XXL Nutrition

Ajax kampioen

wanneer pakt 010 die 2e ster dan?

Twente kampioenen:d

Sterren zijn vies.

gelukkig zit er verbetering in bij feyenoord.
07 buiten de top 5.
08 ook.
zelfs 09 buiten de top 5.

en nu in 10; bots 4e jongen!
wees er trots op :)

Been is zo goed zeker?:roflol:

Na de winterstop niet meer dan 4/5 wedstrijden gewonnen.

Kan je het niet weer winnen haha? Je cluppie staat gewoon op de 4e plaats hoor. Dus ik hoef andere jaren niet erbij te halen.

Donderdag volgt de vernedering in je 'bad'kuip;)

Als het voor de winterstop wel goed ging lijkt het me niet dat het aan de trainer ligt hoor, die zal niet ineens zeggen 'ja jongens jullie hebben een paar wedstrijden bovenaan gegaan.. dat hoort niet we gaan de een andere koers varen'

Kan ik het niet winnen, volgens mij kunnen de ajacieden het niet winnen dat ze eerst met hun grote mond zeiden dat ze kampioen worden en Feyenoord met 7-0 zouden slachten en vervolgens werd het 2e plaats en slechts 2-0.

teleurgestelde 020 'ers heeft toch bijna iets treurigs , zoals demy het zo mooi verwoorde
; ik begrijp niet dat ze allemaal tegen ons zijn - wij wel hoor demy

Als het voor de winterstop wel goed ging lijkt het me niet dat het aan de trainer ligt hoor, die zal niet ineens zeggen 'ja jongens jullie hebben een paar wedstrijden bovenaan gegaan.. dat hoort niet we gaan de een andere koers varen'

Kan ik het niet winnen, volgens mij kunnen de ajacieden het niet winnen dat ze eerst met hun grote mond zeiden dat ze kampioen worden en Feyenoord met 7-0 zouden slachten en vervolgens werd het 2e plaats en slechts 2-0.

Het ging niet veel beter dan vorig jaar of de jaar ervoor. Het verschil was dat het geluk ze dit seizoen mee zat, waar ze vorig seizoen geen geluk hadden.

Ik heb hier nooit geroepen dat ajax kampioen zou worden. Ik snap dat andere dat wel hebben geroepen, maar goed. Die beker komt er ongetwijfeld, daar durf ik mijn handen wel in het vuur voor te steken. En dat is het toch een mooie troost en vernedering, dat je dat kan gaan vieren voor een half(volle) kuip.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het topic geopend, nu moet ik dus ook even op de blaren zitten. Het is k*t en klote, maar volgend jaar slaan we 3 keer zo hard terug! We hebben een topelftal, toptrainer en een directeur met voetbalverstand!

DIT IS MIJN CLUB!

I k heb iig alle tukkers van m´n hyve afgeflikkerd.Waren er toch zeker 3.:D

AFCA forever!

Vier hier de aankomende titel van ONS ALLER AJAX MEE, morgen is de dag jongens, de dag dat we met 3 sterren op ons shirt rond mogen lopen! Het 1e jaar onder Jol is het begin van de wederopstanding, nu de dubbel en de komende 5 jaar weer terug naar onze positie midden jaren 90!

En hoe voelt dat nou?:roflol:

Lekkere teringzooi in de stad hier trouwens!:D

teleurgestelde 020 'ers heeft toch bijna iets treurigs , zoals demy het zo mooi verwoorde
; ik begrijp niet dat ze allemaal tegen ons zijn - wij wel hoor demy
Ik begrijp het wel hoor, we zijn nl. al jaren de grootste en beste!
Alleen dit jaar en voorgaande 5 seizoenen zit het eventjes tegen.

We hebben ons kapot gelachen om die sippe amsterdamse snoetjes :roflol:

ik heb het topic geopend, nu moet ik dus ook even op de blaren zitten. Het is k*t en klote, maar volgend jaar slaan we 3 keer zo hard terug! We hebben een topelftal, toptrainer en een directeur met voetbalverstand!

DIT IS MIJN CLUB!
:roflol: :roflol: :roflol:

Rellen!

DIT IS MIJN CLUB!

Denk dat je op het verkeerde forum aan het posten bent.. dit is niet het joden forum.

Donderdag gaat feyenoord er nog een keer overheen en dan is het ook dit jaar weer helemaal niets in 020 :wave:

Haha ik loop al de hele dag te rellen, alleen ik doe het op een zeer natuur verantwoorde manier. Iedereen is hier namelijk voor twente vanzelfspreken als je er woont, ik kreeg maarliefst 65 reacties op msn toen ik GO NAC in mijn msn naam zette :rolleyes:

Donderdag inderdaad die ajacieden even de beker afpakken. Dan is het nog meer gejank daaro.

Terug
Naar boven