan kom je zeker aan met de lijsttrekkers van elke partij?? of weet je er nog 1??Lee Towers heeft een nummer 1 hit gehad en draagt tevens een stropdas.
Je hebt wel een briljante zelfkennis inderdaad.
Zoek woorden voortaan op als je geen idee hebt wat ze betekenen. Woorden als blijven en zelfkennis hoor je toch wel machtig te zijn imo.
Gisteren waren ze ook lekker bezig in elk stadion ''helemaal niets in amsterdam''
Dat de haters zo over Ajax praten inplaats van zich met de eigen ploeg bezig houden zegt genoeg, want niemand is geinteresseerd in kleintjesGisteren waren ze ook lekker bezig in elk stadion ''helemaal niets in amsterdam''
Volgend jaar mogen jullie naar ons kijken als wij champions leage spelen.
![]()
---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:46 ----------
Hey Skiezo heb je al wat gevonden over de grootspraak van de Ajacieden, valt niet mee he zoeken met Google?![]()

Dit is één brok waarheid.Hahahaha, kom op hoor, jij weet ook wel dat ajacieden altijd maar roepen dat ze kampioen worden. Misschien zijn de spelers niet zo direct zijn, maar je kunt uit spelersintervieuws wel altijd lezen dat ze zeggen dat ze kampioen worden. Ik ga dat niet allemaal lopen opzoeken
Bij ajaks houden ze al jaren vol dat ze de beste zijn, en zelfs na de minst succesvolle periode uit de geschiedenis van de club hebben ze een directeur die beweert dat ajaks de CL wel eens kan winnen. Terwijl ze het al jaren niet lukt om kampioen van Nederland te worden. Aan het begin van elk seizoen zijn bestuur, supporters en spelers ervan overtuigd dat ajaks wel ff kampioen wordt, dat terwijl er eigenlijk geen enkele reden is om zo overtuigd te zijn van eigen kunnen. Een beetje bescheidenheid is onze amsterdomse vrinden vreemd. Met minachting word er over andere clubs gesproken (door de supporters, en zelfs door bepaalde spelers als Suaneus), alsof die alleen maar mee doen om toch maar een competitie te hebben. En als aan het einde van het seizoen blijkt dat het geschreeuw en de grootpraat weer niet waar gemaakt kan worden, krijg je reacties, dat lijkt me niet zo heel vreemd.
Volgend seizoen gaat er weer precies het zelfde gebeuren, aan het begin van het seizoen spreekt de gemiddelde ajaxshit weer over het aanstaande kampioenschap en de 2e ronde van de CL. (ajaks moet zich eerst nog maar zien te plaatsen)
Heel veel geschreeuw en grootpraat zonder maar iets te presteren dat levert als ajaks weer eens met lege handen staat aan het einde van het seizoen veel hoongelach op. Maar kop op heren ajaxshitten, ajaks wordt heus nog wel een keer kampioen, maar dat dat nog maar een tijd mag duren. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan begin ik niet eens over de miljoenen die ajaks al die jaren heeft besteed aan spelers, terwijl Feyenoord al jaren kampt met financiele problemen. ajaks zou makkelijk kampioen kunnen worden met dit spelersmateriaal. Maar het lukt ze maar niet. En dat maakt het extra mooi![]()

Ajax redt zichzelf wel in de CL, wat ook weer goed is voor die k*tcompetitie van ons.
Dat de haters zo over Ajax praten inplaats van zich met de eigen ploeg bezig houden zegt genoeg, want niemand is geinteresseerd in kleintjesGisteren waren ze ook lekker bezig in elk stadion ''helemaal niets in amsterdam''
Volgend jaar mogen jullie naar ons kijken als wij champions leage spelen.
![]()