AndroidHealthClinic

Ajax kampioen

Zegt al genoeg als je de geschiedenis moet aanhalen voor het hedendaags falen.

Leuk zo'n geschiedenisles. Maar je zei: Ajax blijft de best presterende club. Het woord 'blijft' is in deze dus verkeerd gebruikt.
Je bedoelde te zeggen: Ajax is de best presterende club geweest.

Sorry dan zal ik het anders formuleren.. AJAX is de grootste club van Nederland met de meeste prijzen in de afgelopen 100 jaar.

Niet dat ik een diehard supporter ben, af en toe in de kroeg kijken met een biertje is wel genoeg. Maar het is leuk om met zelfkennis over Amsterdam en AJAX te praten

'Vierde plaats Feyenoord reden voor bescheiden feestje'

03/05/2010 20:29

Door de 6-2 overwinning op SC Heerenveen sloot Feyenoord het Eredivisie-seizoen af met een vierde plaats. 'Dat is een bescheiden feestje waard', meent coach Mario Been.

'De vierde plaats is op zich niet zo heel bijzonder', zegt Been tegen Voetbal International. 'Ook als je kijkt naar de begrotingen vind ik dat we op die plek thuis horen, maar niet als je kijkt naar het recente verleden. Feyenoord is zesde, zevende en zevende geworden. Als je dan nu vierde wordt en je bent verzekerd van Europees voetbal in een latere fase van de voorbereiding, mag je een klein feestje vieren.'

'Zondag tegen SC Heerenveen viel alles samen', vervolgt de Rotterdamse oefenmeester. 'We moesten winnen, maar wilden ook het trouwe publiek een mooie wedstrijd voorschotelen. Daarnaast nam Roy Makaay op een indrukwekkende manier afscheid met het respect dat hij verdient. Dit was een prachtige middag voor iedereen bij Feyenoord.'

Sorry dan zal ik het anders formuleren.. AJAX is de grootste club van Nederland met de meeste prijzen in de afgelopen 100 jaar.

Niet dat ik een diehard supporter ben, af en toe in de kroeg kijken met een biertje is wel genoeg. Maar het is leuk om met zelfkennis over Amsterdam en AJAX te praten

Je hebt wel een briljante zelfkennis inderdaad.

Zoek woorden voortaan op als je geen idee hebt wat ze betekenen. Woorden als blijven en zelfkennis hoor je toch wel machtig te zijn imo.

Lee Towers heeft een nummer 1 hit gehad en draagt tevens een stropdas.
ik moet je props geven voor je poging...zal je niet vragen voor nog een poging want dan kom je zeker aan met de lijsttrekkers van elke partij?? of weet je er nog 1??

ik doelde natuurlijk op de grote held Ronald (wat je ook wel door had)...denk dat je daar de uitspraak van de club heb dat ze kampioen zouden worden...

Je hebt wel een briljante zelfkennis inderdaad.

Zoek woorden voortaan op als je geen idee hebt wat ze betekenen. Woorden als blijven en zelfkennis hoor je toch wel machtig te zijn imo.

Sorry, ik zal voortaan het woordenboek gebruiken als woorden nog niet in mijn woordenschat voorkomen. Mijn excuus, wist niet dat je het zo letterlijk zou opvatten.

Dat de haters zo over Ajax praten inplaats van zich met de eigen ploeg bezig houden zegt genoeg, want niemand is geinteresseerd in kleintjes:D Gisteren waren ze ook lekker bezig in elk stadion ''helemaal niets in amsterdam''
Volgend jaar mogen jullie naar ons kijken als wij champions leage spelen.

:slotje:

Dat de haters zo over Ajax praten inplaats van zich met de eigen ploeg bezig houden zegt genoeg, want niemand is geinteresseerd in kleintjes:D Gisteren waren ze ook lekker bezig in elk stadion ''helemaal niets in amsterdam''

Amen

Eigenlijk ben ik blij met Twente als kampioen en met Ajax als tweede.
Ajax redt zichzelf wel in de CL, wat ook weer goed is voor die k*tcompetitie van ons. Als Twente blijft zoals het er nu staat, kunnen ook daar leuke dingen gebeuren.

Laat PSV, Feyenoord en AZ zich maar bewijzen in de Europa League. Daar hebben we met ze alle baat bij, mocht dat gebeuren.

---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:46 ----------

Hey Skiezo heb je al wat gevonden over de grootspraak van de Ajacieden, valt niet mee he zoeken met Google? :D

Hahahaha, kom op hoor, jij weet ook wel dat ajacieden altijd maar roepen dat ze kampioen worden. Misschien zijn de spelers niet zo direct zijn, maar je kunt uit spelersintervieuws wel altijd lezen dat ze zeggen dat ze kampioen worden. Ik ga dat niet allemaal lopen opzoeken

Bij ajaks houden ze al jaren vol dat ze de beste zijn, en zelfs na de minst succesvolle periode uit de geschiedenis van de club hebben ze een directeur die beweert dat ajaks de CL wel eens kan winnen. Terwijl ze het al jaren niet lukt om kampioen van Nederland te worden. Aan het begin van elk seizoen zijn bestuur, supporters en spelers ervan overtuigd dat ajaks wel ff kampioen wordt, dat terwijl er eigenlijk geen enkele reden is om zo overtuigd te zijn van eigen kunnen. Een beetje bescheidenheid is onze amsterdomse vrinden vreemd. Met minachting word er over andere clubs gesproken (door de supporters, en zelfs door bepaalde spelers als Suaneus), alsof die alleen maar mee doen om toch maar een competitie te hebben. En als aan het einde van het seizoen blijkt dat het geschreeuw en de grootpraat weer niet waar gemaakt kan worden, krijg je reacties, dat lijkt me niet zo heel vreemd.
Volgend seizoen gaat er weer precies het zelfde gebeuren, aan het begin van het seizoen spreekt de gemiddelde ajaxshit weer over het aanstaande kampioenschap en de 2e ronde van de CL. (ajaks moet zich eerst nog maar zien te plaatsen)

Heel veel geschreeuw en grootpraat zonder maar iets te presteren dat levert als ajaks weer eens met lege handen staat aan het einde van het seizoen veel hoongelach op. Maar kop op heren ajaxshitten, ajaks wordt heus nog wel een keer kampioen, maar dat dat nog maar een tijd mag duren. [Afbeelding niet meer beschikbaar]:D

En dan begin ik niet eens over de miljoenen die ajaks al die jaren heeft besteed aan spelers, terwijl Feyenoord al jaren kampt met financiele problemen. ajaks zou makkelijk kampioen kunnen worden met dit spelersmateriaal. Maar het lukt ze maar niet. En dat maakt het extra mooi:D

Hahahaha, kom op hoor, jij weet ook wel dat ajacieden altijd maar roepen dat ze kampioen worden. Misschien zijn de spelers niet zo direct zijn, maar je kunt uit spelersintervieuws wel altijd lezen dat ze zeggen dat ze kampioen worden. Ik ga dat niet allemaal lopen opzoeken

Bij ajaks houden ze al jaren vol dat ze de beste zijn, en zelfs na de minst succesvolle periode uit de geschiedenis van de club hebben ze een directeur die beweert dat ajaks de CL wel eens kan winnen. Terwijl ze het al jaren niet lukt om kampioen van Nederland te worden. Aan het begin van elk seizoen zijn bestuur, supporters en spelers ervan overtuigd dat ajaks wel ff kampioen wordt, dat terwijl er eigenlijk geen enkele reden is om zo overtuigd te zijn van eigen kunnen. Een beetje bescheidenheid is onze amsterdomse vrinden vreemd. Met minachting word er over andere clubs gesproken (door de supporters, en zelfs door bepaalde spelers als Suaneus), alsof die alleen maar mee doen om toch maar een competitie te hebben. En als aan het einde van het seizoen blijkt dat het geschreeuw en de grootpraat weer niet waar gemaakt kan worden, krijg je reacties, dat lijkt me niet zo heel vreemd.
Volgend seizoen gaat er weer precies het zelfde gebeuren, aan het begin van het seizoen spreekt de gemiddelde ajaxshit weer over het aanstaande kampioenschap en de 2e ronde van de CL. (ajaks moet zich eerst nog maar zien te plaatsen)

Heel veel geschreeuw en grootpraat zonder maar iets te presteren dat levert als ajaks weer eens met lege handen staat aan het einde van het seizoen veel hoongelach op. Maar kop op heren ajaxshitten, ajaks wordt heus nog wel een keer kampioen, maar dat dat nog maar een tijd mag duren. [Afbeelding niet meer beschikbaar]:D

En dan begin ik niet eens over de miljoenen die ajaks al die jaren heeft besteed aan spelers, terwijl Feyenoord al jaren kampt met financiele problemen. ajaks zou makkelijk kampioen kunnen worden met dit spelersmateriaal. Maar het lukt ze maar niet. En dat maakt het extra mooi:D
Dit is één brok waarheid.
Het is trouwens ajax en niet ajaks

@ naturell, ja toch :D lachertjes zijn het.

ps: me toetsenbord weigert die clubnaam correct te typen. Ik moet niks hebben van die lui uit dat openriooldorp

Jong PSV kampioen bij beloften

Op de laatste speeldag van de competitie is Jong PSV kampioen geworden van de beloftenelftallen. De Eindhovenaren wonnen zelf thuis met 4-0 van Jong Willem II. Als Jong Ajax thuis van Jong FC Twente zou winnen, zouden de Amsterdammers echter kampioen zijn. In een spannende wedstrijd werd het uiteindelijk 2-2.

Jong-Sparta had ook nog uitzicht op de titel, maar had dan met ruime cijfers van Jong-Heerenveen/Emmen moeten winnen. In Rotterdam werd het 2-2.

EINDSTAND

1. Jong PSV (26-49)

2. Jong Ajax (26-48)

3. Jong Sparta Rotterdam (26-47)

:roflol:

hahaha pijnlijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach het blijft behelpen met de nederlandse clubs

we hebben zowiezo niks meer te zoeken in europa

wat verliest twente aan spelers ( zeker 5 )

ajax raakt ook spelers kwijt

dus volgend jaar gaat de cup weer naar de boeren uit eindhovue

Waar zou die haat en die jeukende handen nou vandaan komen?

idd, dat komt omdat ze altijd wegrennen als het er op aankomt

Wat een haat tegen ajax ik begrijp dat niet.

Terug
Naar boven