- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou Twente van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook de heer KeSSler, want ja door hem waar de scheidsrechters echt eerlijk.
En wauw wat een doelsaldo ook. Daar mag je trots op zijn.
Nou geniet er van Twente van volgend jaar sta je weer lekker in het rechter rijtje. Waar jullie thuis horen.

Vier hier de aankomende titel van ONS ALLER AJAX MEE, morgen is de dag jongens, de dag dat we met 3 sterren op ons shirt rond mogen lopen! Het 1e jaar onder Jol is het begin van de wederopstanding, nu de dubbel en de komende 5 jaar weer terug naar onze positie midden jaren 90!

ik verheug me op de CL.
dwight tiendalli tegen lionel messi.

ik verheug me op de CL.
Nou Twente van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook de heer KeSSler, want ja door hem waar de scheidsrechters echt eerlijk.
En wauw wat een doelsaldo ook. Daar mag je trots op zijn.
Nou geniet er van Twente van volgend jaar sta je weer lekker in het rechter rijtje. Waar jullie thuis horen.

ik verheug me op de CL.

Lach maar nerd. 010 wordt donderdag afgeschaft en vernederd in eigen stadion. Waar ons aller ajax de beker voor al die hersenloze figuren de lucht in mag reisen.
wat ben jij een slechte verliezerLach maar nerd. 010 wordt donderdag afgeschaft en vernederd in eigen stadion. Waar ons aller ajax de beker voor al die hersenloze figuren de lucht in mag reisen.

Lach maar nerd. 010 wordt donderdag afgeschaft en vernederd in eigen stadion. Waar ons aller ajax de beker voor al die hersenloze figuren de lucht in mag reisen.