- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben we hem ook weer
Je duikt alleen op als ajax verliest. En in dit geval als ze het kampioenschap mislopen. Vorig jaar was je opeens een veredeld az 'fan' Nu ben je zeker een twente 'fan'?
Ik denk dat je dun bent en een brilletje draagt. Jij bent het type persoon waarvan vroeger altijd het lunchgeld van af werd gepakt in de pauze. Om de volgende dag aan de hand van je moeder de klas in te komen
Uitgelachen raak je nooit bij feyenoord. 2 jaar terug 0 punten in de europa league behaald. Thuis verliezen van uhhh 'Lech Poznan' ?
Hebben we hem ook weer
Je duikt alleen op als ajax verliest. En in dit geval als ze het kampioenschap mislopen. Vorig jaar was je opeens een veredeld az 'fan' Nu ben je zeker een twente 'fan'?
Ik denk dat je dun bent en een brilletje draagt. Jij bent het type persoon waarvan vroeger altijd het lunchgeld van af werd gepakt in de pauze. Om de volgende dag aan de hand van je moeder de klas in te komen
Uitgelachen raak je nooit bij feyenoord. 2 jaar terug 0 punten in de europa league behaald. Thuis verliezen van uhhh 'Lech Poznan' ?
Waar zijn ze nu? Al die neuzen met hun grote bek?
Maar goed, het mooiste moet nog komen over een paar maanden, als ze weer door heel de wereld worden uitgelachen als ze door een 3e rangs clubje worden uitgschakeld in de Voorronde Champions Leage, remember Kopenhagen en Slavia Praag?
020-neuzencluppie, altijd lachen met die gasten.

Hebben we hem ook weer
Ahahah trieste figuurtjes zijn jullie.. kijk wat je zegt 2 jaar geleden, toen stond er toch een andere ploeg, andere trainer enz.
Kan je het weer niet winnen dat je andere jaren erbij gaat pakken

been is zo goed zeker?
Na de winterstop niet meer dan 4/5 wedstrijden gewonnen.
Kan je het niet weer winnen haha? Je cluppie staat gewoon op de 4e plaats hoor. Dus ik hoef andere jaren niet erbij te halen.
Donderdag volgt de vernedering in je 'bad'kuip![]()

LennyMcLean na donderdag
[Link niet meer beschikbaar]
Heel de 020-selectie gaat daar gewoon wekelijks overheen....
---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------
Toevallig ken ik die foto, die is genomen na winst van de Uefa-cup, dus dat waren tranen van blijdschap.... In welke eeuw was jullie laatste Europese succes?