XXL Nutrition

Ajax kampioen

Falen tegen Slavia Praag is ook behoorlijk triest. Die lui hadden een begroting van 5 miljoen, minder dan De Graafschap. :roflol:

Hebben we hem ook weer:roflol:

Je duikt alleen op als ajax verliest. En in dit geval als ze het kampioenschap mislopen. Vorig jaar was je opeens een veredeld az 'fan' Nu ben je zeker een twente 'fan'?

Ik denk dat je dun bent en een brilletje draagt. Jij bent het type persoon waarvan vroeger altijd het lunchgeld van af werd gepakt in de pauze. Om de volgende dag aan de hand van je moeder de klas in te komen:lol:

Uitgelachen raak je nooit bij feyenoord. 2 jaar terug 0 punten in de europa league behaald. Thuis verliezen van uhhh 'Lech Poznan' ?

We leven in Nederland, niet Amerika.

kijk Ajax is geen kampioen.
vervelend, maar het is nou eenmaal zo.

leuk voor de twente fans.
maar wat ik niet snap is dat hier supporters van andere 4e rangclubs stoer komen doen.
feyenoord heeft dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax gewonnen.
en in de Europa league hebben ze ook vrij weinig te zoeken.

net als Twente trouwens in de CL.
twente - barca. 0-7.

Leuk voor Twente, gun het ze liever dan een PSV. Wat wel jammer is dat het moet ontstaan door Feyenoord"fans" die zich tegen hun "eigen" cluppie keren maar goed.. Twente had de pech met die handsbal van Poulsen dus zo blijf je bezig.

En wees eerlijk, welke Nederlandse club op dit moment heeft er nou wel wat in Europa te zoeken, geen enkele toch.

Je duikt alleen op als ajax verliest. En in dit geval als ze het kampioenschap mislopen. Vorig jaar was je opeens een veredeld az 'fan' Nu ben je zeker een twente 'fan'?

Ik denk dat je dun bent en een brilletje draagt. Jij bent het type persoon waarvan vroeger altijd het lunchgeld van af werd gepakt in de pauze. Om de volgende dag aan de hand van je moeder de klas in te komen:lol:

Uitgelachen raak je nooit bij feyenoord. 2 jaar terug 0 punten in de europa league behaald. Thuis verliezen van uhhh 'Lech Poznan' ?

Ahahah trieste figuurtjes zijn jullie.. kijk wat je zegt 2 jaar geleden, toen stond er toch een andere ploeg, andere trainer enz.
Kan je het weer niet winnen dat je andere jaren erbij gaat pakken

Haha, stoer komen doen... Altijd lachen als de eigen misplaatste arrogantie van de ajax supporters weer tot uiting komt... feyenoord supporters hebben dit topic niet gemaakt toch? Als ajax kampioen was had je zeker geroepen waar alle feyenoord fans bleven?

Waar zijn ze nu? Al die neuzen met hun grote bek?

Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?

020-neuzencluppie, altijd lachen met die gasten.

Gelukkig preseteren ze in rotterdam ook zoveel he hahaha
Stumperd!

Haat tegen ajax is groter dan de liefde voor die eigen club :rolleyes:

Hoor ik daar een neusje praten? Wat een kansloos clubje is het toch ook daar in Neuzenland. Lelijkste stadion van Nederland, k*tste beleid van heel Europa, en meest kansloze supporters van Nederland. Euthanasie lijkt mij de beste oplossing voor heel die Neuzenclub.

ajaxshitlogo.jpg

babel is beter dan robben.

Ahahah trieste figuurtjes zijn jullie.. kijk wat je zegt 2 jaar geleden, toen stond er toch een andere ploeg, andere trainer enz.
Kan je het weer niet winnen dat je andere jaren erbij gaat pakken

Been is zo goed zeker?:roflol:

Na de winterstop niet meer dan 4/5 wedstrijden gewonnen.

Kan je het niet weer winnen haha? Je cluppie staat gewoon op de 4e plaats hoor. Dus ik hoef andere jaren niet erbij te halen.

Donderdag volgt de vernedering in je 'bad'kuip;)

been is zo goed zeker?:roflol:

Na de winterstop niet meer dan 4/5 wedstrijden gewonnen.

Kan je het niet weer winnen haha? Je cluppie staat gewoon op de 4e plaats hoor. Dus ik hoef andere jaren niet erbij te halen.

Donderdag volgt de vernedering in je 'bad'kuip;)

0-5

Heel de 020-selectie gaat daar gewoon wekelijks overheen....:D

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

LennyMcLean na donderdag

[Link niet meer beschikbaar]

Toevallig ken ik die foto, die is genomen na winst van de Uefa-cup, dus dat waren tranen van blijdschap.... In welke eeuw was jullie laatste Europese succes?

Heel de 020-selectie gaat daar gewoon wekelijks overheen....:D

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Toevallig ken ik die foto, die is genomen na winst van de Uefa-cup, dus dat waren tranen van blijdschap.... In welke eeuw was jullie laatste Europese succes?

Oh je bent dus een feyenooit 'fan'? Eindelijkt komt de travo(lees je vader) uit de mouw:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Epic failtopic, nekschot voor iedere voetbalsupporter. Waarom gedragen die zich toch altijd als een stel k*tkinderen van 3 jaar oud?

hahaha, wat een kansloos topic. Gefrustreerde ajacieden, eerst een grote mond en nu gaan rellen over het internet.

Alles voor die derde ster!

Terug
Naar boven