- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dom, voorbarig en triest van de TS. Ik snap de bijldschap van de feyenoord 'fans', want de komende 20 jaar zullen ze niet eens in de top 3 eindigen.
Hopelijk donderdag de beker pakken in de kuip als troostprijs. En dan als ultieme troost en vernedering de beker omhoog houden in de kuip. Als ik Jol zo hoor praten, dan zal hij weggaan als hij een goede aanbieding krijgt uit de Premier League. Hopelijk blijft hij aan.
Gefeliciteerd twente supporters.

zoveel arrogantie had ik niet van jou verwacht bro
maja blijkt weer typisch ajax fan![]()
Mja..arrogantie. Het is meer de haat tegen feyenoord denk ik. Die zelf opgeroepen en aangewakkerd wordt. Zo blij zijn, terwijl ze zelf al jaren niet meer presteren.
En bij ajax is er genoeg werk in de zomer. Als Suarez en Van der Wiel weggaan, verlies je je beste spelers. En pantelic vind ik niet eens zo onaardig. Ik hoop dat Boulahrouz nu eindelijk eens terugkomt naar Amsterdam. En voor de rest het team een beetje bij elkaar houden en dan nog eventueel een killer erbij als Pantelic weggaat. Dan kan je je plaatsen voor champions league.

Aangewakkerd door de Ajax fans zelf. Zie de diverse topics die reeds zijn geopendMja..arrogantie. Het is meer de haat tegen feyenoord denk ik. Die zelf opgeroepen en aangewakkerd wordt. Zo blij zijn, terwijl ze zelf al jaren niet meer presteren.
En bij ajax is er genoeg werk in de zomer. Als Suarez en Van der Wiel weggaan, verlies je je beste spelers. En pantelic vind ik niet eens zo onaardig. Ik hoop dat Boulahrouz nu eindelijk eens terugkomt naar Amsterdam. En voor de rest het team een beetje bij elkaar houden en dan nog eventueel een killer erbij als Pantelic weggaat. Dan kan je je plaatsen voor champions league.

Waar zijn ze nu? Al die neuzen met hun grote bek?
Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?
020-neuzencluppie, altijd lachen met die gasten.
alleen dan met 6e rangs en EL...Waar zijn ze nu? Al die neuzen met hun grote bek?
Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?
020-neuzencluppie, altijd lachen met die gasten.