AndroidHealthClinic

Ajax kampioen

hahahahaha

t9efxu.jpg

zo, die ziet er blij uit :roflol:

Suck on that.

Hoeveel jaar geleden is het nu eingelijk ? Dat Ajax kampioen is geworden ?

Goed topic :thumbup:

k*t kessler.

oké, liever twente dan psv dat wel.
maarja.
Ajax heeft het laten liggen tegen bijvoorbeeld Sparta. (0-0)
met 47 doelpogingen.

nu de beker pakken, en volgend jaar die 3e ster

6 jaar geen kampioen :roflol:

Volgend jaar zal PSV er wel weer staan, succes jungens!

Psv staat volgend jaar op de rand van de financiële afgrond dus ;)

AHAHAHAHAHAHA :roflol:

Dom, voorbarig en triest van de TS. Ik snap de bijldschap van de feyenoord 'fans', want de komende 20 jaar zullen ze niet eens in de top 3 eindigen.

Hopelijk donderdag de beker pakken in de kuip als troostprijs. En dan als ultieme troost en vernedering de beker omhoog houden in de kuip. Als ik Jol zo hoor praten, dan zal hij weggaan als hij een goede aanbieding krijgt uit de Premier League. Hopelijk blijft hij aan.

Gefeliciteerd twente supporters.

Dom, voorbarig en triest van de TS. Ik snap de bijldschap van de feyenoord 'fans', want de komende 20 jaar zullen ze niet eens in de top 3 eindigen.

Hopelijk donderdag de beker pakken in de kuip als troostprijs. En dan als ultieme troost en vernedering de beker omhoog houden in de kuip. Als ik Jol zo hoor praten, dan zal hij weggaan als hij een goede aanbieding krijgt uit de Premier League. Hopelijk blijft hij aan.

Gefeliciteerd twente supporters.

zoveel arrogantie had ik niet van jou verwacht bro
maja blijkt weer typisch ajax fan :D

zoveel arrogantie had ik niet van jou verwacht bro
maja blijkt weer typisch ajax fan :D

Mja..arrogantie. Het is meer de haat tegen feyenoord denk ik. Die zelf opgeroepen en aangewakkerd wordt. Zo blij zijn, terwijl ze zelf al jaren niet meer presteren.

En bij ajax is er genoeg werk in de zomer. Als Suarez en Van der Wiel weggaan, verlies je je beste spelers. En pantelic vind ik niet eens zo onaardig. Ik hoop dat Boulahrouz nu eindelijk eens terugkomt naar Amsterdam. En voor de rest het team een beetje bij elkaar houden en dan nog eventueel een killer erbij als Pantelic weggaat. Dan kan je je plaatsen voor champions league.

Mja..arrogantie. Het is meer de haat tegen feyenoord denk ik. Die zelf opgeroepen en aangewakkerd wordt. Zo blij zijn, terwijl ze zelf al jaren niet meer presteren.

En bij ajax is er genoeg werk in de zomer. Als Suarez en Van der Wiel weggaan, verlies je je beste spelers. En pantelic vind ik niet eens zo onaardig. Ik hoop dat Boulahrouz nu eindelijk eens terugkomt naar Amsterdam. En voor de rest het team een beetje bij elkaar houden en dan nog eventueel een killer erbij als Pantelic weggaat. Dan kan je je plaatsen voor champions league.

heb ik wat gemist?

Oh ik zie het al, als 12 jarig jochie heeft die ooit in Amsterdam gespeeld.

Laatst bewerkt:

Aangewakkerd door de Ajax fans zelf. Zie de diverse topics die reeds zijn geopend ;)

Maw jullie vragen nu er zelf om.

Gefeliciteerd Twente :D .

Waar zijn ze nu? Al die neuzen met hun grote bek?

Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?

020-neuzencluppie, altijd lachen met die gasten.

Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?

wilde net zoiets tikken over Feyenoord ;) alleen dan met 6e rangs en EL...

Hebben we hem ook weer:roflol:

Je duikt alleen op als ajax verliest. En in dit geval als ze het kampioenschap mislopen. Vorig jaar was je opeens een veredeld az 'fan' Nu ben je zeker een twente 'fan'?

Ik denk dat je dun bent en een brilletje draagt. Jij bent het type persoon waarvan vroeger altijd het lunchgeld van af werd gepakt in de pauze. Om de volgende dag aan de hand van je moeder de klas in te komen:lol:

Uitgelachen raak je nooit bij feyenoord. 2 jaar terug 0 punten in de europa league behaald. Thuis verliezen van uhhh 'Lech Poznan' ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven