XXL Nutrition

Ajax kampioen

Is ie nog niet dicht? :roflol:

Ja die lui zijn echt laf hoor, was volgens mij een jaartje of 12.. Ging ik met mijn neef en zijn vrienden mee naar ajax utrecht. Hadden kaartjes buiten de combi... Komen bij die anwb parkeerplaats die brug over. Ergens zo'n soort steegje uit het zicht door.. Nou paar kletsen gehad daaroo:D gehehe was 12jaar:o

Ja die lui zijn echt laf hoor, was volgens mij een jaartje of 12.. Ging ik met mijn neef en zijn vrienden mee naar ajax utrecht. Hadden kaartjes buiten de combi... Komen bij die anwb parkeerplaats die brug over. Ergens zo'n soort steegje uit het zicht door.. Nou paar kletsen gehad daaroo:D gehehe was 12jaar:o
Ah daar komt het dus door. :)

:D

Zal maar zo kunnen, bij Nac ook nog een keer de tribune af geslagen:D.

Maar ff serieus een jochie van rond de 12 pakken, die in een groep van 6 man loopt. Door een groep van rond de 20 man is gewoon laf.

:D

Zal maar zo kunnen, bij Nac ook nog een keer de tribune af geslagen:D.

Maar ff serieus een jochie van rond de 12 pakken, die in een groep van 6 man loopt. Door een groep van rond de 20 man is gewoon laf.
Da's idd laf, maar zielige mensen kom je overal tegen niet speciaal bij Ajax supporters. ;)

Da's idd laf, maar zielige mensen kom je overal tegen niet speciaal bij Ajax supporters. ;)

Ja heb je wel gelijk in, alleen staan ajax supporters daar wel bekend om. Alleen heeft nac ook een keer een laffe actie gehad. Met een groep een begeleider van de junior tijgers aanvallen. Die juniortijgers, zijn die kleine kinderen die altijd mee lopen met de spelers het veld op. Die kinderen + ouders + een begeleider liepen weer richting de bussen na de wedstrijd. Echter vonden sommige supporters van Nac het nodig om die begeleider nog een paar stompen op het achterhoofd te geven.

Er is maar 1 voetbal elftal, wat nederland op de kaart heeft gezet en dat is ons aller Ajax.

Maarja baal er nog steeds van dat ajax geen kampioen geworden is. Maar vond wel tof om te zien hoe ze het vierde in twente. Leuke sympathieke mensen.

Nu eerst het WK en als het team van ajax een beetje bij elkaar blijft. Dan moet volgend seizoen geen probleem zijn.

ik hoorde 70.000 man en 4 arrestaties.

de randstad is gewoon moeilijk hard gepwnd. ****ing t*fus aso's die hier zitten. hier kan je potverdomme niet eens een bbq organiseren zonder minimaal 38 arrestaties.

ik hoorde 70.000 man en 4 arrestaties.

de randstad is gewoon moeilijk hard gepwnd. ****ing t*fus aso's die hier zitten. hier kan je potverdomme niet eens een bbq organiseren zonder minimaal 38 arrestaties.

Ja raar idd, als je erover na denkt..

zo raar is het niet. Hier hebben we marokkanen en veel ander gespuis. Het is gewoon k*t om hier je kinderen te laten opgroeien. Als je sommige kinderen hoort praten dan staan de tranen in je ogen

zo raar is het niet. Hier hebben we marokkanen en veel ander gespuis. Het is gewoon k*t om hier je kinderen te laten opgroeien. Als je sommige kinderen hoort praten dan staan de tranen in je ogen

Voetbalhuldiging => Marokkanen. Die link snap ik niet?

Waarom zo verbitterd over Marokkanen? In elke post betrek je ze. Het is een onwijs leuk volk!

Misschien komt dat later als je wat groter bent

Niet zo bijdehand doen. Aangezien marokkanen niks met "betaald" voetbal te maken hebben. Je hebt niet zoveel marokkanen als supporter bij profclubs. Dus je moet niet van die onzin uit kramen.

Wat een haat tegen ajax ik begrijp dat niet.

Ajax toonaangevend in het Nederlandse voetbal geweest, ontstane jaloezie, uitten met haat. Het zit diep zeker in steden die redelijk groot zijn en nog geen kattenbak vol met prijzen hebben.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Voetbalhuldiging => Marokkanen. Die link snap ik niet?

Elke huldiging komen er van die gezellige allochtone personen op af die veelal weinig zin hebben in het echte feestje maar meer komen om uit te dagen, irriteren, zogenaamd dronken opbotsen tegen een ieder en als het even kan met een wapen gaan lopen dreigen.
Maar je clubbie heeft waarschijnlijk weinig te vieren gehad. ;)

Zeg maar hetzelfde als de gemiddelde Zaterdagavond in een grotere stad.

Niet zo bijdehand doen. Aangezien marokkanen niks met "betaald" voetbal te maken hebben. Je hebt niet zoveel marokkanen als supporter bij profclubs. Dus je moet niet van die onzin uit kramen.

:roflol: ok "BVE" jij zal het allemaal wel beter weten

Terug
Naar boven