MuscleMeat

Ajax kampioen

:slotje: tot volgend jaar

Twente gefeliciteerd.

@ TS: You fail.

wat een kneus die topicstarter w hahahaheha hahah

Nou Twente van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook de heer KeSSler, want ja door hem waren de scheidsrechters echt eerlijk.

En wauw wat een doelsaldo ook. Daar mag je trots op zijn.

Nou geniet er van Twente van volgend jaar sta je weer lekker in het rechter rijtje. Waar jullie thuis horen.

Laatst bewerkt:
Nou Twente van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook de heer KeSSler, want ja door hem waar de scheidsrechters echt eerlijk.

Nou geniet er van Twente van volgend jaar sta je weer lekker in het rechter rijtje. Waar jullie thuis horen.

Bespeur ik daar sarcasme?:)

Weer geen derde ster. Stelletje pannenkoeken!

:roflol:

ik verheug me op de CL.

dwight tiendalli tegen lionel messi.

Vier hier de aankomende titel van ONS ALLER AJAX MEE, morgen is de dag jongens, de dag dat we met 3 sterren op ons shirt rond mogen lopen! Het 1e jaar onder Jol is het begin van de wederopstanding, nu de dubbel en de komende 5 jaar weer terug naar onze positie midden jaren 90!
:)

Nou Twente van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook de heer KeSSler, want ja door hem waar de scheidsrechters echt eerlijk.

Goede verliezer ben je niet.. Maar dat is geen enkele ajax fan...
:D:D

Zo steekt nog snel wat vuurwerk af...:D

Ik ben benieuwd of Steve McClaren zal worden gerehabiliteerd in Engeland. :o

Ach nu kan ik in ieder geval genieten van de vernedering in de champions leage, als 2de hadden ze het helemaal niet gehaald. Uitverkoop, volgend jaar weer strijden om europa leage playoffs

Ajax Kampioen
ow nee toch niet HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Stelletje ****ers hahahahahahahahahahahaha

Terug
Naar boven